stamverbanden

DeletedUser26978

Guest
Jij wilt dat NUTS!, die onder aanval lag van MIB (die toen een pact had met HRS), opeens ook op HRS gaat?? Dat ze voor zichzelf een 2de front creëren? Dat is toch dom? Liever gewoon lekker verder gaan met MIB, wetend dat ze geen aanvallen meer gaan krijgen van ons. Dan zeg je dat .Kiwi eerlijk is?

ik kan hier geen reden in vinden waarom .Kiwi niet eerlijk zou zijn ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind aardig schandalig hoe je hier nu over .Kiwi praat, omdat het gewoon totaal niet de waarheid is.
Ten eerste hadden we een NAP, geen BG.
Ten tweede hadden we die NAP om tegen HRS te gaan, iets waar jullie je mond vol van hadden maar als puntje bij paaltje kwam niks tegen wilden doen.
Onderwijl kwamen we via via met MIB in gesprek en dat is gaan rollen.
Onderwijl hebben we altijd gezegd dat we tussen NUTS! en MIB onpartijdig zouden blijven, ik heb er zelfs zelf vele uren ingestoken om jullie dichter bij elkaar te brengen maar dat kwam ook door jou niet (ook door MIB, maar minstens evenveel 'schuld' ligt bij jou!).
Ook was onze BG met MIB niet in 2 seconden beslist omdat 'zij een vijand van jullie waren'.

En vanuit .Kiwi wilden wij zeker samenwerken met jullie, vanuit jullie kant werkte dat alleen niet, zeker niet toen jullie naar HRS waren getrokken zonder het ons te vertellen (over een goede vriend gesproken :rolleyes:) (niet dat dat niet mag, maar dat is wel heel hypocriet.)


Draai het niet een beetje om frankie? Of liever gezegd volledig? En we hebben wel een bg gehad, en je weet zelf dondersgoed waarvoor die was ;) Dat had niet zo veel met HRS van doen ;)
Toen sloten jullie opeens een bg met de vijand, niet andersom. Pas nadat jullie ons in de steek lieten, en wij de volle kracht van koekje over ons heen kregen, omdat zij nu geen last meer hadden van een twee fronten oorlog en ze hun handen vrij hadden voor ons, hebben we de goedlopende nap met HRS omgezet in een bg. Dus kom nou niet aan met dat wij niks wouden doen toen het puntje bij paaltje kwam en dat wij een bg sloten met de vijand, want dat zijn jullie toch echt geweest ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Lol...wij waren dus niet de enige stam die in de maling is genomen :)

Oeps...ik zou niet meer reageren...sorry
 

DeletedUser19892

Guest
Ik hoef niet perse iets toe te voegen, want ik denk dat het overzicht van Nannan zeer volledig is, waarbij hij ook nog eens om hele nette wijze bg's en naps in 1 noemer weergeeft zodat er toch nog een beetje te raden over blijft.

Ik voel er ook niet de behoefte aan om me echt te mengen in de discussie over het wel of niet goed samenwerken met .kiwi, voor HRS is dit alweer een zeer ruim jaar geleden geweest, waarbij het ook nog eens met een geheel andere leiding was.

Wat ik eigelijk alleen wilde zeggen is dat het mij deugd doet om te horen dat onze vrienden van |DT| en NUTS! zo positief over de samenwerking zijn en dat het naar mijn mening ook geheel wederzijds is. Laten we vooral zo doorgaan.

Astrid
 

DeletedUser

Guest
Draai het niet een beetje om frankie? Of liever gezegd volledig? En we hebben wel een bg gehad, en je weet zelf dondersgoed waarvoor die was ;) Dat had niet zo veel met HRS van doen ;)
Toen sloten jullie opeens een bg met de vijand, niet andersom. Pas nadat jullie ons in de steek lieten, en wij de volle kracht van koekje over ons heen kregen, omdat zij nu geen last meer hadden van een twee fronten oorlog en ze hun handen vrij hadden voor ons, hebben we de goedlopende nap met HRS omgezet in een bg. Dus kom nou niet aan met dat wij niks wouden doen toen het puntje bij paaltje kwam en dat wij een bg sloten met de vijand, want dat zijn jullie toch echt geweest ;)

Ik denk dat je met 'we' |DT| bedoelt en niet NUTS! waarover ik het hier heb?
|DT| ligt heel anders en dat weet je zelf ook (hoop ik :p), als je wil kunnen we dat ook oprakelen, maar dat lijkt mij onzinnig om te doen.

Jij wilt dat NUTS!, die onder aanval lag van MIB (die toen een pact had met HRS), opeens ook op HRS gaat?? Dat ze voor zichzelf een 2de front creëren? Dat is toch dom? Liever gewoon lekker verder gaan met MIB, wetend dat ze geen aanvallen meer gaan krijgen van ons. Dan zeg je dat .Kiwi eerlijk is?

Waarom wil je reageren als je niet eens wat er is gebeurd?
De hele NAP was er om op HRS te gaan.
Een quote van David B die toen de 1e pm stuurde naar NUTS! toen ze net waren opgericht:
david b zei:
Aangezien wij uit .Kiwi jouw stam nog niet benaderd hebben ivm jullie eventuele voorkeur wat betreft het kiezen van een kant ... lijkt het me eens goed om te peilen wat jullie willen/gaan doen?

Uiteraard hebben al veel stammen op W5 de zijde van HRS gekozen en dit met wisselend succes. ...
MAAR er is ook een andere mogelijkheid. Jullie kunnen ook de kant van .Kiwi kiezen.

... = onzinnige informatie voor nu.

Dit laat duidelijk zien hoe wij als .Kiwi er zijn ingegaan en waarom de NAP is gekomen, om op HRS te gaan, daar ging het de hele tijd over , niet over MIB zoals famdecibel onterecht heeft verteld aan haar stam en misschien aan nog meer.

NUTS! had zelf de keuze of ze op HRS wilden gaan, daar kon en wilde .Kiwi ze niet toe dwingen, maar om dan ons de schuld te geven van de mislukte samenwerking gaat mij in ieder geval wel te ver!
NUTS! mocht voor HRS kiezen, alleen dan moeten ze niet eerst zeggen dat ze op HRS willen gaan en als puntje bij paaltje komt een BG aangaan met HRS terwijl de enige samenwerking tussen .Kiwi en NUTS! HRS kon zijn.
.Kiwi is dus wel degelijk eerlijk daarin geweest, maar ja, je weet er ook niet genoeg van af maar je moet wel altijd reageren, hè Galid ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat je de zijde van .Kiwi kiest betekend toch niet dat je HRS moet aanvallen?? MIB had eerst met ons een pact, en hebben ons zijde gekozen. Hebben jullie daar aanvallen van gezien?? Het is niet omdat je een NAP hebt, dat je ook dezelfde vijand moet hebben... En tjah, ik geef gewoon graag men mening. Dat is toch de bedoeling van het AF? Of moet ik wachten tot meneer vraagt achter mijn mening? :D
 

DeletedUser

Guest
Dat je de zijde van .Kiwi kiest betekend toch niet dat je HRS moet aanvallen?? MIB had eerst met ons een pact, en hebben ons zijde gekozen. Hebben jullie daar aanvallen van gezien?? Het is niet omdat je een NAP hebt, dat je ook dezelfde vijand moet hebben... En tjah, ik geef gewoon graag men mening. Dat is toch de bedoeling van het AF? Of moet ik wachten tot meneer vraagt achter mijn mening? :D

Heb je gelezen wat ik zei?
De hele bedoeling van de NAP was om op HRS te gaan.
Is dat duidelijk?
Dan nogmaals:
Alles wat .Kiwi en NUTS! bespraken ging over HRS, de tijdelijke NAP tussen MIB en NUTS! ging over HRS.
En als je het nou nog niet begrijpt ben je zelf achterlijk ;)

Toon mij maar 1 pm...heel MIB op een paar na zijn geblokkeerd al bijna een jaar..dus echt niet. Ik wil niks met die stam te maken hebben. Een samenwerking heb ik nooit tegengewerkt. Jij hebt duidelijk met 1 persoon gesproken en gelooft in sprookjes. Ik niet. Sorry. Ik sta voor famocratie. Nu en altijd al gedaan.

Ik heb de pm's waarin staat waarom NAP is verbroken weer in handen ;)
Je hebt het idd niet via pm gedaan, maar wel via msn.
Je zat met xxx te praten, zei dat hij HRS aanhanger was e.d., want dat zei je 'intuïtie' en die "laat me zelden in de steek".
 

DeletedUser

Guest
ik zou eigenlijk ook niet meer reageren maar de situatie waarin wij kontakt met kiwi kregen werden wij door zowel MIB als HRS aangevallen die op dat moment een BG hadden of in ieder geval samenwerkten.
als je naar de aktieve leden kijkt en het aantal dorpen weet je wat je situatie is als stam

Dat was "toen" samenwerking tussen kiwi en Nuts is niet van de grond gekomen de klik was er niet

We zitten nu in 2011 en ja er is samenwerking tussen ons en HRS, blijkbaar een betere klik.
Wij worden nog steeds omringt door MIB meer dorpen en spelers tegen een kleinere stam vergelijkbare situatie tussen koekje en DT maar onze situatie is verbeterd.

We gaan zien wat het brengt
 
Bovenaan