Meerdere groepen tegelijk

Goed Idee?

  • Ja

    Stemmen: 54 93,1%
  • Nee

    Stemmen: 4 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    58

DeletedUser

Guest

Jaja, 'k weet het...

Maar je wordt er toch gek van als iedere PA-koper tegen jou zegt "dat je dan maar PA moet kopen"? Daar gaat het niet eens over :mad:

A: "Een snellere computer zou handig zijn :)"
B: "Moet je er maar een kopen."
A: ":mad:"
B: ":rolleyes:"
 

DeletedUser

Guest
Jaja, 'k weet het...

Maar je wordt er toch gek van als iedere PA-koper tegen jou zegt "dat je dan maar PA moet kopen"? Daar gaat het niet eens over :mad:

A: "Een snellere computer zou handig zijn :)"
B: "Moet je er maar een kopen."
A: ":mad:"
B: ":rolleyes:"
Jij begon over dat je PA niet hebt, deed er toch niet toe. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij begon over dat je PA niet hebt, deed er toch niet toe. ;)

ik heb ook geen pa, maar kwil wel maar je moet ergens het geld halen hé, min ouders betalen niet voor dergelijke dingen, trouwens je kan tw perfect zonder PA spelen, PA zorgt er gewoon voor dat je sneller en efficienter kunt werken door bepaalde functies! Ik moet papieren bij houden over mijn dorpen wat Off en Def is en met PA doet tw dat voor jou bevoorbeeld! maar het speelt perfect!

On topic: voor
 

DeletedUser

Guest
ik had zelf ook het idee.

maar misschien dan nog een extra optie erbij voor een en-en situatie en een of-of.

met een en-en bedoel ik:
dat de dorpen EN in off moet zitten EN in K2,

met de of-of bedoel ik:
dat de dorpen die te zien zijn OF in off moeten zitten OF in K2,

zo denk ik erover.
ik hoop dat er een reactie komt op dit bericht.
 

DeletedUser

Guest
ik had zelf ook het idee.

maar misschien dan nog een extra optie erbij voor een en-en situatie en een of-of.

met een en-en bedoel ik:
dat de dorpen EN in off moet zitten EN in K2,

met de of-of bedoel ik:
dat de dorpen die te zien zijn OF in off moeten zitten OF in K2,

zo denk ik erover.
ik hoop dat er een reactie komt op dit bericht.

Met checkboxes hoeft men dit niet te programmeren, en kan de gebruiker het zelf kiezen.

Onnodig dus om dit uit te denken - het kan volgens het idee al :)
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me handig als je de mogelijkheid zou hebben om in meerdere groepen tegelijk te kunnen zitten, wat ik bedoel is dat als je bijvoorbeeld in groep 'K1' wilt kijken of er def dorpen zijn. Dan zou je dus die beide groepen kunnen aanduiden zodat je alle def dorpen ziet in K1.

Dit lijkt me best handig aangezien je dan sneller def of off dorpen kan vinden in een continent. Het lijkt me ook geen grote aanpassing, maar zeker handig voor sommige spelers :D

Lijkt me handig, kun je er d.m.v. een screen een voorbeeld van geven :)
 

DeletedUser11796

Guest
Een vinksysteem is er al. Zie maar naar de snellijst tools. Daar vind je:
Dorpen aan groepen toevoegen (Lillorigga)

Dit systeem laat je toe om dorpen aan verschillende groepen toe te voegen.

Wat ik veel handiger zou vinden, is dat er een systeem komt met groepen en subgroepen. Of zoals eerder al gezegd een boomstructuur. Nu zit je met alle groepen op één lijn. Je zou bijvoorbeeld naar een systeem kunnen gaan, waarin je kan kiezen in welke groep en andere subgroepen jij je keuze wilt maken.

Om een voorbeeld te geven:

1ste lijn: af, niet af, alle
2de lijn of subgroep: aanvallend, verdedigend, alle
3de lijn: verkenners, ZC, sloop, ...enz., alle

zo kan je in enkele keuzes heel gemakkelijk jou bepaalde groep kiezen. Terwijl je nu alle mogelijke combinaties moet aangeven in je groepen.

Misschien vraagt de tool voor het groeperen dan om uitbreiding. Want ook in dit systeem zal je moeten aanduiden in welke groepen je dorp thuishoort.
 
Bovenaan