Jongen 14 Jaar steekt Jongen 16 Jaar neer.

DeletedUser2826

Guest
Vandaag (11/10/2007) heeft deze tragische gebeurtenis plaatsgevonden:

Een 14-Jarige Jongen (dader) kreeg het aan de stok kreeg met een 16-Jarige Jongen (Slachtoffer),
nadat deze met een pen naar de 14-Jarige Jongen zou gegooid hebben.
De 14-Jarige Jongen zou vervolgens de 16-Jarige Jongen hebben neergestoken en vervolgens het school uit gevlucht zijn.
Enkele Mede-leerlingen konden de dader nog tegenhouden,
nadat deze het moordwapen weg zou gegooid hebben.

Een korte samenvatting:
1) Slachtoffer gooit pen naar Dader.
2) Dader kan zich niet beheersen en grijpt mes
3) Dader steekt Slachtoffer neer en vlucht de school uit
4) Dader gooit moordwapen weg in 'rivier'
5) Dader wordt tegengehouden door Leerlingen


Deze tragische gebeurtenis zou plaats hebben gevonden in Amsterdam in een MiddelBare-School.

Wat vinden mijn Mede-Spelers van Tw hiervan?
Persoonlijk vind ik het een redelijk laffe daad.

Mvg,
BeNnOo.

Krantenartikels kon ik niet vinden aangezien deze gebeurtenissen nog niet lang gebeurd zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het slaat natuurlijk nergens op. Nog een paar toevoegingen die ik gelezen heb;

Het incident gebeurde BUITEN de school, er voor, in een pauze. Ze kregen daar verdere ruzie over de pen.

Medeleerlingen houden de verdachte aan als hij weg gaat, maar dit was na dat een andere groep leerlingen hem in elkaar sloeg.

Hoe haal je het in je hoofd iemand neer te steken omdat hij een pen naar je gooide?
 
Reactiescore
2.491
Na wat kort gegoogle

clicky

ook kon je verder drukken naar:

clicky

ook kan je onderaan verder door naar een ander topic over andere incidenten.

Deze quote viel me wel even op:

"Normaal gebeurt het ver weg, nu gebeurt het bij ons."

Dit is een compleet correcte stelling, dit soort dingen gebeurt al jaren in Amerika en dergelijke.
Het is daar inmiddels zo ver gevorderd dat er metaaldetectors staan als je binnenkomt en dat de politie vertegenwoordigt is in het school zelf.

Dit soort zaken zal je binnen enkele jaren ook wel in europa vinden.

Het incident zelf keur ik ook af, echter denk ik niet dat dit het enige incident was tussen de 2 betrokkenen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk nog andere incidenten hebben.

Even een FICTIEF voorbeeld:De 2 jongens zijn verliefd op hetzelfde meisje, die van 16 krijgt het meisje en treitert de jongen erover, hij eindigt met zijn pen te gooien waarna die van 14 compleet het noorden verliest en in een vlaag van woede en verdriet die jongen neersteekt
 

DeletedUser

Guest
tjaa... dan ben je toch redelijk zielig dat je dan steetk?

ik bedoel houd het bij slaan ofzo.
 

DeletedUser

Guest
behalve dat het ziek is
is het gewoon triest.

ik ben zelf 16 ik zou er niet aan moetnen denken nu dood te gaan.
en dat 14jarige jongens tegenwoordig messen opzak hebben en zomaar iemand neersteken gaat echt te ver de hele wereld gaat naar de kloten.
 

DeletedUser3076

Guest
ik had het gister van m'n vader gehoord,

zo van: jongen krijgt mot met 'n andere en krijgt in de klas 'n pen tegen zich aan,

onder de les heeft één van de twee dus gezegd: ik pak jou wel in de pauze

dus in de pauze een mes in z'n nek gekregen, dader gevlucht en nog gepakt door de vrienden van de dode voordat hij de metro kon nemen, ze hebben hem in elkaar geslagen etc. en de politie gebeld
 

DeletedUser

Guest
Het is ook niet slim om als iemand van 16 te gaan vechten met iemand van 14. Zo'n jongen heeft géén schein van kans tegen iemand die 2 jaar ouder is. Dus dan doe je sneller gekke dingen.
 

DeletedUser

Guest
Idd. ik vind het laag van die jongen!
Het wordt erger en erger in de wereld!
Overlaatst was er ook nog een steekpartij in Gent door pesterijen,gelukkig overleefde die jongen het,maar dat zal hij waarschijnlijk nooit vergeten.

Die onnozele kinderen zouden levenslang mogen opgesloten worden in een gesticht,zo'n gedrag kan er niet in bij mij:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het ziekelijk van die jongen van 14 dat hij mensen neersteekt om redenen die nergens op slaan.

Als iemand een simpele 'pen' naar mijn hoofd gooit is het enige wat ik zou doen hem twee keer zo hardt terug gooien, maargoed, iedereen is anders blijkt wel:p

Ik vond het van de andere kant ook wel laf van de jongen van 16 om zo een knokpartij uit te lokken met een minderjarige.
 

DeletedUser

Guest
Zo zie je maar hoe de normen en waarden in Nederland verpauperen.

Weet iemand iets over de afkomst van slachtoffer en dader?
 

DeletedUser3461

Guest
Lees de krant eens
Slachtoffer was een marokaan dader een turk.
 

DeletedUser

Guest
Het zeker idioot, ik zit op die school waar het is gebeurt. Opeens kregen we te horen dat wel allemaal naar huis moesten. Buiten zag je allemaal politie en er lagen allemaal spullen op de grond.

Best bizar..

Maarja,, ik weet er niet alles van af maar jullie mogen vragen stellen.
 

DeletedUser

Guest
zeer triest
nu komen er zo ook detectoren op middelbare scholen,
en bij mij op werk wordt ook al druk gecontroleerd(maar dat is ook voor indringers, werk bij URENCO dus)

ze zijn al op hogere scholen.....
 
Bovenaan