Tribal Wars - Forum

Ga terug   Tribal Wars - Forum > Community > Tools & Projecten

Antwoord

Discussietools Zoek in deze discussie
Tomcenc

Tomcenc's schermafbeelding

Oud #1   27 augustus 2009, 16:30   Naar boven Met citaat antwoorden

Tribal Wars Map is een tool die je dagelijkse routine erg versnelt. Perfect om sneller te farmen, je omgeving te verkennen en veel meer.

Hoofdfuncties:
Duid dorpen, spelers en stammen aan met een makkelijk te gebruiken interface.
Bereken snel reistijden tussen twee dorpen.
Zie moraal vanuit andere spelers hun standpunt (stel de juiste speler in met "Set main").
Modi duiden dorpen aan via bepaalde criteria. Er zijn 8 Modi: "Normal", "Activity", "Points", "Conquer", "Growth", "Attack", "Defend", "Tribeless".
Activity mode volgt de tijd sinds de speler laatst in punten is gestegen of een vijand heeft verslagen terwijl die aanviel en kleurt de map vervolgens, geeft een acurate representatie van activiteit.
Krijg toegang tot alles in een klik, klik een dorp en een menu met meer dan een dozijn functies zal getoont worden.
Filtreer dorpen gemakkelijk via een reeks criteria.
Sla notities op voor dorpen, spelers en stammen, aangeduid door een icoon in de tooltip en een optionele tooltip tekst.
Teken lijnen en cirkels vrij over de map.
Aanpasbaarheid. Alles kan naar voorkeur aangepast worden met meer dan vijftig instellingen.

Alle opmerkingen en suggesties worden op prijs gesteld. Je kunt Tribal Wars Map contacteren door een email te sturen naar contact@tribalwarsmap.com, op deze discussie te antwoorden of me een privébericht te sturen. Elk bericht wordt persoonlijk beantwoord. Tribal Wars Map is niet geaffilieerd met Tribal Wars.

Laatst gewijzigd door Tomcenc : 15 februari 2010 om 11:08
Tomcenc is offline  
gautje

gautje's schermafbeelding

Oud #2   27 augustus 2009, 16:44   Naar boven Met citaat antwoorden
handig helemaal top!

maarten200's schermafbeelding

Oud #3   27 augustus 2009, 16:47   Naar boven Met citaat antwoorden
heb je al bij de support aangevraagd of ze al legaal is, de oude versie was verboden hier
http://forum.tribalwars.nl/showpost....9&postcount=65
Tomcenc

Oud #4   27 augustus 2009, 16:50   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarten200 Bekijk bericht
heb je al bij de support aangevraagd of ze al legaal is, de oude versie was verboden hier
Ik had een support ticket gestuurd (dat beantwoord was voordat ik deze topic aanmaakte). De oude versie is al lang niet meer verboden. Het was een probleem met Innogames zelf, niet met .nl. Dat probleem was in een week opgelost, ik heb wel op dat moment de ondersteuning voor de Nederlandse versie laten vallen, sinds de topic toch gesloten was. Nu wordt de Nederlandse versie terug ondersteunt.

Edit: http://forum.tribalwars.nl/showthrea...200#post679200
Zou fijn zijn als iemand van het team hier ook een post zou kunnen maken, kan ik die citeren op de site zelf om verwarring te vermijden.

Laatst gewijzigd door Tomcenc : 27 augustus 2009 om 17:08
Tomcenc is offline  
maarten200

maarten200's schermafbeelding

Oud #5   27 augustus 2009, 17:45   Naar boven Met citaat antwoorden
oke, heb je toe gevoegd op Tribe Tool
http://www.tribetool.nl/extern_tools.php?id=13
madmatt
TW Weekblad

Oud #6   27 augustus 2009, 17:58   Naar boven Met citaat antwoorden
Zeer handig! Kan hij niet vertaald worden naar het Nederlands?

Medewerker NeedSpeed, contact: MadMatt@Need-Speed.net
madmatt is offline  
Gekkou Hayate
Banned

Oud #7   27 augustus 2009, 20:14   Naar boven Met citaat antwoorden
er zitten nu allemaal nieuwe dingen bij
vet gedaan
Ik opende vandaag de link en d8 van wtf, wel jammer dat al mijn instellingen zijn gewist door de update van vandaag.
Gekkou Hayate is offline  
Tomcenc

Oud #8   27 augustus 2009, 20:21   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madmatt Bekijk bericht
Zeer handig! Kan hij niet vertaald worden naar het Nederlands?
Dat kan, maar dat vereist een serieuze aanpassing aan de code, ik leg de prioriteit eerder bij het uitbrengen van nieuwe functies.

Als iemand bereidt is dat te doen in mijn plaats daarentegen, ik sta open om alle hulp bieden die daarvoor nodig is. Het is 320KB code (327.337 tekens), je gaat heel de code af en all tekst die je vind haal je eruit, vervang je door een verwijzing naar lang[functienaam][tekst nummer] (je voegt de tekst aan dat object toe en vervangt de originele tekst door de verwijzing naar het object), als dat gedaan is (2-8 uur werk), vertaal je het resulterende object, er is zelfs een voorbeeld in de code.

Oud #9   27 augustus 2009, 20:22   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gekkou Hayate Bekijk bericht
er zitten nu allemaal nieuwe dingen bij
vet gedaan
Ik opende vandaag de link en d8 van wtf, wel jammer dat al mijn instellingen zijn gewist door de update van vandaag.
Gewist? Wel, het is niet de bedoeling, normaal gezien worden ze geïmporteerd, kan ook liggen aan het feit dat de Nederlandse versie wat ouderwets was tegenover de Engelse.
Banned

Oud #10   27 augustus 2009, 21:23   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomcenc Bekijk bericht
Gewist? Wel, het is niet de bedoeling, normaal gezien worden ze geïmporteerd, kan ook liggen aan het feit dat de Nederlandse versie wat ouderwets was tegenover de Engelse.
Het enigste wat er nog instond was mijn hoofd dorp als default cords.
Geen main.

Ik heb geen weet over de Engelse, ik gebruik de zelfde link al 2 jaar www.tribalwarsmap.com/nl, en er zijn in 2 jaar geen veranderingen geweest tot vandaag, die ineens wel heel extreem over komen
Daarnaast heb ik mij niet geregistreerd gebruik gewoon de link, mssn dat het daar aan licht.
Want als ik mijn coockie's wis van de site, dan zijn ook mijn instellingen weg.
Gekkou Hayate is offline  
Tomcenc

Oud #11   27 augustus 2009, 21:47   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gekkou Hayate Bekijk bericht
Het enigste wat er nog instond was mijn hoofd dorp als default cords.
Geen main.

Ik heb geen weet over de Engelse, ik gebruik de zelfde link al 2 jaar www.tribalwarsmap.com/nl, en er zijn in 2 jaar geen veranderingen geweest tot vandaag, die ineens wel heel extreem over komen
Daarnaast heb ik mij niet geregistreerd gebruik gewoon de link, mssn dat het daar aan licht.
Want als ik mijn coockie's wis van de site, dan zijn ook mijn instellingen weg.
Ik heb de fout gevonden, als je een standaard coördinaat had ingesteld, werden je instellingen niet geïmporteerd. Het probleem is opgelost, jammer genoeg is het wel te laat voor diegenen die erdoor getroffen zijn. Bedankt voor het melden van de fout.

De laatste .nl versie was versie 1.04, er is nog versie 1.1, 1.5, 2.0, 2.1 en 2.11 die de Engelse versie heeft ontvangen in de tussentijd. Dit is versie 2.2, en versie 3.0 is in ontwikkeling (2/3 af). Elke update gaat vanaf nu automatisch toegepast worden op alle versies, dus geen twee jaar wachten meer op een update ^^.

Laatst gewijzigd door Tomcenc : 27 augustus 2009 om 21:56
Tomcenc is offline  
PaRaN0iD

PaRaN0iD's schermafbeelding

Oud #12   28 augustus 2009, 03:35   Naar boven Met citaat antwoorden
Dan heb ik nog een enkele vraag:

bij More>> Minimaplink als ik dat doe zij er normaal een minimapje met mijn gehighlighte dorpen moeten staan, ik krijg hierbij wel een minimapje maar zonder highlights, en ik heb zon vermoeden dat het gebied ook niet klopt, zou dit mogelijk kunnen zijn of zie ik iets over het hoofd

en verder: ziet er mooi uit is wel wennen zo'n verandering ineens maar ziet er strak uit :>)

Oud #13   28 augustus 2009, 05:17   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaRaN0iD Bekijk bericht
Dan heb ik nog een enkele vraag:

bij More>> Minimaplink als ik dat doe zij er normaal een minimapje met mijn gehighlighte dorpen moeten staan, ik krijg hierbij wel een minimapje maar zonder highlights, en ik heb zon vermoeden dat het gebied ook niet klopt, zou dit mogelijk kunnen zijn of zie ik iets over het hoofd

en verder: ziet er mooi uit is wel wennen zo'n verandering ineens maar ziet er strak uit :>)
De fout is opgelost, dank voor het melden.

Laatst gewijzigd door Tomcenc : 28 augustus 2009 om 05:27
Tomcenc is offline  
iScripters

iScripters's schermafbeelding

Oud #14   28 augustus 2009, 08:24   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomcenc Bekijk bericht
Dat kan, maar dat vereist een serieuze aanpassing aan de code, ik leg de prioriteit eerder bij het uitbrengen van nieuwe functies.

Als iemand bereidt is dat te doen in mijn plaats daarentegen, ik sta open om alle hulp bieden die daarvoor nodig is. Het is 320KB code (327.337 tekens), je gaat heel de code af en all tekst die je vind haal je eruit, vervang je door een verwijzing naar lang[functienaam][tekst nummer] (je voegt de tekst aan dat object toe en vervangt de originele tekst door de verwijzing naar het object), als dat gedaan is (2-8 uur werk), vertaal je het resulterende object, er is zelfs een voorbeeld in de code.
Stuur maar door!

TW Merge | Extending TribalWars
iScripters is offline  
Ursa Barbic

Oud #15   28 augustus 2009, 08:41   Naar boven Met citaat antwoorden
Nieuwe versie kan alleen maar beter.
Desalniettemin was de oude versie al prachtig.

PaRaN0iD's schermafbeelding

Oud #16   28 augustus 2009, 10:58   Naar boven Met citaat antwoorden
Dnak je, super! dat is nog eens snelle klantenservice
TW Weekblad

Oud #17   28 augustus 2009, 11:08   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iScripters Bekijk bericht
Stuur maar door!
Kan ik helpen? Ik heb wel niet zo veel tijd...

madmatt is offline  
iScripters

iScripters's schermafbeelding

Oud #18   28 augustus 2009, 11:24   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Kan ik helpen? Ik heb wel niet zo veel tijd...
Ik moet er toch helaas van af zien na een pm.. Het hele script is Javascript (niet mn sterkste punt) en het taalsysteem wordt met Arrays gedaan, wat in mijn ogen ook niet optimaal is..

TW Merge | Extending TribalWars
iScripters is offline  
madmatt
TW Weekblad

Oud #19   28 augustus 2009, 11:35   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iScripters Bekijk bericht
Ik moet er toch helaas van af zien na een pm.. Het hele script is Javascript (niet mn sterkste punt) en het taalsysteem wordt met Arrays gedaan, wat in mijn ogen ook niet optimaal is..
Ah, als het zo zit, kan ik niet echt helpen xD
Ik dacht dat het gewoon strings waren die te vertalen waren, dat lijkt me het optimaalste, nu ja...

madmatt is offline  
Tomcenc

Oud #20   28 augustus 2009, 12:01   Naar boven Met citaat antwoorden
Citaat:
Ah, als het zo zit, kan ik niet echt helpen xD
Ik dacht dat het gewoon strings waren die te vertalen waren, dat lijkt me het optimaalste, nu ja...
Wel, het zijn geen arrays, het zijn objects. Het punt is, de code is niet geprogrammeerd om vertaalt te worden, met andere woorden, de objects bestaan nog niet. Je kunt zeker geen global variables gebruiken en de namespace van Javascript vervuilen, moet je eens zien hoe traag Internet Explorer 6 wordt met een paar duizend tekst variables. Heel de code moet herschreven worden om vertaalt te kunnen worden, ze is niet gemaakt met de mogelijkheid om vertaalt te kunnen worden in de eerste instantie, dat is dus wat ik zei in mijn post. Ik heb geen bezwaar tegen andere methodes om te vertalen, het moet toch van de grond herschreven worden dus als het efficiënt genoeg is maakt het mij niet uit hoe je vertaling regelt, maar zoals ik zei in mijn post, ik zoek niet naar vertalers, maar naar iemand die de code zou herschrijven zodat ze vertaalbaar is.

Laatst gewijzigd door Tomcenc : 28 augustus 2009 om 13:47
Tomcenc is offline  
Antwoord

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je kan geen nieuw onderwerp starten
Je mag niet reageren