De Dikke van Peevee

DeletedUser25273

Guest
Uhm, dit zal waarschijnlijk mijn laatste post zijn hier, want ik kan natuurlijk nu wel een ban verwachten, lol.
 

DeletedUser

Guest
Uhm, dit zal waarschijnlijk mijn laatste post zijn hier, want ik kan natuurlijk nu wel een ban verwachten, lol.

Pas het even aan, we doen alsof we het niet gezien hebben, ik zal het citaat ook aanpassen ;)

staat toch al op de site
 

DeletedUser25273

Guest
Uhm, nog niet leesbaar op de site, duurt dat even?

***edit, ja dus, staat er nu wel***
 

DeletedUser13340

Guest
beste dikke van Peevee,

ik mis mijzelf nog in de lijst ;)

Fulgore
 

DeletedUser

Guest
beste dikke van Peevee,

ik mis mijzelf nog in de lijst ;)

Fulgore

Als er iemand een bijdrage wenst te maken over jou dan zal dat wel verschijnen, ofwel heb je teveel vrienden, ofwel zijn je vijanden niet kwaad genoeg :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb hier nog een leuke voor de dikke van peevee :)

Een peeveetje:

Heel hard roepen dat anderen hacken en vals spelen en er uiteindelijk zelf een straf voor krijgen dat 30% van de dorpen kost :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30586

Guest
Ik lach mensen niet graag uit, maar ik ben echt wel benieuwd waarmee peevee deze keer mee aan komt:)
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook wachten tot de ander weggeedeld is! ;)

Nee maar ff serieus, ik ben wel gewoon oprecht nieuwsgierig naar wat er nou precies gebeurd is. Enig kans dat je dit mag/kan/wil delen ?
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook wachten tot de ander weggeedeld is! ;)

Nee maar ff serieus, ik ben wel gewoon oprecht nieuwsgierig naar wat er nou precies gebeurd is. Enig kans dat je dit mag/kan/wil delen ?

Nee, je moet niet wachten tot de andere is weggeëdeld,
maar een ban of ticket mag niet besproken worden op het forum ;)
 

DeletedUser

Guest
Helaas heb ik het te druk met het echte leven en hebben de mensen hier die maatschappelijk mislukt zijn of in de toekomst nog zullen mislukken even moeten wachten totdat ik weer een minuutje tijd voor hun had. Today is your lucky day en hierbij dan mijn uiteenzetting.

De reden van mijn ban en de zware straf:

Ik maak plezier met een keylogger Maker. Dit doe ik al meer dan een jaar en kom daarmee op elk account zonder dat dit te zien is bij je aanmeldingen. Helaas schijn ik een update gemist te hebben van het programma waardoor per abuis mijn Ip bekend werd en ben daardoor betrapt door Duckje van TW. Dat kan helaas gebeuren en is natuurlijk het risico van het vak. Ik schijn ondertussen de update weer te hebben dus ik kan weer met veel plezier mijn hobby uitvoeren. Ik ben alleen wel zo slim om nu maar wel via proxy te gaan werken anders wordt het account wel heel leeg. Het is en blijft een kat en muisspel tussen mij en TW en dat zal het ook blijven. Zolang TW script-technisch zo lek is als een mandje maak ik hier dankbaar gebruik van.

Ik vind het namelijk veel te leuk om alle mededelingen van iedereen te lezen en niet alleen de speltechnische informatie is gemakkelijk. Het is vooral leuk om te lezen welke intieme gesprekken er wel niet gevoerd worden tussen spelers onderling. Deze deel ik dan ook met een beperkt aantal spelers hier in W7. Altijd leuk om de zwakke kanten van spelers te lezen en ook zeer handig om speltechnisch te gebruiken natuurlijk. Natuurlijk komt de vraag of ik mij hier ook schuldig door voel en het antwoord is Nee. Zolang sommige moderators van TW mededelingen kunnen lezen vind ik dat ik dit ook mag doen.[punt]

Peevee1
 

DeletedUser25172

Guest
Dus je hebt een keylogger, waarmee je zo gezegd iedereens mededelingen kan lezen en dan zit er zo'n beperking op?

Beetje gek
 

DeletedUser

Guest
Dus je hebt een keylogger, waarmee je zo gezegd iedereens mededelingen kan lezen en dan zit er zo'n beperking op?

Beetje gek

Het is sowieso een bijzonder gek verhaal van mij en met beperkingen valt bijzonder goed te leven gelukkig.
 

DeletedUser25172

Guest
Ach ja maakt mij geen donder uit.

Je doet maar;) Hoeveel ik er van moet geloven, weet ik niet. Is er echt geen mogelijkheid dat je hem door kan sturen?

Ze mogen mij wel bannen. Ben ik eindelijk van een verslaving af.
 
Bovenaan