Meest Oneervolle speler W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het account is al lang naar de internbak verwezen, dus zoals ik weekje geleden tegen je op msn zei : "Neem maar zoveel je kan"

En je ging toch stoppen? Stop er dan mee en help deze topic ook weer niet om zeep.

back on topic PLEASE!

Nee man, hij ging toch op een groter account spelen?

Mijn lijstje van meest oneervolle spelers:
1) VirtualRD (lees windwalkers' verklaring)
2) ... Mag ik een stam neerplaatsen --> +TDC+ (spelers kicken die teveel verliezen? --> Zjonbelz en COTC met bekentenis van hen :))
3) uhm... kan me geen 3de (2de) speler bedenken.
 

DeletedUser

Guest
Gangsta Warrior zegt zoveel :p

3 dagen geleden ging ie nog stoppen en vroeg ie me om een account voor zijn "vriend".

Ik maak er mij allemaal niet meer druk in..*draagt een olifantenvel..prik mij maar lek!*
 

DeletedUser

Guest
Dat van die aanvallen alleen in eigen voordeel wist ik al. Hij heb al zijn hele tw-carrière 95% aanvalsdorpen gehad, en als hij deze liet lopen stond hij zeker op 1 bij ODA. Verder was het ook bekend dat hij een hekel had aan verdedigen, tenminste, dat had hij me al meerdere keren gemeld. Hij was hier puur om aan te vallen voor zichzelf, en daar was hij zelfs geen absolute topper in. Heb ik altijd zo gezien. Het is dat Meiberge nog wat heb gedaan, en dat ik 2 weken weg ben geweest want anders. Haha, neehoor. Het is triest van een speler als je je stam zo in de steek laat.
 

DeletedUser

Guest
Dat van die aanvallen alleen in eigen voordeel wist ik al. Hij heb al zijn hele tw-carrière 95% aanvalsdorpen gehad, en als hij deze liet lopen stond hij zeker op 1 bij ODA. Verder was het ook bekend dat hij een hekel had aan verdedigen, tenminste, dat had hij me al meerdere keren gemeld. Hij was hier puur om aan te vallen voor zichzelf, en daar was hij zelfs geen absolute topper in. Heb ik altijd zo gezien. Het is dat Meiberge nog wat heb gedaan, en dat ik 2 weken weg ben geweest want anders. Haha, neehoor. Het is triest van een speler als je je stam zo in de steek laat.

Amen!

Daarom staat ie ook #1 bij mijn "oneervolste spelers"
 

DeletedUser27684

Guest
Wat schattig, alsnog word ik genoemd. Ik ben hier al gestopt hoor liefjes. Dus noem me geen bloyce maar Hamster Team. ;-)

Oneervol vind ik op zich geen slechte eigenschap. Het brengt je tenminste nog een lolletje tussendoor. Natuurlijk met grenzen hè. Die ik niet had hihi. :)
 

DeletedUser14103

Guest
Nee man, hij ging toch op een groter account spelen?

Mijn lijstje van meest oneervolle spelers:
1) VirtualRD (lees windwalkers' verklaring)
2) ... Mag ik een stam neerplaatsen --> +TDC+ (spelers kicken die teveel verliezen? --> Zjonbelz en COTC met bekentenis van hen :))
3) uhm... kan me geen 3de (2de) speler bedenken.

Waar staat Ins in je lijst dan? (Zie 2)
 

DeletedUser

Guest
Waar staat Ins in je lijst dan? (Zie 2)

Ik zal je vertellen waar die staat: Nergens ;) O maar wacht... Had je waarschijnlijk al gezien? :)

Wel grappig dat je er pas heel laat en achteraf daarover gaat zagen. Nu Ins in een dipje zit?

Mocht je je achtergesteld voelen dan wil ik voor jou best een nieuw lijstje maken hoor. Tja misschien komt Ins er dan bij te staan, misschien maar een paar spelers van Ins.

Toch heb ik meer respect voor Ins dan voor +TDC+. Ins kickt geen leden voor de stats, +TDC+ 3 keer achtereen in 3 keer dezelfde situatie. Laf?
 

DeletedUser17303

Guest
Ik zal je vertellen waar die staat: Nergens ;) O maar wacht... Had je waarschijnlijk al gezien? :)

Wel grappig dat je er pas heel laat en achteraf daarover gaat zagen. Nu Ins in een dipje zit?

Mocht je je achtergesteld voelen dan wil ik voor jou best een nieuw lijstje maken hoor. Tja misschien komt Ins er dan bij te staan, misschien maar een paar spelers van Ins.

Toch heb ik meer respect voor Ins dan voor +TDC+. Ins kickt geen leden voor de stats, +TDC+ 3 keer achtereen in 3 keer dezelfde situatie. Laf?

Dit is bullshit, dat weet jij zelf.
 

DeletedUser26940

Guest
Ik zal je vertellen waar die staat: Nergens ;) O maar wacht... Had je waarschijnlijk al gezien? :)

Wel grappig dat je er pas heel laat en achteraf daarover gaat zagen. Nu Ins in een dipje zit?

Mocht je je achtergesteld voelen dan wil ik voor jou best een nieuw lijstje maken hoor. Tja misschien komt Ins er dan bij te staan, misschien maar een paar spelers van Ins.

Toch heb ik meer respect voor Ins dan voor +TDC+. Ins kickt geen leden voor de stats, +TDC+ 3 keer achtereen in 3 keer dezelfde situatie. Laf?

zegt genoeg als je meer respect heb over InS dan +TDC+

moet je wel gelijk geven als je eenmaal weg bent daar kennen ze je niet meer

en dat geld voor de gehele stam +TDC+

alleen Seductive is me altijd trouw gebleven ondanks alles
 

DeletedUser

Guest
zegt genoeg als je meer respect heb over InS dan +TDC+

moet je wel gelijk geven als je eenmaal weg bent daar kennen ze je niet meer

en dat geld voor de gehele stam +TDC+

alleen Seductive is me altijd trouw gebleven ondanks alles

Uit het oog, uit het hart hé vossie. Denk niet dat ze jou bij TDC enorm missen...;)
 

DeletedUser17303

Guest
Geen idee, de helft van TDC kent vossie niet, inclusief mij.
 

DeletedUser25172

Guest
zegt genoeg als je meer respect heb over InS dan +TDC+

moet je wel gelijk geven als je eenmaal weg bent daar kennen ze je niet meer

en dat geld voor de gehele stam +TDC+

alleen Seductive is me altijd trouw gebleven ondanks alles

Joh houd je mond toch.
Ik heb heel lang voor je gepleit en uiteindelijk begon je tegen mij te keren om onzinnige redenen. Je praat grote hopen onzin en daarom wilde ik uiteindelijk niks meer met je te maken hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan