PNMM vs USUS

DeletedUser27685

Guest
Dan maar hier even voortdoen om niet af te dwalen in het andere topic...

Dorpen afpakken van iemand die was gestopt, hmm daar heb je een punt daar heb je echt dikke skills voor nodig !

als je kijkt bij actief edelen (dus een speler die ook echt op zijn account speelt)

blijft het volgensmij nog steeds 2-0 voor usus hoor :rolleyes:


en ik had het trouwens over mij vs pnmm dan is het nog steeds 2-0..

1) Hij had een co en was dus niet gestopt. Hoe dan ook, 't is een zwak excuus en getuigt niet echt van een sterk stambeleid als daar geen tijdelijke VV op komt.
2) De twee dorpjes die jij edelde waren barbarendorpjes die cheffrey net had gepakt, daar heb je pas skills voor nodig!

Btw:

Side 1:
Tribes: PNMM

Side 2:
Tribes: USUS

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,183
Kant 2: 1,112
Verschil: 71

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 42
Kant 2: 2
Verschil: 40

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,055,542
Kant 2: 10,142,088
Verschil: 86,546

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 419,527
Kant 2: 23,213
Verschil: 396,314

image.php
 

DeletedUser31490

Guest
nou leuk zeg obliterator eindelijk :D

mijn verhaal :

Het klopt inderdaad dat lancelot1 co's had, maar aangezien die 1x per 2 dagen online waren gekomen heb je daar niet veel aan?

Die dorpen die je van lancelot1 moest afpakken had je wel erg veel skills nodig wil je zeggen ?:(

Ik heb nergens gezegt dat je skills daarvoor nodig had, ik zei alleen dat ik ze heb gepakt.


Jij en Cheffrey hebben laatst alle leuke ''troependumps'' gedaan zonder edels, zou leuk zijn geweest want er zaten een aantal volle clears bij... als je dan toch dumpt kan je net zogoed een poging doen om te edelen..

zoals keizer gerwin al zei ; edels heb je toch weer zo aangemaakt..

Waarom stop je ze er dan niet achter voor een poging tot
 

DeletedUser27685

Guest
Het klopt inderdaad dat lancelot1 co's had, maar aangezien die 1x per 2 dagen online waren gekomen heb je daar niet veel aan?

Die dorpen die je van lancelot1 moest afpakken had je wel erg veel skills nodig wil je zeggen ?:(

Ik heb nergens gezegt dat je skills daarvoor nodig had, ik zei alleen dat ik ze heb gepakt.
Uh uh, en dus die 50, vaak goed geos'te dorpen die wij van jullie pakten tellen niet mee in jouw versie van de stats, maar die 2 lege, net geedelde barbarendorpen, dat telt natuurlijk voor de volle twee punten. Proficiat dan :rolleyes:

Jij en Cheffrey hebben laatst alle leuke ''troependumps'' gedaan zonder edels, zou leuk zijn geweest want er zaten een aantal volle clears bij... als je dan toch dumpt kan je net zogoed een poging doen om te edelen..

zoals keizer gerwin al zei ; edels heb je toch weer zo aangemaakt..

Waarom stop je ze er dan niet achter voor een poging tot
omdat je er geen fluit van snapt :)
 

DeletedUser30312

Guest
Oww wat jammer dat ik niet in de buurt lig van USUS anders kon ik ook meedoen :(
 

DeletedUser

Guest
1) Hij had een co en was dus niet gestopt. Hoe dan ook, 't is een zwak excuus en getuigt niet echt van een sterk stambeleid als daar geen tijdelijke VV op komt.


Hmm antwoord op:

1) Hij heeft een tijdje een co gehad, maar op het moment van jullie aanval waren ze beide al gestopt, zijn account was al een dag of 5-7 onbeheerd. Wat natuurlijk niks afneemd dat het een slecht excuus is. Want ik vind dat het inderdaad slecht stambeleid was, ik heb de co's (niet lance zelf want zijn internet deed het een maand niet) na een week toch kunnen bereiken.
Daarna heb ik vv gedaan, maar verder niet gedeffd, was een verloren zaak. Zijn dorpen waren niet in orde, zijn kerken lagen verkeerd en hij had geen PA. Daarom hebben we het account opgegeven, maar wat ik niet snap is dat USUS hem niet kicked :confused:

Verder. Mooi werk PNMM, veel succes in de 'oorlog'. Nou ja oorlog, in het grensconflikt :). Jullie hebben de eerste slag gewonnen. Kijken of USUS nu iets terug doet, waarschijnlijk niet nu ze geen offencive coördinator meer hebben.

mijn verhaal :

Het klopt inderdaad dat lancelot1 co's had, maar aangezien die 1x per 2 dagen online waren gekomen heb je daar niet veel aan?

Daar zit je fout, zijn co's waren al gestopt :), voortaan beter opletten als leider :rolleyes:

Uh uh, en dus die 50, vaak goed geos'te dorpen die wij van jullie pakten tellen niet mee in jouw versie van de stats, maar die 2 lege, net geedelde barbarendorpen, dat telt natuurlijk voor de volle twee punten. Proficiat dan :rolleyes:

+1 :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan maar hier even voortdoen om niet af te dwalen in het andere topic...



1) Hij had een co en was dus niet gestopt. Hoe dan ook, 't is een zwak excuus en getuigt niet echt van een sterk stambeleid als daar geen tijdelijke VV op komt.
2) De twee dorpjes die jij edelde waren barbarendorpjes die cheffrey net had gepakt, daar heb je pas skills voor nodig!

Btw:

Side 1:
Tribes: PNMM

Side 2:
Tribes: USUS

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,183
Kant 2: 1,112
Verschil: 71

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 42
Kant 2: 2
Verschil: 40

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,055,542
Kant 2: 10,142,088
Verschil: 86,546

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 419,527
Kant 2: 23,213
Verschil: 396,314

image.php

lol ik heb je al het een en ander uitgelegt? ten eerst was mijn bedoeling 2 weken weg t egaan en mijn co's het te laten overnemen maar ik was net verhuisd en de internet aansluiting heeft een maand geduurt dus vandaar dat jullie het vrij makkelijk hadden ik kan trouwens zeggen dat sinds ik weer speel er nog maar 4 dorpen zijn ingenomen en ik 50 edels heb gemold inc 1 van jou xD dus dat zegt al iets volgens mij daarbij komt nog dat ik bijna geen troepen meer heb staan
 

DeletedUser31490

Guest
Hmm antwoord op:

Verder. Mooi werk PNMM, veel succes in de 'oorlog'. Nou ja oorlog, in het grensconflikt :). Jullie hebben de eerste slag gewonnen. Kijken of USUS nu iets terug doet, waarschijnlijk niet nu ze geen offencive coördinator meer hebben.

Oh dus nu we tijdelijk geen offence coordinator hebben kunnen we niks maken tegen pnmm leden:mad:

ieder lid van usus heeft ook nog zijn eigen benodigde ervaring :D
 

DeletedUser30312

Guest
lol ik heb je al het een en ander uitgelegt? ten eerst was mijn bedoeling 2 weken weg t egaan en mijn co's het te laten overnemen maar ik was net verhuisd en de internet aansluiting heeft een maand geduurt dus vandaar dat jullie het vrij makkelijk hadden ik kan trouwens zeggen dat sinds ik weer speel er nog maar 4 dorpen zijn ingenomen en ik 50 edels heb gemold inc 1 van jou xD dus dat zegt al iets volgens mij daarbij komt nog dat ik bijna geen troepen meer heb staan

Dat zijn er 4 te veel :p En wat maken die 50 edels uit als je toch 4 dorpjes heb. Heb je al wat teruggedaan? Of is dat te moeilijk...

Oh dus nu we tijdelijk geen offence coordinator hebben kunnen we niks maken tegen pnmm leden:mad:

ieder lid van usus heeft ook nog zijn eigen benodigde ervaring :D

Van PNMM ook... anders doe ik gerust is een vv'tje :p
 

DeletedUser

Guest
Dat zijn er 4 te veel :p En wat maken die 50 edels uit als je toch 4 dorpjes heb. Heb je al wat teruggedaan? Of is dat te moeilijk...



Van PNMM ook... anders doe ik gerust is een vv'tje :p

misschien moet je wat beter lezen? hoe ga ik wat uithalen zonder troepen of in ieder geval praktisch niks?
 

DeletedUser

Guest
btw ff voor de duidelijkheid die dorpen werden ook nogeens ingenomen op tijden dat ik ofline was
 

DeletedUser

Guest
Oh dus nu we tijdelijk geen offence coordinator hebben kunnen we niks maken tegen pnmm leden:mad:

ieder lid van usus heeft ook nog zijn eigen benodigde ervaring :D

Hmm ja denk ik wel :cool:. Nee maar dat van ervaring weet ik niet zo van veel spelers is dit hun eerste wereld, ook hebben weinige het op andere werelden bewezen. Dus opzich heb je gelijk (iedereen heeft zijn ervaring in W11 meegekregen :rolleyes:) maar in USUS zijn er wel maar weinige met veel ervaring xD. Vraag maar wie er allemaal top 40 hebben gespeeld op een andere wereld, ik denk dat er dan maar 3-4 mensen zijn. Niet erg veel. :rolleyes:

btw ff voor de duidelijkheid die dorpen werden ook nogeens ingenomen op tijden dat ik ofline was

Misschien vaker online zijn :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
btw ff voor de duidelijkheid die dorpen werden ook nogeens ingenomen op tijden dat ik ofline was

Dan moet je maar online komen ... Je had 1 van mijn edels gesniped, mooi werk. Ik wachte dus tot 7u om opnieuw te proberen. Dan is dat niet mijn fout dat jij er niet bent en niet genoeg OS had om 't tegen wat clears te beschermen :)
 

DeletedUser30312

Guest
Lancelot zei:
misschien moet je wat beter lezen? hoe ga ik wat uithalen zonder troepen of in ieder geval praktisch niks?

Hoe komt het dat je geen troepen meer heb? Een paar bijlstrijders zijn zo gemaakt om vlak na een edeltrein zelf weer een edel te plaatsen...

Hmm ja zal vast als ik 3 clears op een dorp stuur en de muur is heletijd 6/5 en je blijft blocken.... is inderdaad leuk als je troepen wilt verliezen :D

Vraag maar aan obliterator van mijn def skills wordt je niet vrolijk als vijand :p
 

DeletedUser31490

Guest
Dan moet je maar online komen ... Je had 1 van mijn edels gesniped, mooi werk. Ik wachte dus tot 7u om opnieuw te proberen. Dan is dat niet mijn fout dat jij er niet bent en niet genoeg OS had om 't tegen wat clears te beschermen :)

hier zeg je al iets in de verte..

Jij zei dat het nieuwe dorpen waren okee, nou laten we kijken

OsiGranDi ..::030::.. (239|341) K32 11,433 Cheffrey [PNMM] snDD [USUS] 2009-10-28 04:51:57
OsiGranDi ..::030::.. (239|341) K32 11,457 Verlaten Cheffrey [PNMM] 2009-10-28 01:22:01

Zoals je ziet zit er bij dit dorp 3 uur verschil dat vind ik lang genoeg om er wat def tussen te stoppen nietwaar?

OsiGranDi ..::031::.. (237|351) K32 11,780 Cheffrey [PNMM] snDD [USUS] 2009-10-28 18:40:31
OsiGranDi ..::031::.. (237|351) K32 11,804 Verlaten Cheffrey [PNMM] 2009-10-28 09:41:01

Zoals je hier ziet bij dit 2e dorpje zit er een hele middag tussen, nou ik had er allang def tussen geplaatst..

jij kan wel met je comment komen ''2 nieuwe dorpjes edelen van cheffrey die gelden als 2 volle punten''

ja dat klopt omdat als je het een beetje ervaren had gespeelt was hij er geen een kwijt geraakt aan mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm ja denk ik wel :cool:. Nee maar dat van ervaring weet ik niet zo van veel spelers is dit hun eerste wereld, ook hebben weinige het op andere werelden bewezen. Dus opzich heb je gelijk (iedereen heeft zijn ervaring in W11 meegekregen :rolleyes:) maar in USUS zijn er wel maar weinige met veel ervaring xD. Vraag maar wie er allemaal top 40 hebben gespeeld op een andere wereld, ik denk dat er dan maar 3-4 mensen zijn. Niet erg veel. :rolleyes:



Misschien vaker online zijn :rolleyes:
lol ik ben zo ongeveer 12 uur per dag online hoezo meer online zijn?:O

en wat denk je dat ik probeer maar ik heb 100 edels klaar staan en als begeleiding 500 bijltjes daar heb je weinig aan :O daarbij timen somigen er ook nog def achteraan
 

DeletedUser27685

Guest
hier zeg je al iets in de verte..

Jij zei dat het nieuwe dorpen waren okee, nou laten we kijken

OsiGranDi ..::030::.. (239|341) K32 11,433 Cheffrey [PNMM] snDD [USUS] 2009-10-28 04:51:57
OsiGranDi ..::030::.. (239|341) K32 11,457 Verlaten Cheffrey [PNMM] 2009-10-28 01:22:01

Zoals je ziet zit er bij dit dorp 3 uur verschil dat vind ik lang genoeg om er wat def tussen te stoppen nietwaar?

OsiGranDi ..::031::.. (237|351) K32 11,780 Cheffrey [PNMM] snDD [USUS] 2009-10-28 18:40:31
OsiGranDi ..::031::.. (237|351) K32 11,804 Verlaten Cheffrey [PNMM] 2009-10-28 09:41:01

Zoals je hier ziet bij dit 2e dorpje zit er een hele middag tussen, nou ik had er allang def tussen geplaats..

jij kan wel met je comment komen ''2 nieuwe dorpjes edelen van cheffrey die gelden als 2 volle punten''

ja dat klopt omdat als je het een beetje ervaren had gespeelt was hij er geen een kwijt geraakt aan mij

lol, en als hij 't wel verdedigt, dan lach je hem uit dat hij dorpjes OS't met lage muur? Ik snap je logica niet. Feit is dat hij daar nu uitstekend zit om je 't leven zuur te maken :)
 

DeletedUser30312

Guest
Jij ondersteunt dus elke barbarendorpje dat je edelt? Dat heeft niets met ervaring te maken... De toestemming was nog laag dus je had met 2 edels ook al genoeg. Ik ondersteun bb's die ik edel ook niet hoor.
 

DeletedUser31490

Guest
lol, en als hij 't wel verdedigt, dan lach je hem uit dat hij dorpjes OS't met lage muur? Ik snap je logica niet. Feit is dat hij daar nu uitstekend zit om je 't leven zuur te maken :)

Hmm op mijn opmerking zeg je alleen lol, verder niks ? ontwijk je daar een beetje opmerking?

Nee, het gaat erom hij ziet dat er 1 aanvaal komt en hij weet dat het een lage muur is, dan kan je toch beter dodge of is het nou echt zo leuk om meer def-troepen te verliezen :D
 

DeletedUser31490

Guest
Jij ondersteunt dus elke barbarendorpje dat je edelt? Dat heeft niets met ervaring te maken... De toestemming was nog laag dus je had met 2 edels ook al genoeg. Ik ondersteun bb's die ik edel ook niet hoor.

Als ik een dorp midden in iemand zijn cluster edel die 9K + punten heeft stuur ik er redelijk wat deff heen lijkt mij logisch toch..

of edel jij altijd voor de grap dorpjes die je daarna zo 1,2,3 weer kan verliezen
 
Bovenaan