wat vinden jullie van een massastam?

DeletedUser

Guest
ik vind hem wel goed, ben oprichter van de grootste,
 

DeletedUser

Guest
Te veel , uitersten te ver uit elkaar , geen samenhang ...
 

DeletedUser

Guest
Massastammen zijn 1 van de makkelijkste doelwitten. Ze bestaan meestal uit noobs en kunnen dus niet goed met aanvallen omgaan.

Natuurlijk hoort bij de naam massastammen ook Massa-aanvallen (lekker op die massastammen knallen!):D

En zit je in een massastam is een teken van zwakte.
 

DeletedUser

Guest
als je in een massa stam zit kun je even goed in geen stam zitten:D

mijn stam heeft maar 16 leden en 6.000.000 punten dat is zeker geen massa er mogen alleen mensen boven de 400.000 duizend joinen
 

DeletedUser

Guest
Ik vind massastammen gezellig. Je leert veel nieuwe mensen kennen. En als alles goed georganiseerd is en overzichtelijk dan beschik je over de kracht van de massa, echte massa aanvallen dus of massaal ondersteund worden.

Op .net (Engelstalige) werelden speelde ik een tijdje en was lid van een stam met meer dan 100 leden en dat was heel normaal daar, want alle topstammen hadden meer dan 100 leden. Stammen met 40 leden of minder werden compleet weg gevaagd door de grote stammen.
 

DeletedUser

Guest
dan vind ik die werelden maar zwak wie wilt er nu in een massa stam iedereen speelt de baas en de helft is inactief
 

DeletedUser

Guest
dan vind ik die werelden maar zwak wie wilt er nu in een massa stam iedereen speelt de baas en de helft is inactief

Dat is een beetje naief om dat te denken. Als er een goede leiding is die alles in de gaten houdt kunnen massa-stammen juist heel krachtig zijn. Inactieve leden worden ontslagen en het moet voor iedereen duidelijk wie de leiding is. Ik denk dt er wat dat betreft geen verschil is met kleinere stammen want ook kleine stammen kunnen te maken hebben met inactiviteit en interne ruzies.
 

DeletedUser

Guest
dan nog wat kunnen die stammen nu doen je kunt nooit een goeie aanval maken want er zit altijd wel iemand tussen die het zelfde dorp als een ander edelt en dan ontstaat er boel en hoe moet je dan nog edelen als het volledige continent in u stam zit:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
dan nog wat kunnen die stammen nu doen je kunt nooit een goeie aanval maken want er zit altijd wel iemand tussen die het zelfde dorp als een ander edelt en dan ontstaat er boel en hoe moet je dan nog edelen als het volledige continent in u stam zit:confused::confused:

Dat is gewoon een kwestie van alles goed organiseren. Het claim forum zorgt ervoor dat er geen twee spelers zijn die hetzelfde dorp gaan edelen. Als alles goed geregeld is dan zijn er voor alle spelers uitbreidingsmogelijkheden.
 

DeletedUser

Guest
denk na claim jij al jou klein barbarendorpjes op het schatigge claim forum nee de meeste serieuse stammen hebben dat niet die gebreuken gewoon gezamelijke aanvallen of aanvallen op een speler maar toch niet voor een bb dorp dat vind ik voor noobs
 

DeletedUser

Guest
Neem dat 2% van de ingelogde TW spelers goede spelers zijn en effectief ook meerdere uren per dag op het spelletje spelen. Nu zullen jullie denken, 2 procent maar, ja maar 2 procent. Meer dan de helft van de ingelogde spelers wordt verlaten vanaf ze ingelogd hebben, speelt niet serieus, etc.

Dus waar ik wens te komen. Er zijn dus 2 procent van de TW spelers goede spelers. Per wereld zijn dat er dus minder dan 1000. Massastammen kunnen dan al bijna niet goed zijn. Op .net heb je veel meer spelers op een wereld, dus zijn de stammen ook groter, want er zijn meer leden pro, dus er zijn meer leden het waard om in een topstam te zitten.

Wat ik dus wil zeggen is dat er op .nl te weinig spelers zijn om degelijke massastammen te maken. Behalve als de leiding echt extreem goed is, en de zwakkere spelers ook begeleid in het spelen van het spel.
 

DeletedUser

Guest
denk na claim jij al jou klein barbarendorpjes op het schatigge claim forum nee de meeste serieuse stammen hebben dat niet die gebreuken gewoon gezamelijke aanvallen of aanvallen op een speler maar toch niet voor een bb dorp dat vind ik voor noobs

Ik doelde ook niet op kleine barbarendorpen maar op massa aanvallen op grote spelers of stammen waar van te voren afgesproken is wie welke dorpen gaat edelen. En elke respecterende stam die ik ken maakt gebruik van claims.

Neem dat 2% van de ingelogde TW spelers goede spelers zijn en effectief ook meerdere uren per dag op het spelletje spelen. Nu zullen jullie denken, 2 procent maar, ja maar 2 procent. Meer dan de helft van de ingelogde spelers wordt verlaten vanaf ze ingelogd hebben, speelt niet serieus, etc.

Dus waar ik wens te komen. Er zijn dus 2 procent van de TW spelers goede spelers. Per wereld zijn dat er dus minder dan 1000. Massastammen kunnen dan al bijna niet goed zijn. Op .net heb je veel meer spelers op een wereld, dus zijn de stammen ook groter, want er zijn meer leden pro, dus er zijn meer leden het waard om in een topstam te zitten.

Wat ik dus wil zeggen is dat er op .nl te weinig spelers zijn om degelijke massastammen te maken. Behalve als de leiding echt extreem goed is, en de zwakkere spelers ook begeleid in het spelen van het spel.

Dat is precies mijn punt. Het is dus wel mogelijk. En een goede stam leidt minder bekwame spelers op tot topspelers. Ook dat is waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
vind maar is de goeie spelers alleen de mensen op het forum dus
 

DeletedUser

Guest
Massastammen zijn 1 van de makkelijkste doelwitten. Ze bestaan meestal uit noobs en kunnen dus niet goed met aanvallen omgaan.

Natuurlijk hoort bij de naam massastammen ook Massa-aanvallen (lekker op die massastammen knallen!):D

En zit je in een massastam is een teken van zwakte.

Weet je wat ik nou zo lullig vind ?
Ik ben in het verleden spelers tegengekomen die naar een massa stam gingen omdat ze meer spelers hadden en zo dus dachten veiliger te zijn en op meer steun te kunnen rekenen :(
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat ik nou zo lullig vind ?
Ik ben in het verleden spelers tegengekomen die naar een massa stam gingen omdat ze meer spelers hadden en zo dus dachten veiliger te zijn en op meer steun te kunnen rekenen :(

Tja die fout maken ze ook maar 1x:D
 
Bovenaan