Resultaat 1 tot 13 van de 13

Discussie: Burgerwacht

Standaard Burgerwacht

Ik heb een vraag over de burgerwacht.

Hoe vaak per dag kan de burgerwacht worden ingezet? Ik ben momenteel iemand aan het aanvallen, en ik heb me edel zo gepland dat hij aankomt 1 minuut nadat zijn burgerwacht periode is afgelopen (hij zette em in op 17:35 en me aanval komt om 23:36 binnen) kan hij , zodra de periode van 6 uur is afgelopen, meteen opnieuw een burgerwacht inzetten?

En zo nee, hoe lang duurt het voordat hij weer een nieuwe burgerwacht kan plaatsen?

AyséReturn's avatar

Standaard Re: Burgerwacht

4x per dag zeker. Om de 6 uur, wel gaan je grondstoffen dan een hele dag aan de helft van het originele tempo.
    A. Geikie : "The present is the key to the past."

Quote Origineel geplaatst door AyséReturn Bekijk berichten
    4x per dag zeker. Om de 6 uur, wel gaan je grondstoffen dan een hele dag aan de helft van het originele tempo.
    Dus eigenlijk kan je ze non-stop gebruiken? Dan hoop ik dat mijn edeltarget niet na half 12 's avonds online is, anders zet hij die verrekte burgerwacht gewoon weer terug en moet ik weer wat opofferen ervoor

Oké het klopt dus.....Ik heb zijn burgerwacht uitgeschakeld. Kan hij nu weer meteen de burgerwacht inschakelen of duurt dat dan weer 6 uur? Hopelijk niet het eerste dan kan ik burgerwachten blijven doden

tribla's avatar

Quote Origineel geplaatst door I grunt I Bekijk berichten
    Oké het klopt dus.....Ik heb zijn burgerwacht uitgeschakeld. Kan hij nu weer meteen de burgerwacht inschakelen of duurt dat dan weer 6 uur? Hopelijk niet het eerste dan kan ik burgerwachten blijven doden
    nee, als je zijn burgerwacht gedood hebt duurt het weer zes uur ,vanaf het moment dat hij ze inzette, voordat hij weer de burgerwacht kan instellen.
    Choke on a cookie
    Die with a smile

Quote Origineel geplaatst door tribla Bekijk berichten
    nee, als je zijn burgerwacht gedood hebt duurt het weer zes uur ,vanaf het moment dat hij ze inzette, voordat hij weer de burgerwacht kan instellen.
    Oh daar ben ik dan blij om. Ik was al bang dat ik 4 of 5 keer die burgerwacht kapot moest maken met me edel. Nu kan ik gewoon in 3 uur 30 minuten dat dorp edelen

tribla's avatar

als het goed is wel
    Choke on a cookie
    Die with a smile

Na me edel verloren te zijn bij een toestemming van 18, door een tweede burgerwacht, heb ik het toch wel gehad met deze regel. Het bescherm de zwakkeren, maar dit slaat echt totaal nergens op. In staat zijn om 24/7 320 burgerwacht te hebben is gewoon onzin. Ik ga opnieuw beginnen in een andere wereld. Niet dat jullie er wat aan hebben ofzo, maar het is gewoon een belachelijke regel

het is een regel die de kleinere spelers beschermd. en is wel goed. en als je merkt dat je een bepaalde speler niet aankan door die boerderijregel, probeer dan iemand anders te nemen.

of neem een simpele oplossing:
    - maak kata
    - gooi zijn boerderij plat
    - en als het goed is heeft hij niet meer zo veel burgerwacht ...

The Chemical.'s avatar

Waar doe jij zo moeilijk over.

Je hebt enkel wat problemen mee in het begin maar later als je een dorp gaat pakken met volledige clear is dat allemaal zo erg nog niet.

Clear voorsturen om alles te doden en dan gewoon treintje er direct na

Wereld 21:
    The Chemical. / Auch!

Quote Origineel geplaatst door The Chemical. Bekijk berichten
    Waar doe jij zo moeilijk over.

Je hebt enkel wat problemen mee in het begin maar later als je een dorp gaat pakken met volledige clear is dat allemaal zo erg nog niet.

Clear voorsturen om alles te doden en dan gewoon treintje er direct na
    Treintje heb je in het begin nog niet he. Ik had net me adelshoeve, met een dorp 2 coordinaten naast me, die dan 3x burgerwacht inzet. Eerste keer dacht ik dat je het niet kon spammen en wachtte ik, vervolgens mol ik die burgerwacht, en uiteindelijk kom ik die burgerwacht weer een keer tegen

arbeitman's avatar

Quote Origineel geplaatst door I grunt I Bekijk berichten
    Treintje heb je in het begin nog niet he. Ik had net me adelshoeve, met een dorp 2 coordinaten naast me, die dan 3x burgerwacht inzet. Eerste keer dacht ik dat je het niet kon spammen en wachtte ik, vervolgens mol ik die burgerwacht, en uiteindelijk kom ik die burgerwacht weer een keer tegen
    Das het leuke aan het spel he
    Gnatola ma no kpon sia, eyenabe adelan to kpo mi sena

W18: Ministry Of Silly Walks - Break (Victoire) & W30: Ease Our Mind - +/- (Victoire)

Postpermissies