Pi-Lover Vs. ...

DeletedUser

Guest
Vakantie dan wil je toch niet achter je pc zitten of wel? :rolleyes:
Verder ben ik 2 dagen niet op mijn account gekomen op w13 ben geen enkel dorpje kwijt of iets dergelijk dus tegenstand zie ik nog niet.

Mijn troepenteller zegt bijvoorbeeld nog dat ik 8.5K zware cav heb 8 edels 45K bijl en 21K LC dus activiteit is mijn grootste probleem.

Examens zijn voor mij op dit moment belangerijker en daarna is het een week van after party's. Erna zou ik weer tw kunnen beginnen spelen maar dan kun je natuurlijk niet deftig op reis gaan of iets dergelijk.

Ik ga de komende maand 2 weken op reis:p
 

DeletedUser

Guest
Vakantie dan wil je toch niet achter je pc zitten of wel? :rolleyes:
Verder ben ik 2 dagen niet op mijn account gekomen op w13 ben geen enkel dorpje kwijt of iets dergelijk dus tegenstand zie ik nog niet.

Mijn troepenteller zegt bijvoorbeeld nog dat ik 8.5K zware cav heb 8 edels 45K bijl en 21K LC dus activiteit is mijn grootste probleem.

Examens zijn voor mij op dit moment belangerijker en daarna is het een week van after party's. Erna zou ik weer tw kunnen beginnen spelen maar dan kun je natuurlijk niet deftig op reis gaan of iets dergelijk.

Dus je stopt maar tijdelijk>
 

DeletedUser

Guest
Vakantie dan wil je toch niet achter je pc zitten of wel? :rolleyes:
Verder ben ik 2 dagen niet op mijn account gekomen op w13 ben geen enkel dorpje kwijt of iets dergelijk dus tegenstand zie ik nog niet.

Mijn troepenteller zegt bijvoorbeeld nog dat ik 8.5K zware cav heb 8 edels 45K bijl en 21K LC dus activiteit is mijn grootste probleem.

Examens zijn voor mij op dit moment belangerijker en daarna is het een week van after party's. Erna zou ik weer tw kunnen beginnen spelen maar dan kun je natuurlijk niet deftig op reis gaan of iets dergelijk.

Nuja, klinkt misschien vreemd maar ik vind het een verstandige beslissing dat je zegt dat je stopt. Ik ben ook gestopt, en ik kan alleen maar zeggen dat ik er tevreden mee ben. Ik piep nog soms op het account, maar heb er geen verplichtingen meer meer. Gewoon beetje raad geven aan dehene die nu nog spelen wat in mijn standpunt het best lijkt.. en voor de rest gewoon genieten van het leven (en de examens :D). Natuurlijk zul je wel een groot verlies zijn voor TW, wat jammer is. Succes nog in RL en ik spreek je wel nog. Take care. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vakantie dan wil je toch niet achter je pc zitten of wel? :rolleyes:
Verder ben ik 2 dagen niet op mijn account gekomen op w13 ben geen enkel dorpje kwijt of iets dergelijk dus tegenstand zie ik nog niet.

Mijn troepenteller zegt bijvoorbeeld nog dat ik 8.5K zware cav heb 8 edels 45K bijl en 21K LC dus activiteit is mijn grootste probleem.

Examens zijn voor mij op dit moment belangerijker en daarna is het een week van after party's. Erna zou ik weer tw kunnen beginnen spelen maar dan kun je natuurlijk niet deftig op reis gaan of iets dergelijk.

Ik ken het gevoel :)

Beetje combineren, of een enorm goede co zoeken kan helpen :) Iemand die je al lang kent, en waarvan je de capaciteiten kent zodat je niet te veel moet teleur gesteld zijn.. :)
 

DeletedUser33996

Guest
A) pi heeft waa afgewezen
B) de echte pi is gestopt dus maak je maar geen zorgen
C) het zal wel snel duidelijk worden of onze nieuwe leden een aanwinst zijn, wij zijn alvast overtuigt van wel!
D) succes nog met die troepenloze dorpen;)

A) zeg ik toch :x
b) was al bekend
C) jij ook nog succes er mee :)
D) ze zijn eenzaam maar het lukt wel :D
 

DeletedUser

Guest
hmm ben net op tijd van mijn fusie acc af zie ik^^

ging alleen iets fout toen ik wilde gaan rimmen, dus over een paar daagjes kan ik het nog eens proberen:p
 

DeletedUser

Guest
@bas : nu de grote persoon uithangen omdat je pi niet meer tegen je zou hebben is beetje misplaats , had ik niet verwacht van je.
en ergens maak jezelf belachelijk hierdoor, mensen hebben ook kunnen lezen hoe vlambaar je was tijdens de oorlog met je woorden.(let op het woord:woorden)

Pi niet meer tegen mij? zelfs al was de echte pi er nog of hoe dat ook zit ligt hij nog steeds als een bedreiging ;)
wie zegt trouwens dat ik hem niet tegen mij meer heb? heb dat niemand horen zeggen?
ik heb geloof ik alleen maar gezegd dat geen van ons oorlog heb met pi maar voor hoelang blijft dat?
zowel jij en WAA weet de reden dat ik wat werd afgeleid zodat ik pi niet aanviel :p




en op welke manier bedoel jij de grote jongen uithangen? volg ik namelijk ff niet

en klopt ik was echt chagareinig ja
maar mijn post gedrag veranderde op een gegeven moment

mijn gedoe op het forum was op een gegeven moment meer persoonlijk dan ingame aangezien ze niks anders deden hier dan te zeggen: ''noob noob noob en ik heb een grote mond en liegen is geen probleem voor mij''

dat was waar ik vooral problemen mee had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25226

Guest
Je bent nu ook grote jongen aan het uithangen. Wat Zwieber zegt klopt precies, want toen je nog bij NML zat, werd je niet alleen verbaal geowned op het AF, waardoor wij probeerden je stil te krijgen, maar was je ook nog eens simpelweg een noob. En nou zit je in WAA en voel je je king of the world?
 

DeletedUser

Guest
Je bent nu ook grote jongen aan het uithangen. Wat Zwieber zegt klopt precies, want toen je nog bij NML zat, werd je niet alleen verbaal geowned op het AF, waardoor wij probeerden je stil te krijgen, maar was je ook nog eens simpelweg een noob. En nou zit je in WAA en voel je je king of the world?

we zullen wij ne king maken van dat noobje dan zé;)
 

DeletedUser

Guest
Je bent nu ook grote jongen aan het uithangen. Wat Zwieber zegt klopt precies, want toen je nog bij NML zat, werd je niet alleen verbaal geowned op het AF, waardoor wij probeerden je stil te krijgen, maar was je ook nog eens simpelweg een noob. En nou zit je in WAA en voel je je king of the world?

geownd op het AF?
tja chagereinig gedrag help niet echt nee lol

maar een noob?
WAA hat mij zo en zo niet tegelaten als ik hier de noob was wel soms?

maar jij kan het blijkbaar ook dus zeg maar hoe bedoel jij de grote jongen uithangen? citeer de post waar jij dat uit opmaakt ;) (gewoon zodat ik het zelf ook ff weet)
 

DeletedUser

Guest
geownd op het AF?
tja chagereinig gedrag help niet echt nee lol

maar een noob?
WAA hat mij zo en zo niet tegelaten als ik hier de noob was wel soms?

\

Volgens mij wel hoor want Bekeleke is zelf de grootste noep XD
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij wel hoor want Bekeleke is zelf de grootste noep XD

Ha lol nu twee noobs in één stam

kan nog lol worden dan :)

en voor basje eerst zit je WAA. hier af te krakken en pi-lover ook en nu ga je straks nog beste vriendjes worden,

hm en Nebin was dat ook niet wat je vijandje zit nu wel in je stam hé (hij stopt maar je weet nooit dat hij zich bedenkt)
 
Bovenaan