Pagina 51 van 54 EersteEerste ... 4148495051525354 LaatsteLaatste
Resultaat 1.001 tot 1.020 van de 1066

Standaard Re: Tribe Tool • www.tribetool.nl

Quote Origineel geplaatst door Wobkovitz Bekijk berichten
    Zowel in FF4 als in Ope 11
    Er irri, want als ik in een rapp-display genereer met TW, en ik plaats hem op het stamforum, krijg ik: bericht niet gevonden. Ging ik er dan nog een keer overheen met de rapp-display knop van berichten, dat gef hij het rapport daarna wel (grafisch) correct weer.
    Gebeurd alleen als ik via een vv werk. Vanuit het eigen account geeft ie gelijk correct weer.
    Ziet die URL er zo uit:
    http://nl4.tribalwars.nl/public_report/a5825610a663302a0aaf0a8a62a53499

Hier werkt ie wel, al gaat het via VV.
    Kun je even nakijken of je niet per ongeluk meerdere versies van TW BB++ naast elkaar hebt geïnstalleerd?
    Welke scripts heb je nog meer geïnstalleerd?

Overigens is TW BB Code ++ alweer bijgewerkt, en functioneert deze ook bij Notities.
    Tool nodig? Kijk eens op Tribe Tool
    Ingame: W4: co op remco18 (Lekensteyn); RIP Fake tool 24-02-2010

Wobkovitz's avatar

- geen 2 intalls, controleer ik altijd.
    Naast jou tools heb ik alleen nog het sangu-pakket van de goede fee draaien.
    Voor de update van TW was alles wel ok, ook in de vv. Heb net weer geïnstalleerd en ga het checken.

Spoiler:
    ex-W7 ex-W13 ex-W6 ex-W14
    actief W 22

Wobkovitz's avatar

Knop [report_display] zit er inmiddels bij

Als ik onderstaand in stamforum neerzet: prima. In de vv krijgt ik nog steeds (al heel lang): bericht niet gevonden

[report_display]17b8b354e3eda1fbe76c97d5bfbd63b7?t=17887[/report_display]

Echter door het aan te slepen met de muis en op de (nu verdwenen) knop [report_display] aan te klikken, herstelde zich e.e.a. en kreeg ik wel het rapp te zien.

Mmmm, nu ik dit opschrijf en bekijk, zie ik ineens dat er een spelersID of zo achter in de code staat. Als ik die weghaal, wordt het rapp wel correct weergegeven. Ik heb het even dik gemaakt. Het lost het probleem voor mij iig op.

Tnx.

Laatst bewerkt door Wobkovitz; 5 mei 2011 op 13:51.

Spoiler:
    actief W 22

Quote Origineel geplaatst door Wobkovitz Bekijk berichten
    Knop [report_display] zit er inmiddels bij

Als ik onderstaand in stamforum neerzet: prima. In de vv krijgt ik nog steeds (al heel lang): bericht niet gevonden

[report_display]17b8b354e3eda1fbe76c97d5bfbd63b7?t=17887[/report_display]

Echter door het aan te slepen met de muis en op de (nu verdwenen) knop [report_display] aan te klikken, herstelde zich e.e.a. en kreeg ik wel het rapp te zien.

Mmmm, nu ik dit opschrijf en bekijk, zie ik ineens dat er een spelersID of zo achter in de code staat. Als ik die weghaal, wordt het rapp wel correct weergegeven. Ik heb het even dik gemaakt. Het lost het probleem voor mij iig op.

Tnx.

[report]d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e[/report]
    Wat doe je precies waardoor die ?t= erbij komt? Zelfs als ik d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?t=1&v=2 erin plak komt het juiste resultaat eruit.
    http://www.tribetool.nl/greasemonkey.php?id=1

Kan in notities niet meer "bewerken" door de tw bb ++ (toen ik die had gedownload werkte hij niet meer).
    Classic Meliores
    Ex: W14 Da Capital
    Ex: W16 Hedzer-.--

Als ik met de TW BB++ met auto smiley enabled 'watch' type op het forum maakt hij er
    Code:
    [img]function watch() {
        [native code]
    }[/img]
    van
    Spy Interpreter

Cry Harder

Quote Origineel geplaatst door Meliores Bekijk berichten
    Kan in notities niet meer "bewerken" door de tw bb ++ (toen ik die had gedownload werkte hij niet meer).
    Welke browser gebruik je? Kun je de nieuwe versie installeren en eventuele foutmeldingen hier plaatsen? http://www.tribetool.nl/greasemonkey.php?id=1

Quote Origineel geplaatst door d.o.a. Bekijk berichten
    Als ik met de TW BB++ met auto smiley enabled 'watch' type op het forum maakt hij er
    Code:
    [img]function watch() {
        [native code]
    }[/img]
    van
    Fixed thanks

Peter, ik wil jou graag ook steunen in je werk, waar kan ik een donatie storten?
    Je doet zo veel voor ons en maakt TW een stuk plezieriger spelen met je mooie creaties, hartelijk dank!!!

Quote Origineel geplaatst door sakeb Bekijk berichten
    Peter, ik wil jou graag ook steunen in je werk, waar kan ik een donatie storten?
    Je doet zo veel voor ons en maakt TW een stuk plezieriger spelen met je mooie creaties, hartelijk dank!!!
    Ik heb geen donatiemogelijkheid als Paypal en zal er ook geen van Paypal nemen om principiële redenen. Stuur maar PA naar remco18, daar speel ik op W4 op
    Je helpt het meest door fouten te rapporteren en te linken naar Tribe Tool (op het forum bijv)

Quote Origineel geplaatst door Lekensteyn Bekijk berichten
    Welke browser gebruik je? Kun je de nieuwe versie installeren en eventuele foutmeldingen hier plaatsen? http://www.tribetool.nl/greasemonkey.php?id=1

Fixed thanks

Opera, alles doet het, behalve bij notities.
    Classic Meliores

Opera, alles doet het, behalve bij notities.
    Weet je zeker dat je geen conflicterende scripts of oude versies van TW BB Code++ hebt? Ik heb trouwens 0.9.4 geüpload, deze bevat een fix waardoor sneltoetsen het eindelijk doen.
    http://www.tribetool.nl/greasemonkey.php

Ik heb geen donatiemogelijkheid als Paypal en zal er ook geen van Paypal nemen om principiële redenen. Stuur maar PA naar remco18, daar speel ik op W4 op
    Je helpt het meest door fouten te rapporteren en te linken naar Tribe Tool (op het forum bijv)
    Komt klaar (PA) en je internet pagina promoot ik zelfs op AF in handtekening [tools] en in IGF draag ik ook een steentje mee voor je
    Wil gewoon iets terug doen voor jou en je team, ik geniet er al zo lang van en geef niets. Dat maakt een wrang gevoel bij mij los van daar...
    Laatst bewerkt door sakeb; 6 mei 2011 op 22:59.

Weet je zeker dat je geen conflicterende scripts of oude versies van TW BB Code++ hebt? Ik heb trouwens 0.9.4 geüpload, deze bevat een fix waardoor sneltoetsen het eindelijk doen.
    http://www.tribetool.nl/greasemonkey.php
    Heb 't verwijderd en weer toegevoegt.
    Notities doen het.
    Maar nu zie ik geen optie tot hantekening invoegen.
    Op het forum doet niets van het script het (bij mij, opera)
    Classic Meliores

TW BBcode++ geeft bij mij na het maken van een notitie bij een dorp en deze al op te hebben geslagen nog het bericht dat er mogelijk gegevens verloren gaan als je de pagina verlaat. Bij de normale notities is dat niet het geval, dus iets van dezelfde code toepassen bij dorpsnotities?
    Gestopt

*Beware the anger of a patient man!*

Wobkovitz's avatar

Troepencounter werkt, maar met 1 handicap.
    De getallen veranderen niet, totdat je de pagina ververst.
    Zowel in FF4 als in Ope11

Spoiler:
    actief W 22

Heb 't verwijderd en weer toegevoegt.
    Notities doen het.
    Maar nu zie ik geen optie tot hantekening invoegen.
    Op het forum doet niets van het script het (bij mij, opera)
    Welke Opera versie draai je? Kun je de volgende URL in jouw locatiebalk plaatsen en openen?
    Code:
    javascript:void(prompt("Browser:",navigator.userAgent))
    Kopieer het resultaat en stuur het naar me in een PM. Welke andere userscripts heb je?

Quote Origineel geplaatst door zekers Bekijk berichten
    TW BBcode++ geeft bij mij na het maken van een notitie bij een dorp en deze al op te hebben geslagen nog het bericht dat er mogelijk gegevens verloren gaan als je de pagina verlaat. Bij de normale notities is dat niet het geval, dus iets van dezelfde code toepassen bij dorpsnotities?
    Huh, ik zie voor het eerst dat daar BB codes mogelijk zijn. Ik zal het onderzoeken.
    Edit: opgelost www.tribetool.nl/greasemonkey.php?id=1
    Laatst bewerkt door Lekensteyn; 8 mei 2011 op 12:03.

Kaiten's avatar

Heb sinds vandaag een probleempje met het invoegen van de handtekening. Wanneer ik hem instel komt er "De handtekening is gewijzigd.
    Wil je deze opslaan?"
    te staan. Dan klik ik uiteraard op OK, maar hij blijkt hem echter niet op te slaan. Wanneer ik op "Auo" klik komt er namelijk "Stel eerst uw handtekening in" te staan.
    Always remember you're unique, just like everyone else.

inseh's avatar

Quote Origineel geplaatst door Kaiten Bekijk berichten
    Heb sinds vandaag een probleempje met het invoegen van de handtekening. Wanneer ik hem instel komt er "De handtekening is gewijzigd.
    Wil je deze opslaan?"
    te staan. Dan klik ik uiteraard op OK, maar hij blijkt hem echter niet op te slaan. Wanneer ik op "Auo" klik komt er namelijk "Stel eerst uw handtekening in" te staan.
    Bekend probleem... Same here.
    The vanquished are in the process of becoming the victors and the victors the vanquished....
    W16 - Marieneman

inseh's avatar

Kan je btw die dorp renamer tool nog steeds gebruiken ?
    Geen zin om 300 dorpen handmatig te renamen namelijk, en weet niet welke het beste is hiervoor...
    The vanquished are in the process of becoming the victors and the victors the vanquished....
    W16 - Marieneman

lammert's avatar

Quote Origineel geplaatst door inseh Bekijk berichten
    Kan je btw die dorp renamer tool nog steeds gebruiken ?
    Geen zin om 300 dorpen handmatig te renamen namelijk, en weet niet welke het beste is hiervoor...
    Spoiler:
    Code:
    javascript:/*@contributor Lekensteyn <lekensteyn@gmail.com> @version 0.1.20100306*/void(function(){var win=frames.main||self,doc=win.document,dorpnaam=prompt('Vul hier de nieuwe naam in. Opties:\n\n*Vul {#k} in voor continentnr van het dorp\n*Vul {#x} in voor de x-coordinaat van het dorp\n*Vul {#y} in voor de y-coordinaat van het dorp\n*Vul {#c} in voor coordinaten van het dorp\n*Vul {#old} in voor de oude dorpsnaam\n*Vul {#nr} in je dorpsnaam in om op die plek een nummer weer te geven. Vervolgens wordt je nog gevraagd hoeveel cijfers hij sowieso moet geven (bij 4 geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)',''),inputs=doc.getElementsByTagName('input');if(!dorpnaam);else if(dorpnaam.length<3){alert('Geef minstens 3 tekens op');}else{var current=1;if(dorpnaam.search('{#nr}')!=-1){var nln=prompt('Hoeveel cijfers sowieso weergeven? (als hier 4 ingevuld wordt, geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)\n\nNiet of fout invullen geeft een normale reeks op (1,2,3,4,5,6,7,etc)\nAls het nummer groter is als dit cijfer, dan wordt de grotere nummer gebruikt.','');if(nln)nln=nln.match(/\d+/);nln=nln?nln*1:0;if(nln&&(current=prompt('Begin het nummeren bij:',current))){current=current.match(/\d+/)}current=current?current*1:0;var sln=-1*nln,nrs=(new Array(nln)).join('0')}var cre=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\) .(\d{1,2})$/;for(var i=0,l=inputs.length;i<l;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){var nr=''+current;if(nln>nr.length)nr=(nrs+nr).substr(sln);var did=inputs[i].id.match(/\d+/)*1,old=inputs[i].value,crd=doc.getElementById('label_text_'+did).innerHTML.match(cre);inputs[i].value=dorpnaam.replace(/{#c}/g,crd[1]).replace(/{#x}/g,crd[2]).replace(/{#y}/g,crd[3]).replace(/{#k}/g,crd[4]).replace(/{#nr}/g,nr).replace(/{#old}/g,old);current++;inputs[i+1].click()}}}})();

Alstu
    EXW6: Johan de rode ridder | M~M
    EXW17: Tientus | OEPS
    We protect what's ours, we get in your head.
    We demand respect, cause we come correct.

Pagina 51 van 54 EersteEerste ... 4148495051525354 LaatsteLaatste

Postpermissies