Laat je cluster zien.

DeletedUser27685

Guest
Ik zou zeggen, voel jezelf zo vrij om een nieuw topic te openen :)

Ik zou wel willen, maar objectief gezien kan dat enkel nadeel opleveren. Uiteindelijk leidt dat tot gewoon meer ruzie en geeft dat allemaal teveel informatie vrij. We zullen wel zien wanneer hij zijn cluster hier nog eens plaatst ;)
 

DeletedUser31490

Guest
Ik zou wel willen, maar objectief gezien kan dat enkel nadeel opleveren. Uiteindelijk leidt dat tot gewoon meer ruzie en geeft dat allemaal teveel informatie vrij. We zullen wel zien wanneer hij zijn cluster hier nog eens plaatst ;)

Tuurlijk hou ik het up to date.. :)

voor zover je het kan noemen is het nog steeds :

snDD 2 - 0 PNMM leden (degene die in mijn buurt liggen :))
 

DeletedUser30312

Guest
Hoe zit het met PNMM - USUS in de afgelopen maand? 42-2 sorry maar kan gewoon niet tegen mensen die opscheppen dat ze zo goed zijn.
 

DeletedUser31490

Guest
Hoe zit het met PNMM - USUS in de afgelopen maand? 42-2 sorry maar kan gewoon niet tegen mensen die opscheppen dat ze zo goed zijn.

Dorpen afpakken van iemand die was gestopt, hmm daar heb je een punt daar heb je echt dikke skills voor nodig !

als je kijkt bij actief edelen (dus een speler die ook echt op zijn account speelt)

blijft het volgensmij nog steeds 2-0 voor usus hoor :rolleyes:


en ik had het trouwens over mij vs pnmm dan is het nog steeds 2-0..
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet op de hoogte van deze oorlog, maar altijd dezelfde smoes die wod ingeroepen.. Toevallig een inactief account dat word aangevallen :D
 

DeletedUser31490

Guest
Ik ben niet op de hoogte van deze oorlog, maar altijd dezelfde smoes die wod ingeroepen.. Toevallig een inactief account dat word aangevallen :D

Ehm nee dan zou ik maar ook niks zeggen, ik weet dat het account daarvoor al wat inactief was.

Nou sinds een tijdje word er weer wat meer op gezeten en ik hou mee de tel bj en er zijn al zo'n 40/60:edelman: gedood van jullie kant uit
 

DeletedUser30312

Guest
Zoveel dorpjes hebben wij ook das dan niet echt een prestatie

En edels heb je zo weer terug

Maar laten we het weer over clusters hebben ;)

Die van mij plaats ik niet want die zuigt :p
 

DeletedUser31490

Guest
Zoveel dorpjes hebben wij ook das dan niet echt een prestatie

En edels heb je zo weer terug

Maar laten we het weer over clusters hebben ;)

Die van mij plaats ik niet want die zuigt :p

Jup, maar bij mij ging het even over het algemeen, jij zegt iets wat misschien wel klopt, maar er zat een maar bij :p

Jawel laat zien, laat ons mee genieten :eek:
 
Bovenaan