+TDC+/ +TIC+ vs Ins/I-Baby en rest??

DeletedUser

Guest
nee mn tweelingzus yesgirl

deel 2 mwua redelijk ben wel teleurgesteld sinds ik online ben geen enkel dorp nog ingenomen.. snipe me suf
 

DeletedUser18986

Guest
met het verkeerde been uit bed gestapt en dan al meteen inloggen met een hoop extra clears op je dorpjes. En dan ook nog eens merken dat er kata's bij zitten die je dorpen direct ook slopen. Hassan, ik denk dat niemand nog wat humor heeft ;)
 

DeletedUser

Guest
met het verkeerde been uit bed gestapt en dan al meteen inloggen met een hoop extra clears op je dorpjes. En dan ook nog eens merken dat er kata's bij zitten die je dorpen direct ook slopen. Hassan, ik denk dat niemand nog wat humor heeft ;)

Tjah, het moet toch ooit is gebeuren..
En waarom iedereen?:'(
Het is toch enkel zij dat clears en edels en fakes over de vloer krijgt?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha, lol! Als je daar de humor nog niet van inziet! XD

Ach, abetje zal haar plannetje wel trekken. Ze zal wel wat hulp krijgen van haar stammetje, exe.!, nr.1 op deze wereld...wat dorpenaantal betreft...+ een rimgebied + WAR-gebied + Gallia-gebied, gigantisch cluster met allemaal veilige grenzen...moet peanuts zijn toch t.o.v. enkele InS-spelers???

Alleen jammer dat kopdrveur niet echt veel OS meer zal kunnen sturen...die jongen zit volledig vastgeroest in z'n 'frontgebied'... XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
whehe hassan ik was sarcastisch tjeeeee

tuurlijk trek ik mn plan.. doe niets anders met jullie :/

en nee nog steeds geen hulp beste cavia niet meteen zo zwart kijken jij zou beter moeten weten over me ;)

kan erook niets aan doen dat we zo'n geil stammetje zijn.. al die fronten al die scharreltjes tussendoor.. snap wel dat je jaloers bent ;)

jij met je kopdrveur je zou stoppen dacht ik?
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat is niet waar, enkel tegenover Susan zou ik over kopdrveur stoppen. :D

Maar Susan en ik, we hebben blijkbaar niet veel meer aan elkaar te zeggen...'k zal wel te veel in brand gestoken hebben zekers...


Trouwens, jaloers?? Weet je, als ik die samenstellingen van de aanvalsdorpen van exe.! zie, dan weet ik genoeg hoor...alles behalve geil in ieder geval. 't is niet omdat we jullie even ophemelen om CN ff dood te zwijgen dat jullie hoog van de toren moeten gaan blazen... er zijn misschien nog 25% van jullie spelers actief...maar goed, da's dan nog steeds het aantal van een volwaardige stam! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee hoor, zeker niet jaloers, heb hier net nog een gloednieuw draaiwiel gekregen om in te lopen. Heerlijk speeltje, kan er ook zachtjes wiegend in slapen dommelen...als je lief bent schuif ik wat op om wat plaats te maken hoor! Maar enkel als je lief bent, anders is het niet zo gezellig... :p

PS: misschien moet je jjjjoonaat eens vragen wat het nut is van systematisch clears te sturen met 200 rammen...'k dacht dat we dat stadium nu toch al voorbij waren...(misschien meteen de clears vn koppie ook eens toetsen, vooral die soort met 500 rammen en 100 kata's)... maar ja, soms is het leuk om sceef te gaan...
 

DeletedUser

Guest
Kindjes, kindjes, ga gewoon tegen elkaar gaan beuken ingame i.p.v je tijd hier te verdoezelen eh:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hey, Hassan, 't is niet omdat jij niet aan het beuken bent dat wij dat niet doen hoor... hier zijn en blijven de troepen op de baan.
 

DeletedUser

Guest
haha gilga daar mag idd wel verbetering in..

hoe was het ook alweer dat wij niet konden time he.. hmmmm time cursus voor jullie zou ook niet slecht zijn:

|0017|Akuma 0:43:13
|0017|Akuma 0:43:22
|0017|Akuma 0:43:26
|0017|Akuma 0:43:29

[072]Shinigami 1:17:30
[072]Shinigami 1:17:34
[072]Shinigami 1:17:37
[072]Shinigami 1:17:40
 

DeletedUser18986

Guest
hassan, troepen lopen af en aan, waarom dacht je dat mijn onlinetijd bij CN zo hoog was? ben enkel gewend om mijn troepen weer op weg te sturen als ze aankomen
 

DeletedUser

Guest
Hey, Hassan, 't is niet omdat jij niet aan het beuken bent dat wij dat niet doen hoor... hier zijn en blijven de troepen op de baan.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] >alle<
Alle bevelen Aanval Ondersteuning Terugkeer

Bevelen per pagina: 30

Wat zij je daar?:rolleyes:

@ Blackieee: Kom op, ik ga het toch niet altijd moeten zeggen?-.-

Hassan.
 

DeletedUser18986

Guest
je bent geen gilga aan het worden hè, Hassan

zeker enkel fakes en ondersteuningen :p
 

DeletedUser

Guest
Gilgamesjke;1389544 [B zei:
Trouwens, jaloers?? Weet je, als ik die samenstellingen van de aanvalsdorpen van exe.! zie, dan weet ik genoeg hoor...alles behalve geil in ieder geval. 't is niet omdat we jullie even ophemelen om CN ff dood te zwijgen dat jullie hoog van de toren moeten gaan blazen...[/B]

jaloers op CN zo te zien omdat wij het waardig zijn proberen ze ons dood te zwijgen hahaha
 

DeletedUser

Guest
We waren over exe.! bezig hoor!!!=wat kom jij je er nou tussen wriemelen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Niet overdrijven hee...je bent jozwaaa z'n bommetje al vergeten zekers??
 

DeletedUser25172

Guest
jozzwa''s bommetje bleek maar een bommetje te zijn.

Die was geen probleem:D Het kan ook niet anders. War is noob.
 
Bovenaan