Topstammen

DeletedUser36170

Guest
*Sof* is een fake!
Thalesje gaat pissed zijn als hij dit te zien krijgt :(
 

DeletedUser

Guest
je kunt nog helemaal niks zeggen iedereen heeft 26 punten. Of hij doet raar bij mij ik heb al een aantalgebouwen en nog niks er bij :S
 
Reactiescore
0
Je kan nu de topstammen niet zien maar over paar weken :D Elke wereld schrijft er iemand dit wel ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gister besloten om weer te starten met TW, dus heb helemaal geen idee of er premades zijn:D
 

DeletedUser36170

Guest
Ik herzie mijn vorige post in dit topic:
*Sof* is de échte :p
 

DeletedUser

Guest
damn nu al ???
they wil never learn do they

Op dit moment is dat nog niet zo'n probleem, kan een goede tactiek zijn zolang ze voor zichzelf maar een grens hebben getrokken waar ze stoppen met recruteren en daarna mensen eruit gaan gooien die niet 'goed' genoeg of te weinig potentie hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor die stam al 10 uitgenodid nadat ik het heb afgewezen
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment is dat nog niet zo'n probleem, kan een goede tactiek zijn zolang ze voor zichzelf maar een grens hebben getrokken waar ze stoppen met recruteren en daarna mensen eruit gaan gooien die niet 'goed' genoeg of te weinig potentie hebben ;)

ja maar dan moeten ze dus wel mensen gaan ontslaan.. en hoevaak gebeurd dat ook echt?;)
 

DeletedUser

Guest
ja maar dan moeten ze dus wel mensen gaan ontslaan.. en hoevaak gebeurd dat ook echt?;)

Ik weet dat het vaak genoeg niet gebeurd ;)

Maar het kan zijn dat ze het wel gaan toepassen, dus om in de eerste week al te beginnen te gooien met de term massa-stammen vind ikzelf te vroeg. Na de eerste week kun je wel al je leden aantal dan gaan verlagen. Dit moet dus nog blijken of dat bij *PCC* gaat gebeuren.
 
Bovenaan