The Golden Awards

DeletedUser

Guest
ow en Vliedje trek het je niet aan van slechste leider, dat ben jij helemaal niet.
Spetter van BoB is net een graadje erger :eek:
 

DeletedUser30190

Guest
nuh ik studeer niet, ik ben geen parasiet die zo lang mogelijk op studiefinanciering wil leven zodat hij niet hoeft te werken :)

Een beetje rare gedachten heb jij over studenten. Maar persoonlijk zou ik toch liever geen dokter hebben die zich in 5 jaar daartot heeft opgewerkt.
 

DeletedUser16768

Guest
nuh ik studeer niet, ik ben geen parasiet die zo lang mogelijk op studiefinanciering wil leven zodat hij niet hoeft te werken :)

ik heb me eigen in 5 jaar omhoog gewerkt tot productieleider en verdient ook zat, en heb het voordeel van Tsjechisch paspoort, dus betaal nagenoeg niks hier enkel mijn huis hier, en in Tsjechie is huis al afbetaald (huwelijkskadeau)

ach ja sommige mensen hebben het niet zo slecht he :)

Dus omdat je dit hebt, heb je het niet zo slecht?
Ik kan mezelf wel betere dingen bedenken:rolleyes:

Parasieten die zo lang mogelijk op studiefinanciering willen leven. Yeah right, ik weet niet of meer mensen er last van hebben. Maar bij sommigen is de studiefinanciering lager dan de kosten die je betaald aan school;)
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn gedacht deed heel ViB mee, met fakes te sturen naar de buren, en dan de echte clears naar de ene speler. Examens had er niets mee te maken, aangezien de aanval juist achter de examens begon.

30 %, kan je daar zeker 80 % van maken. Ook als je dat geen prestatie noemt, hoe komt het dan dat Ruthless verslagen werd?

Laat me even het verschil uitleggen tussen de prestatie van Lux en ViB:
Toen er eenmaal (ik zeg dus eenmaal) een massa-aanval werd georganiseerd op een speler van ViB, was het dus fakes en clears uitsturen op dezelfde speler, terwijl ViB met de hele stam meedoet, op op meerdere spelers, en de echte clearing begint op de ene speler ze in gedachte hebben. Zo word het moeilijker voor lux om te weten welke spelers ze moeten ondersteunen. Dus nogmaals even beter uitleggen:
Lux organiseert een massa-aanval op 1 speler (fakes + clears + edels)
ViB organees een massa-aanval op meerdere spelers ( fakes + clears)

Verschil: ViB doet iedereen mee met organisaties, Lux niet.

Ook toen de ene massa-aanval werd ge-organiseerd door Lux, waren er leden die willen meedoen, maar toen de tijd er was, plotseling willen stoppen. Puur toeval? Nee, ze hadden er geen zin in.

Hier zou ik wel een logisch redenering willen hebben.

Is het dan zo'n prestatie voor ViB om 1 speler weg te werken?
 

DeletedUser16256

Guest
Is het dan zo'n prestatie voor ViB om 1 speler weg te werken?

Gezien de zwakke tegenstand niet. Maar dat is ons verdienste. Als hij nu niet aangevallen werd, stopte hij niet hoor. De samenwerking is vlot, de mentaliteit is goed, en nu gaan we door op ons elan! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Is het dan zo'n prestatie voor ViB om 1 speler weg te werken?

Er heeft nog niemand een speler van ViB weg gespeeld, maar spelers van jullie wel. Dus ik denk dat het een mooie prestatie is tenzij je je eigen niveau zo laag inschat.
TDS en spyboy bb das ook onze verdienste ;-)
 

DeletedUser

Guest
ikweetgeenboldernaam is anders wel behoorlijk weggespeeld door FOG-leden hoor ^^

Maar wie is van ons weggespeeld dan?
 

DeletedUser16256

Guest
ikweetgeenboldernaam is anders wel behoorlijk weggespeeld door FOG-leden hoor ^^

Maar wie is van ons weggespeeld dan?

ikweetgeenbolder was onbemand, en daar kan ViB niks aan doen. Ik heb daar ook dorpjes van geedeld, maar ik ga niet zeggen dat ik hem gepownd heb, want het was gewoon clearen en edelen ;)
 

DeletedUser

Guest
ikweetgeenbolder was onbemand, en daar kan ViB niks aan doen. Ik heb daar ook dorpjes van geedeld, maar ik ga niet zeggen dat ik hem gepownd heb, want het was gewoon clearen en edelen ;)

Ik weet geen was weggespeeld in gummi.
2 maanden voor de fusie lag dat acc aan de intern en kon ik zelf ww bemachtigen in Vip zijnde.
Alle verdienste voor jullie dat jullie die namen, maar je hebt wel geen echte speler weg gespeeld van ViB
 

DeletedUser

Guest
ikweetgeenbolder was onbemand, en daar kan ViB niks aan doen. Ik heb daar ook dorpjes van geedeld, maar ik ga niet zeggen dat ik hem gepownd heb, want het was gewoon clearen en edelen ;)

En met dat probleem heeft TAoW ook gezeten (Marssie), en waarschijnlijk is dat de speler die ViB heeft weggevaagd volgens hun. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet geen was weggespeeld in gummi.
2 maanden voor de fusie lag dat acc aan de intern en kon ik zelf ww bemachtigen in Vip zijnde.
Alle verdienste voor jullie dat jullie die namen, maar je hebt wel geen echte speler weg gespeeld van ViB

Jullie wel van TAoW?
 

DeletedUser

Guest
Jullie wel van TAoW?

We hebben FoG doen vallen, jullie zijn er een zwak aftreksel van.
Er is geen oorlog dus we spelen nog niet iemand weg, of zie je hier ergens een topic staan?

deze stats zijn abnormaal voor ViB als ze nog niet begonnen zijn, want als we starten gaan de stats x10, ask lux...

Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: TAoW
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,992
Kant 2: 2,111
Verschil: 119

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 83
Kant 2: 1
Verschil: 82

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 19,223,471
Kant 2: 19,124,982
Verschil: 98,489

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 813,767
Kant 2: 9,801
Verschil: 803,966

image.php
 

DeletedUser

Guest
Het verschil tussen ViB en TAoW:

Jullie openen topics over oorlogen, zodat het lijkt dat jullie extreem aanvallend ingesteld zijn. Jullie hebben een speler verslagen, poepoe respect man. |TSB| staat er niet voor niets zo slecht voor, en U.N & IMPACT zijn niet voor niets van de kaart verdwenen. Jullie openen topics en bespreken al die interne info op het algemene forum, zodat tegenstanders schrik voor jullie krijgen.
 

DeletedUser36258

Guest
wij openen topic over oorlogen? Volgens mij zie je geen enkele topic van ViB die in oorlog is met een stam.....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Niet specifiek een topic, maar in topics waar het besproken wordt.
Neem bijvoorbeeld het topic van 'het nieuwe niveau van |TSB|' waarin tonetje even wilt laten zien dat hij goed is, of het topic 'gelijkspel in oorlog tussen lux en vib' waarin uitgebreid wordt gepost hoe goed jullie tegen ruthless of hoe hij heet presteren.
 

DeletedUser

Guest
Zojuist gepost die icoon:

Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: Lux
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 8,218
Kant 2: 6,612
Verschil: 1,606

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 259
Kant 2: 43
Verschil: 216

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 76,834,666
Kant 2: 58,396,584
Verschil: 18,438,082

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,480,770
Kant 2: 389,177
Verschil: 2,091,593

image.php

Moet de titel van dit topic niet veranderd worden?:eek:

Goed voorbeeld..
 
Bovenaan