VV-er nodig??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser33389

Guest
heb je een VV-er nodig.
en je kan er maar geen vinden neem met mij contact op
via *email verwijderd*
en ik pas dan op jou acc voor helemaal niks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik kan ook vv'en in de nacht als iemand nodig heeft:D

of een co op w7:D

pm me:p
 

DeletedUser

Guest
noobs *kuch* *kuch* ga ergens anders proberen accounts te krijgen of bouw zelf een account op of kun je dat niet en daarom ga je accounts vragen? zielig :eek:
 

DeletedUser

Guest
energy , jij dan , echt zielig wat jij doet bij tram , je zit in tram maar jij spionneert voor k 32.
 

DeletedUser

Guest
noobs *kuch* *kuch* ga ergens anders proberen accounts te krijgen of bouw zelf een account op of kun je dat niet en daarom ga je accounts vragen? zielig :eek:

he denk erom he, niet bij de hand doen bram:p

ik heb degelijk een acc...maar wil daarbij een co zijn op een andere w, dus geen hoofdspeler op een acc.
 

DeletedUser35251

Guest
energy , jij dan , echt zielig wat jij doet bij tram , je zit in tram maar jij spionneert voor k 32.

Haha ik werk voor K 32? LOL beetje met de tijd meegaan jonge ik bespioneer niet voor K 32 dat weet iedereen Nub ;) Ik zit bij TRAM en zal voor hun vechten ik heb niet voor niets het forum van K 32 gefilmd en op youtube gezet en doe het zo nog een keer.
 

DeletedUser

Guest
Haha ik werk voor K 32? LOL beetje met de tijd meegaan jonge ik bespioneer niet voor K 32 dat weet iedereen Nub ;) Ik zit bij TRAM en zal voor hun vechten ik heb niet voor niets het forum van K 32 gefilmd en op youtube gezet en doe het zo nog een keer.

zou bijna zeggen dat je stoer bent.
 

DeletedUser

Guest
die forum van hun filmen betekent niet dat je geen spion van hen bent ,
 

DeletedUser35251

Guest
hoezo denk je dat ik voor k 32 werk?

Hoezo niet ;) Hoezo denk jij dat ik voor K 32 werk? TRAM (stam waar ik in zit) en K 32 (vijandige stam) weten wel hoe het zit ;) Anders kijk ff me spelersakte als dat je geruststelt.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat jij voor k 32 werkt omdat je veel vrieden daar hebt en het loopt altijd verkeerder in tram als ze een gecordineerd aanval op k 32 spelers willen doen en door wie denk je ? jazkker door jou
 

DeletedUser35251

Guest
Nou ik heb er niet echt vrienden meer er zijn zat TRAM leden met vrienden in K 32 ;) Maar doe eens stoer dan en zeg je naam eens. Want hoe kan jij weten of het altijd verkeerd loopt? Ben je een TRAM lid dan :rolleyes: Dus ga mij niet van dingen beschuldigen die niet waar zijn. ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste 1.79 jij bent zielig als je denkt wat je hier zegt,ik ben zelf een oprichter van +TRAM+ en durf mijn handen in het vuur te steken,voor energy..maar als jij zo flink bent,waarom verberg je je naam in die 3 werelden waarin je speelt..dat duid meer op verraad,dan wat energy doet/deed..
Gr. SG2
 

DeletedUser35251

Guest
Hehe ty Sg2 ;) Je hebt even 1.79 het zwijgen opgelegd, lol :p
 

DeletedUser

Guest
die 1.79 he? volgens mij is dat peer,van wereld 6 gestopt om een duo acc. aan te gaan met iemand van K 32,omdat ie van oorsprong van K 32 komt en weer zin heeft,omdat K 32 zo groot is geworden..anders was ie nog wel in W 6 gebleven.. klopt he peer???:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan