Scroll timen

DeletedUser19829

Guest
maar dus eigenlijk is de truc gewoon zoveel mogelijk lagg veroorzaken terwijl je bezig bent, om het beste resultaat te krijgen? (dus zoveel mogelijk games tegelijk runnen terwijl je aan het timen bent?)

Geen idee.

Ik klik gewoon! :D
 

DeletedUser

Guest
Ik maak dit topic n.a.v. mijn schorsing op wereld 13.
Dit is NIET bedoeld om over mijn ban te praten of zeuren, maar over een andere manier van timen
Het gaat over het zogenaamde scrolltiming.

Je opent 4 schermen, en zet de OK knoppen tegen elkaar aan.
Dan stel je je muis zo in, dat je niet met de linker muisknop moet klikken, maar dat met je scrollwiel kan doen.

Hieronder staat regel 7:

§7) Bots en scripts
Het spel mag alleen met gewone browsers worden gespeeld. Bots, browseraanpassingen of andere programma's die het spel automatiseren, automatisch inloggen of automatisch spelacties starten zijn verboden. Scripten die premium-voordelen emuleren zijn verboden.

Greasemonkey-Scripts moeten in het forum voorgesteld worden of aan de support gemeld en geaccepteerd worden, anders zijn ze verboden.

Voorbeelden:
•Het is toegestaan de tools op twplus.org of twstats.com te gebruiken.

•Het is toegestaan om via de snellijst JavaScript-commando's uit te voeren. Deze scripts mogen formulieren invullen (bijvoorbeeld in de kazerne), maar maximaal één spelactie per klik uitvoeren (bijvoorbeeld eenheden recruteren).

•Het is verboden een script of programma te gebruiken, dat automatisch troepen wegstuurt. Dit geldt ook voor scripts die meerdere spelacties met één klik uitvoeren.

•Het is toegestaan automatische rondschrijven (mails) met actuele staminformatie te versturen.

•Het is verboden een script te gebruiken, dat ook zonder premium account een snellijst of andere premium voordelen creëert.

•Het is verboden een snellijst-script te gebruiken, waarmee je met een klik meerdere aanvallen kan wegsturen.

•Het is verboden programma's te gebruiken die de weergave van de in het spel ingeschakelde reclame veranderen of verhinderen. Het reclameframe moet onveranderd weergegeven worden. (Uitzondering: premium feature `reclamevrijheid´)

•Het is verboden om proxy servers te gebruiken die het eigen ip adres verbergen (´anonieme proxy's´). Proxy servers van normale internet providers zijn toegestaan.

Scroll timen is dus duidelijk geen bot, of iets dat het spel automatiseert.
In plaats van klikken met je muisknop, doe je het gewoon met je scrollwiel.

Ik wil graag jullie mening hierover weten.

ik vraag me af hoe ze daar achter komen
 

DeletedUser31959

Guest
Niet? Ze vermoeden zulke dingen namelijk omdat je in zo'n korte tijd heb getimed. Meer bewijsmateriaal is er niet.
 

DeletedUser27974

Guest
Wat ik wel weer dubbel vind is als ik die autoclicker instel op 351ms dat het dan wel mag... Ookal doe ik het dan ook illegaal... De logica van 'deze regel' die trouwens niet in de spelregels staat, ontgaat mij totaal.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik wel weer dubbel vind is als ik die autoclicker instel op 351ms dat het dan wel mag... Ookal doe ik het dan ook illegaal... De logica van 'deze regel' die trouwens niet in de spelregels staat, ontgaat mij totaal.

Als je je autoclicker instelt op 351 ms mag het nog niet, autoclickers zijn verboden :p. Maar ik begrijp wat je bedoelt, en idd, zo zullen er vast wel wat zijn die niet betrapt worden...
 

DeletedUser

Guest
Het is een uitspraak van duckje, nergens in de spelregels staat hiernaar verwezen, of ik moet blind zijn.

staat idd nergens, maar duckje maakt hier nog altijd de dienst uit. Het gaat er hier om welke regels gehanteerd worden niet welke er daadwerkelijk staan. Ik ga maar es pm naar duckje sturen vraag me af of ie did nog wel allemaal leest.
 

DeletedUser

Guest
maar dus eigenlijk is de truc gewoon zoveel mogelijk lagg veroorzaken terwijl je bezig bent, om het beste resultaat te krijgen? (dus zoveel mogelijk games tegelijk runnen terwijl je aan het timen bent?)

je moet je edels nog wel achter een clear timen he.. ;) :p
 

DeletedUser974

Guest
Aanvallen wegsturen binnen 150ms van elkaar is menselijk onmogelijk en is dus illegaal op tribalwars.nl

Bots en scripts. en browseraanpassingen is dit dus.
Inclusief scroll timen....

Met vriendelijke groeten,
Duckje

dus de limiet is 150ms?
Beetje scheef dan dat je maar max 5 aanvallen uit 1 dorp mag sturen binnen 1 seconden, want met de 150ms-limiet zou je dr toch zeker 6 kunnen halen :)

Misschien is het een idee om, als er aanvallen tekort op elkaar gestuurd worden, de aanvallen tegen te houden, net zoals er gebeurt als je teveel aanvallen uit 1 dorp binnen 1 sec verstuurt.
 

DeletedUser

Guest
Als je je autoclicker instelt op 351 ms mag het nog niet, autoclickers zijn verboden :p. Maar ik begrijp wat je bedoelt, en idd, zo zullen er vast wel wat zijn die niet betrapt worden...

Officieel is het verboden ja maar aangezien ze autoclickers niet kunnen traceren en alles alleen baseren op de tijd vind ik het allemaal een beetje krom...

maargoed zal wel aan mij liggen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Autoclicker zie je toch?

bv. om de 25 ms een klikje??

Er moet toch een regelmaat in zitten...
 

DeletedUser19829

Guest
Autoclicker zie je toch?

bv. om de 25 ms een klikje??

Er moet toch een regelmaat in zitten...

Er zit echter geen regelmaat in het laden van een pagina!

+ je zou erg rond moeten zijn om 25ms uit te kiezen.
Wie slim is pakt gewoon een willekeurig getal,
al moeilijker om te rekenen.
 
Reactiescore
2.496
Beste spelers,

Na overleg met De community (dit topic), het team en InnoGames hebben we dus besloten dat het wel mogelijk en dus ook toegestaan is.

Er zullen dus geen verdere schorsingen gebeuren noch zullen de .net regels hieromtrent overgenomen worden. Je kan dus opnieuw vrij je aanvallen gaan sturen en je hoeft je geen verdere zorgen te maken over het aantal milliseconden tussen de aanvallen.

De spelers die hiervoor geschorst waren zijn inmiddels ook al weer vrijgegeven en kunnen dus al een tijdje weer verderspelen. Mijn excuses voor de veroorzaakte ongemak.

Ik wens jullie nog veel plezier op tribalwars.nl!

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Bovenaan