Automatisch geupdate kaartjes #2

  • Topicstarter Requiem for a Dream
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
de kaarten laden bij mij niet door heeft iemand er ook problemen mee ??
 

DeletedUser37136

Guest
Ze moeten opnieuw gepost worden omdat requiem meer dan een maand niet in ingelogd ofzo... W14 had er ook last van.
 
Reactiescore
25
Ze moeten opnieuw gepost worden omdat requiem meer dan een maand niet in ingelogd ofzo... W14 had er ook last van.

Ik heb de links aangepast, weet niet zeker of ze helemaal goed staan. Klopt er eentje niet, stuur me even een pm
 

DeletedUser23188

Guest
check netsailer internen 5 continenten verderop(fastest nobler kaart),
is dat het toppunt van egoisme niet?,
hoe haalt die het in z'n hoofd om daar te gaan internen,
ipv van dat te laten doen door stamleden die daar dichtbij liggen
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het er wel leuk uitzien, verdr weet ik de rede niet maar ik denk dat het wel een goede rede heeft
 

DeletedUser23188

Guest
ik kan geen goede reden verzinnen om zo'n stuk of 5 dorpjes helemaal af gelegen te edelen tussen je stamgenoten,
en dan nog eens 5 continenten verder een clustertje beginnen,
terwijl er zeker mensen daar zijn die deze dorpen beter kunnen gebruiken
 

DeletedUser

Guest
Mischien zijn ze wel aan het fuseren en konden ze geen andere fusiepartners vinden? Ik weet het niet.
 

DeletedUser

Guest
ik kan geen goede reden verzinnen om zo'n stuk of 5 dorpjes helemaal af gelegen te edelen tussen je stamgenoten,
en dan nog eens 5 continenten verder een clustertje beginnen,
terwijl er zeker mensen daar zijn die deze dorpen beter kunnen gebruiken

Hoe lang zal hij die dorpen in c46 nog houden?
 

DeletedUser

Guest
Vul beertje maar al in bij mijlpaal 50miljoen oda. De mods gunnen het mij blijkbaar niet dus zit ik er dik in dat acc liessens van de wereld zal verdwijnen.

Aub geen reactie op dit bericht. Ik wou gewoon ff melden bespreking hoort niet op forum.
 

DeletedUser

Guest
Vul beertje maar al in bij mijlpaal 50miljoen oda. De mods gunnen het mij blijkbaar niet dus zit ik er dik in dat acc liessens van de wereld zal verdwijnen.

Aub geen reactie op dit bericht. Ik wou gewoon ff melden bespreking hoort niet op forum.

Nou ja zeg, ODA punten verdien je niet door goedgezindtheid van Mods, dat weet jij ook wel lies, je ging toch al stoppen toch?
Wel jammer als je echt stopt want ik heb het altijd een leuke race tussen ons gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou ja zeg, ODA punten verdien je niet door goedgezindtheid van Mods, dat weet jij ook wel lies, je ging toch al stoppen toch?
Wel jammer als je echt stopt want ik heb het altijd een leuke race tussen ons gevonden.

Warom ga je niet gewoon (alleen maar) speeds spelen. Daar kan je in sommige speeds nog winnen met je ODA. Hier is ODA niks waard als je er niks mee doet.
 

DeletedUser

Guest
Nou ja zeg, ODA punten verdien je niet door goedgezindtheid van Mods, dat weet jij ook wel lies, je ging toch al stoppen toch?
Wel jammer als je echt stopt want ik heb het altijd een leuke race tussen ons gevonden.

Ten eerste noem mij niet lies!!!!

Ten tweede je kan ze wel niet winnen door mods en omdat je het lief vraagt zal ik nog ff je inhalen:p

Ten derde is de kans vrij groot dat ik idd stop
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste noem mij niet lies!!!!

Ten tweede je kan ze wel niet winnen door mods en omdat je het lief vraagt zal ik nog ff je inhalen:p

Ten derde is de kans vrij groot dat ik idd stop

1. ;)

2. Je komt inderdaad al dichterbij.

3. Jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan