Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
ik kreeg PM van

"hey, wil je in onze stam?
we zijn nu nog een massastam maar wij worden elitestam"

:D
 

DeletedUser

Guest
Bella Cullen. vandaag om 20:34 uur
Beste,

Leuk dat je het ook wil gaan proberen op w16, net zoals mijn co en ik doen. We zijn gestart met het idee om groot te worden op deze wereld, om onze buurt te ownen, om net zoals op andere werelden in de top 10 te eindigen. Dit gaat ons ook zeker lukken, daar is geen twijfel over mogelijk. Misschien komt dat doordat we 24/7 online zijn, maar we weten ook zeker dat dit komt omdat ons skill-level zeer hoog ligt. Dit komt door de jarenlange ervaring die we hebben opgedaan op deze .NL werelden, maar ook op de werelden bij .NET en .DE.

Hiermee willen we jou eigenlijk vertellen dat het zonde van je tijd is als je nu door blijft spelen. Je steekt tijd in dit account om je account zo goed mogelijk op te bouwen, maar uiteindelijk zul je merken dat dit alleen maar weggegooide tijd is. Tenminste, dit is weggegooide tijd als je op dezelfde plaats blijft spelen. Met ons in de buurt, zul je nooit de mogelijkheden hebben om het account groot te brengen. Wij zullen, wanneer het mogelijk is, eerst je troepen killen, daarna gelijk je dorp overnemen. Wat je beter kunt doen, is ergens anders overnieuw beginnen. Ergens waar minder goede spelers liggen en waar jij OOK een kans hebt om groot te worden, want bij ons in de buurt heb je dat zeker niet. Iedereen begint toch een wereld om groot te worden en veel dorpen te kunnen edelen, maar dit zal niet lukken als je op dezelfde plek blijft liggen. Dus als je van wereld 16 toch nog een leuke wereld wil maken waar je een groot account aan overhoudt, doe jezelf dan een plezier en herstart ;)

Instellingen > opnieuw beginnen

Tevens zullen wij je dan een plezier doen door je een snelbouw-guide te sturen. Hiermee zul je dus een tactiek van ons krijgen waardoor je sneller groot wordt dan je omgeving. Hiermee is het dus makkelijker om sterker te worden dan je buren. Maar deze zullen we je alleen geven als je opnieuw begint ;)

Denk er over na, want als je dit afwijst zul je er later misschien spijt van krijgen en toch hadden gehoopt dat je overnieuw was begonnen. Want als je nu overnieuw begint, zul je nog geen achterstand hebben. Als je door blijft spelen op deze plek, zul je zo spoedig mogelijk (wanneer de beginnersbescherming is afgelopen) worden geowned door ons.


M.v.g.
[player]Bella Cullen.[/player]

basterds vandaag om 21:40 uur
hahahaha



:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ocharme Kenneth, waar steek jij je tijd in jochie?
2 Zinnen is al voldoende om ze te laten stoppen! ;)
 

DeletedUser

Guest
ik zou voor de moeite toch wel een langer antwoord schrijven hoor :p

ennn bedankt, ik doe tenminste een serieuze poging inplaats van een kort, nutteloos bericht :rolleyes:


Zo dichtbij lig je niet? ;)

Haha earthquake wat hij zei, die stond op W15 rang 25 met tig leden en hadden al hun leden nodig om een stamgenoot van mij te edelen en nog luktje het niet. :p

welke speler? en 16 leden vind ik geen tig :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom sturen mensen zulke mails?

Inspector-Gadget vandaag om 11:49 uur
Beste hiddeishierweer,

Ik raad je aan om overnieuw te beginnen.
Dit account wordt 24/7 beheert. Er is dan ook geen verrassing dat wij snel zullen groeien, en onze omgeving domineren.

Daarom; Instelling - opnieuw beginnen - wachtwoord invoeren - ok.

En je bent gered van een fatale ondergang.

Inspector-Gadget.

hiddeishierweer vandaag om 18:32 uur
Wat voor nuub ben jij?
Ik heb geen intresse in dat gebrabbel.
Ik kijk genoeg op AF om te weten hoeveel van deze mails mensen sturen.
En ik ben ook ervaren genoeg om van jou te winnen.
Ook al ben ik geen 24/7 online.
 

DeletedUser16494

Guest
om proberen zoveel mogelijk barbarendorpen om zich heen te krijgen;)
dus meer farms, dus meer gs
 

DeletedUser38451

Guest
op het begin hebben ze er misschien iets aan, maar later als hun 250 punten zijn, dan zijn de barbarendorpen nog steeds onder de 100, en zullen ze het dus later moeilijk krijgen, doordat ze niet zo goed hoge dorpen kunnen edelen.
 

DeletedUser40976

Guest
Ik heb nog wel een leuke:


beste,

ik wil u nu het advies geven opnieuw te beginnen.
ik ben een erg ervaren speler en speel al langere tijd tw.
ik ben dan ook nonstop online en van plan goed raak te farmen.
om u te sparen adviseer ik u nu om opnieuw te beginnen.
dan heeft u grotere overlevings kansen.
(zoek gerust onder mijn tw naam je vindt niks ik speel op verschillende accounts)

mvg,
elefendts maat


Dus game masters als jullie niets te doen hebben, geef deze gozer een dik ban:D
 

DeletedUser16494

Guest
waarom een ban? verschillende accounts op verschillende werelden is toch toegestaan:rolleyes:
 

DeletedUser38451

Guest
Ik heb nog wel een leuke:


beste,

ik wil u nu het advies geven opnieuw te beginnen.
ik ben een erg ervaren speler en speel al langere tijd tw.
ik ben dan ook nonstop online en van plan goed raak te farmen.
om u te sparen adviseer ik u nu om opnieuw te beginnen.
dan heeft u grotere overlevings kansen.
(zoek gerust onder mijn tw naam je vindt niks ik speel op verschillende accounts)

mvg,
elefendts maat


Dus game masters als jullie niets te doen hebben, geef deze gozer een dik ban:D

je mag onder meerdere accounts spelen, maar niet op dezelfde wereld.
 
Bovenaan