Automatisch geupdate kaartjes #2

  • Topicstarter Requiem for a Dream
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lol, liessens, ook ik doe mijn best ;)
En eerste + virtueel 2e ga ik niet kunnen hoor :)

Ah ze beginnen er bij te komen. Ik sta terug op mijn dichtste achterstand sinds langs, maar nu ik mijn dorpenvoordeel kwijt ben wordt het een zware strijd voor die 50miljoen mijlpaal
 

DeletedUser

Guest
Ah ze beginnen er bij te komen. Ik sta terug op mijn dichtste achterstand sinds langs, maar nu ik mijn dorpenvoordeel kwijt ben wordt het een zware strijd voor die 50miljoen mijlpaal

We gaan ervoor, als altijd maat :) Op deze kaartjes dan ;), op hezi's kaartjes is het een ander verhaal.
 

DeletedUser22635

Guest
ja er verdwijnen wat interns whooooopie wat een verlies echt het benoemen waard. * war gefixeerd manneke:p*

http://nl.twstats.com/nl12/index.ph...ey=500&nocache=1&fill=000000&grid=1]netsailer valt me nu pas op die is met wat tussen dorpen een tweede cluster begonnen of dorpen gaan internen (nog geen stats bekeken).

Er zijn er nog zo in A.N.R hoor.
Zolang ze maar kunnen internen zeker?
Thundersun heeft ook zo 2 cluster maar inderdaad die van Netsailor liggen enorm van elkaar verwijdert.
 

DeletedUser

Guest
ja er verdwijnen wat interns whooooopie wat een verlies echt het benoemen waard. * war gefixeerd manneke:p*

http://nl.twstats.com/nl12/index.ph...ey=500&nocache=1&fill=000000&grid=1]netsailer valt me nu pas op die is met wat tussen dorpen een tweede cluster begonnen of dorpen gaan internen (nog geen stats bekeken).

Lol is 5de keer dat het vermeldt wordt. Het is overigens niet internen, maar fuseren:cool:

En ik sta ondertussen ook bij overnames ondanks ik odageiler ben:p
 

DeletedUser5644

Guest
ja hier bij die geupdate kaartjes kun je zo zien hoe netsailor gelopen is,allemaal van die kleine blokjes, hehe. ik denk dat hij gaat voor de prijs van de slechtste cluster:p Of hij wilde dolgraag naast 1 of ander vriendje liggen dat heb je ook vaak.

Daarom doe ik het lekker met Peerke01;):rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja er verdwijnen wat interns whooooopie wat een verlies echt het benoemen waard. * war gefixeerd manneke:p*

Ik denk eigenlijk dat hij het over Pi had. :p

Er zijn er nog zo in A.N.R hoor.
Zolang ze maar kunnen internen zeker?
Thundersun heeft ook zo 2 cluster maar inderdaad die van Netsailor liggen enorm van elkaar verwijdert.

Bij Thundersun is het meer een verhuizing. Zijn zuidelijke cluster wordt geïnternd.
Zijn noordelijke cluster waarschijnlijk binnenkort ook als hij zo doorgaat; het gele bolletje nadert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan