Aanvalsstop Kerstmis en nieuwjaar

Reactiescore
2.491
Aanvalsstop Kerstmis en nieuwjaar

Beste spelers,

Zoals gewoonlijk zal tribalwars.nl 2x een aanvalsstop inlassen rond Kerstmis en Nieuwjaar, tijdens deze aanvalspauze zullen alle aanvallen omgezet worden in 'bezoeken'. De tijden zullen ook niet veel veranderen ten opzichte van vorige jaren.

De details:
  • Kerstmis

    - Start: 24. December 2009 om 12.00 uur
    - Einde: 27. December 2009 om 12.00 uur

  • Nieuwjaar

    - Start: 31. December 2009 om 18.00 uur
    - Einde: 01. Januari 2010 om 17:00 uur

  • Belangrijke informatie

    - Alle aanvallen, die tijdens deze periodes binnenkomen worden 'bezoeken' en richten geen enkele soort van schade aan.
    - Belangrijk is het tijdstip van de aankomst van de troepen, niet het tijdstip wanneer de troepen zijn weggestuurd.
    - Dit geldt voor dorpen van spelers, verlaten dorpen en barbarendorpen.
    - Ook verkenners functioneren in die tijd niet.
    - Door het 'bezoeken' van andere spelers krijg je geen verkennersinformatie.
    - Je kan tijdens deze periode geen dorpen overnemen.
    - De vredesperiode kan ongeveer 30 seconden afwijken, riskeer daarom niet te vroeg aan te vallen.

Gelieve geen supportaanvragen te openen of we deze tijden willen veranderen.

Alvast een vrolijk kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar gewenst,

Jullie tribalwars.nl team
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Uitstel aanvalsstop

Beste spelers,

Wegens een technische fout is de aanvalsstop die vandaag zou ingaan om 18:00 niet correct geactiveerd. De aanvalsstop zal alsnog ingaan om 18:45. De communitymanager van tribalwars, Duckje, zal hierover later meer informatie verschaffen. Gelieve geen supportaanvragen te openen voor vergoedingen of meldingen, Duckje zal hier later op terugkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Alvast een gelukkig nieuwjaar!

Met vriendelijke groeten,

Jan(Masterslayer00)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.491
Beste spelers,

Zoals velen onder jullie gemerkt hebben is de aanvalsstop in plaats van omstreeks 18:00 pas omstreeks 18:45 geactiveerd.

Dit kwam vanwege een fout in de instellingen die ik over het hoofd gezien heb en die dus dit tot gevolg heeft gehad. Door de drukke telefoonnetwerken was ik niet bereikbaar voor het team. Het probleem is inmiddels opgelost door mijn collega binnen InnoGames. Ik heb de huidige instellingen ook opnieuw gecontroleerd en de aanvalsstop zal zoals gepland actief zijn tot 1 januari 2010 17:00

Als vergoeding voor de spelers hebben we het volgende aangeboden van InnoGames: Verdedigende spelers die troepen verloren zijn kunnen hiervoor een supportaanvraag openen en deze zullen vergoed worden.
Aangezien de aanvalsstop duidelijk aangekondigd was zullen spelers die aanvallend troepen verloren zijn geen troepen vergoed krijgen. Voor de vergoeding van troepen gelieve een supportaanvraag te openen en een link naar het gepubliceerd bericht bij te voegen.

De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij mij als Community Manager en ik wil mij hiervoor dan ook oprecht verontschuldigen naar alle spelers toe.

Ik hoop dat jullie alsnog kunnen genieten van jullie laatste uren in het oude jaar.
Ik wil dan ook even deze kans nemen om jullie alvast een Gelukkig Nieuwjaar toe te wensen.

Met vriendelijke groeten,
Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
 
Bovenaan