The Golden Awards

DeletedUser

Guest
ow en Vliedje trek het je niet aan van slechste leider, dat ben jij helemaal niet.
Spetter van BoB is net een graadje erger :eek:
 

DeletedUser30190

Guest
nuh ik studeer niet, ik ben geen parasiet die zo lang mogelijk op studiefinanciering wil leven zodat hij niet hoeft te werken :)

Een beetje rare gedachten heb jij over studenten. Maar persoonlijk zou ik toch liever geen dokter hebben die zich in 5 jaar daartot heeft opgewerkt.
 

DeletedUser16768

Guest
nuh ik studeer niet, ik ben geen parasiet die zo lang mogelijk op studiefinanciering wil leven zodat hij niet hoeft te werken :)

ik heb me eigen in 5 jaar omhoog gewerkt tot productieleider en verdient ook zat, en heb het voordeel van Tsjechisch paspoort, dus betaal nagenoeg niks hier enkel mijn huis hier, en in Tsjechie is huis al afbetaald (huwelijkskadeau)

ach ja sommige mensen hebben het niet zo slecht he :)

Dus omdat je dit hebt, heb je het niet zo slecht?
Ik kan mezelf wel betere dingen bedenken:rolleyes:

Parasieten die zo lang mogelijk op studiefinanciering willen leven. Yeah right, ik weet niet of meer mensen er last van hebben. Maar bij sommigen is de studiefinanciering lager dan de kosten die je betaald aan school;)
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn gedacht deed heel ViB mee, met fakes te sturen naar de buren, en dan de echte clears naar de ene speler. Examens had er niets mee te maken, aangezien de aanval juist achter de examens begon.

30 %, kan je daar zeker 80 % van maken. Ook als je dat geen prestatie noemt, hoe komt het dan dat Ruthless verslagen werd?

Laat me even het verschil uitleggen tussen de prestatie van Lux en ViB: