Topstammen

DeletedUser20128

Guest
Ja jij daagde me zo'n 15 pagina's terug uit :p. Dus ik denk "dat laat ik mij niet in de koude kleren zitten". Even internen, nog wat internen, klein grut uitschakelen, internen, stoppende spelers overnemen, internen, en een klein beetje vechten voor m'n dorpjes :D.

En als je 't wist, doe het dan niehiet :p.

Ik zag dat ik het verkeerd verbeterde en dacht .. ach lama..

En ja.. ik ben druk bezig met iets anders ^^ dus kan niet echt veel groeien nu.. :p
 

DeletedUser16564

Guest
Ik zag dat ik het verkeerd verbeterde en dacht .. ach lama..

En ja.. ik ben druk bezig met iets anders ^^ dus kan niet echt veel groeien nu.. :p

Het was zowel verkeerd als overbodig :p.

Maar, je bent aan het sparen o.i.d. neem ik aan? Of druk bezig met RL?
 

DeletedUser

Guest
Fobie het zijn allemaal ervaren spelers die later begonnen zijn en ondanks dat nu net in de top 20 staan met 21 leden:)
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft anders meer dan genoeg tijd om op alles op het forum te reageren. Toch knap, om een #1 account zo naar beneden te laten kelderen. Maarja het gaat hier over topstammen :)

Jij haalt me woorden uit de mond :p
Mr. Zero was een echt topacc, maar wnr hij er kwam struikelde hij opeens ...
jammer voor zo een mooi account :O
 

DeletedUser16564

Guest
Jij haalt me woorden uit de mond :p
Mr. Zero was een echt topacc, maar wnr hij er kwam struikelde hij opeens ...
jammer voor zo een mooi account :O

Het feit dat een speler als Mr. Zero z'n account toe vertrouwt aan Maffiosie zegt volgens mij al genoeg over wat hij kan :eek:.

Dat hij nu niet kan groeien omdat hij in oorlog ligt is een ander verhaal.

En je klinkt nu net alsof je denkt dat het account al weggespeeld is. Dan wil ik op mijn beurt eindigen: Zullen we kijken wie er over 3 maanden nog in de ranglijst te vinden is?

Ik denk dat Maffiosie meer kans maakt dan Gilles :).
 

DeletedUser

Guest
okee dan zal ik er nog wel te vinden zijn met een aantal andere leden uit onze stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat een speler als Mr. Zero z'n account toe vertrouwt aan Maffiosie zegt volgens mij al genoeg over wat hij kan :eek:.

Dat hij nu niet kan groeien omdat hij in oorlog ligt is een ander verhaal.

En je klinkt nu net alsof je denkt dat het account al weggespeeld is. Dan wil ik op mijn beurt eindigen: Zullen we kijken wie er over 3 maanden nog in de ranglijst te vinden is?

Ik denk dat Maffiosie meer kans maakt dan Gilles :).

Voor de oorlog stond hij 25ste, nu 56ste.
Let op: 56ste, prachtige rang, zeker om trots op te zijn. 25ste ook natuurlijk, maar hij is wel van plek 1 naar 25 gegaan ZONDER oorlog :rolleyes:
Ok, ik snap het wel, nieuw account, dus je moet je inwerken. Maar je kon mooi zien hoe hij van de 1ste, naar de 4de plek ging. Dan 9de, 14de .... xD xD

Ik bedoel maar: je zag hem wegzakken op ranglijst :p
25ste plek bleek zijn waarde te zijn, want hij bleef er enkele maanden stabiel. :) Mooi werk in ieder geval, maar jammer dat een rang 1 account nu toch wel veel van zijn waarde verloren is.
 

DeletedUser

Guest
In Omerta zei je toch het tegenovergestelde, dat iemand van 4mio+ voor zichzelf moet zorgen als hij 1K+ incomings krijgt :rolleyes:

ik begrijp niet wat dat met elkaar te maken heeft.
misschien nog eens lezen waarop je antwoord en dan je antwoord eens shecken, want dit slaat nergens op.
anderzijds ben ik nog steeds van mening dat eenieder in staat moet zijn zichzelve te verdedigen, maar dan moet je natuurlijk wel je dorpen goed uitbouwen, hé.
heb ik in wereld 7 soms niet bewezen dat dat werkelijk zo is misschien?
heb daar heel -TA- over de vloer gehad en dan vergeet ik nog de leukerds uit Ronin te vernoemen.
uiteindelijk speel ik daar ook niet meer, en dat dankzij twsupport die het nodig vond van regels voor me aan te passen, zoals ze dat zelf zo mooi schreven en me dan meer dan 2/3 van men dorpen te ontnemen.
 

DeletedUser

Guest
War! wordt zometeen 6de van de wereld ...
Vreemd :confused:
Tijdelijke groeistagnering denk ik en dan er later weer tegenaan
 

DeletedUser

Guest
War! wordt zometeen 6de van de wereld ...
Vreemd :confused:
Tijdelijke groeistagnering denk ik en dan er later weer tegenaan

Dit komt simpelweg omdat we op een dieptepunt zitten qua ledenaantal. De leden zelf groeien nog even hard als Pi; het verschil in de puntengemiddelden zit al tijdje rond de half miljoen.
 

DeletedUser

Guest
Dit komt simpelweg omdat we op een dieptepunt zitten qua ledenaantal. De leden zelf groeien nog even hard als Pi; het verschil in de puntengemiddelden zit al tijdje rond de half miljoen.

Dit klopt niet hoor. Wij als Fobie zijn met 20leden(wij kicken interns niet), anders zouden we op 15tal echt actieve leden komen en toch hebben we laatste 7dagen meer geedeld als war! Reken daarbij dat er toch pak spelers onder miljoen zitten die dus zeker normaal toch nog 20procent minder groeien. (Vanaf 2miljoen kan je spreken dat dorpen ongeveer even duur blijven, maar daaronder heb je toch nog zeker verschil). Dit betekent dus dat ofwel Fobie een goede stam zou zijn of war in (tijdelijk) dipje zit en aangezien ik mijn stam niet wil overschatten pak ik maar het tweede
 

DeletedUser

Guest
Dit klopt niet hoor. Wij als Fobie zijn met 20leden(wij kicken interns niet), anders zouden we op 15tal echt actieve leden komen en toch hebben we laatste 7dagen meer geedeld als war! Reken daarbij dat er toch pak spelers onder miljoen zitten die dus zeker normaal toch nog 20procent minder groeien. (Vanaf 2miljoen kan je spreken dat dorpen ongeveer even duur blijven, maar daaronder heb je toch nog zeker verschil). Dit betekent dus dat ofwel Fobie een goede stam zou zijn of war in (tijdelijk) dipje zit en aangezien ik mijn stam niet wil overschatten pak ik maar het tweede

Ik vond dit interessant genoeg om even te onderzoeken. Ik heb van alle stammen in de top 10 + FoBie de overnames van de afgelopen week (interns niet meegerekend omdat deze niet bijdragen aan de stamgroei) en de ledenaantallen op een rijtje gezet.

War!
Dorpen geëdeld: 200
Aantal leden: 18
Dorpen per lid: 11,11

Pi
Dorpen geëdeld: 306
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 10,55

KERN
Dorpen geëdeld: 217
Aantal leden: 21
Dorpen per lid: 10,33

FoBie
Dorpen geëdeld: 205
Aantal leden: 20
Dorpen per lid: 10,25

{R.R}
Dorpen geëdeld: 262
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 9,03

*Rev
Dorpen geëdeld: 217
Aantal leden: 31
Dorpen per lid: 7

T.E.C
Dorpen geëdeld: 198
Aantal leden: 34
Dorpen per lid: 5,82

A.N.S.
Dorpen geëdeld: 237
Aantal leden: 42
Dorpen per lid: 5,64

Magic.
Dorpen geëdeld: 153
Aantal leden: 30
Dorpen per lid: 5,1

eStar»
Dorpen geëdeld: 221
Aantal leden: 50
Dorpen per lid: 4,42

*Reb*
Dorpen geëdeld: 114
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 3,93

Ik heb geen rekening kunnen houden met inactievelingen, aangezien ik dan voor elk individueel lid van al deze stammen na zou moeten gaan of ze actief zijn, maar de cijfers spreken voor zich. War! is qua stamgemiddelde nog steeds de snelst groeiende stam in de top 10, en het feit dat we gepasseerd worden is puur een kwestie van ledenaantal.

Toch mijn complimenten aan FoBie: als een kwart van jullie niet inactief was zouden jullie bovenaan het lijstje staan.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen rekening kunnen houden met inactievelingen, aangezien ik dan voor elk individueel lid van al deze stammen na zou moeten gaan of ze actief zijn, maar de cijfers spreken voor zich. War! is qua stamgemiddelde nog steeds de snelst groeiende stam in de top 10, en het feit dat we gepasseerd worden is puur een kwestie van ledenaantal.

Zoals je zelf al aangeeft je hebt geen rekening met inactievelingen/gestopte spelers gehouden.

Daarnaast heb je ook niet rekening gehouden of het speler overnames waren of gewoon veel barbarendorpjes. Zou mooi zijn geweest als je nog een gemiddelde punten overname erbij had gezet dan zie je al snel of het bb dorpjes waren of spelers.

En daarnaast zijn er ook nog is MB stammen die dorpjes afstaan. Wat in eigenlijk ook gewoon interne is alleen hoort het nu op een "deftige" manier ontweken.

Met andere worden je vergelijkt appels met peren en ja het is wel leuk om cijfertjes te zien maar deze slaat nergens op.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond dit interessant genoeg om even te onderzoeken. Ik heb van alle stammen in de top 10 + FoBie de overnames van de afgelopen week (interns niet meegerekend omdat deze niet bijdragen aan de stamgroei) en de ledenaantallen op een rijtje gezet.

War!
Dorpen geëdeld: 200
Aantal leden: 18
Dorpen per lid: 11,11

Pi
Dorpen geëdeld: 306
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 10,55

KERN
Dorpen geëdeld: 217
Aantal leden: 21
Dorpen per lid: 10,33

FoBie
Dorpen geëdeld: 205
Aantal leden: 20
Dorpen per lid: 10,25

{R.R}
Dorpen geëdeld: 262
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 9,03

*Rev
Dorpen geëdeld: 217
Aantal leden: 31
Dorpen per lid: 7

T.E.C
Dorpen geëdeld: 198
Aantal leden: 34
Dorpen per lid: 5,82

A.N.S.
Dorpen geëdeld: 237
Aantal leden: 42
Dorpen per lid: 5,64

Magic.
Dorpen geëdeld: 153
Aantal leden: 30
Dorpen per lid: 5,1

eStar»
Dorpen geëdeld: 221
Aantal leden: 50
Dorpen per lid: 4,42

*Reb*
Dorpen geëdeld: 114
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 3,93

Ik heb geen rekening kunnen houden met inactievelingen, aangezien ik dan voor elk individueel lid van al deze stammen na zou moeten gaan of ze actief zijn, maar de cijfers spreken voor zich. War! is qua stamgemiddelde nog steeds de snelst groeiende stam in de top 10, en het feit dat we gepasseerd worden is puur een kwestie van ledenaantal.

Toch mijn complimenten aan FoBie: als een kwart van jullie niet inactief was zouden jullie bovenaan het lijstje staan.

Oh dan was het toch het eerste:p

Zoals je zelf al aangeeft je hebt geen rekening met inactievelingen/gestopte spelers gehouden.

Daarnaast heb je ook niet rekening gehouden of het speler overnames waren of gewoon veel barbarendorpjes. Zou mooi zijn geweest als je nog een gemiddelde punten overname erbij had gezet dan zie je al snel of het bb dorpjes waren of spelers.

En daarnaast zijn er ook nog is MB stammen die dorpjes afstaan. Wat in eigenlijk ook gewoon interne is alleen hoort het nu op een "deftige" manier ontweken.

Met andere worden je vergelijkt appels met peren en ja het is wel leuk om cijfertjes te zien maar deze slaat nergens op.

Ik vermoed dat moraalbrekerstammen zijn megerekend.
 
Bovenaan