Oudste post op je account + beschrijving

DeletedUser

Guest
W5-spelers


Om het forum terug wat leven in te blazen roep ik elke W5'er actief op het forum om eens zijn oudste post uit te zoeken die hij op zijn account heeft staan + een eventuele beschrijving over wat het gaat mocht je dat nog weten. Altijd wel eens grappig, toch? Geef ook een beetje aan van welke tijd hij is en dergelijke. Laten we het leuk maken hiermee!


Met vriendelijke groet,
Warre (Lil-John)
 

DeletedUser

Guest
Het toenmalig [Add] die er een leider bij recruteerde. Was nog voor ik op het account zat.

leiding (12) Skilla (verwijderd) 28.04.08 18:47


http://nl5.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=65393 op 28.04. om 13:51 uur
Ik vroeg me af of ik misschien zou kunnen toetreden tot de leiding?

Ik heb meer dan genoeg ervaring gehad op w3 (meer dan een jaar) in mijn eigen stam die top 10 stond (nu slechts 15e) en op w5, waar ik als lord lo(speelde ik met nog iemand) in de TSW-leiding zat en waar ik top 10 heb gespeeld onder die naam.

Ik heb alles gedaan als leiding zijnde, diplomatie&recruiting&systemen aanbrengen(waar in deze stam niet echt vraag naar is omdat we gewoon nauwelijsk worden aangevallen:p) etc.

Verder is w5 eigenlijk wel de account waar ik het actiefst op speel.. dus misschien wil je er over nadenken?

Het lijkt me tof om [Add] weer eens een rol van betekenis te laten spelen in w5 (sowieso is w5 echt ingedut :p)

Theplague op 28.04. om 14:03 uur
hoe vaak ben je dagelijks online ( en hoeveel uren kan je er dagelijks insteken?)en hoe vaak kijk je naar je account/forum en

http://nl5.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=65393 op 28.04. om 14:15 uur
Account/forum check ik echt teveel :/:p

Online ben ik tijdens schoolweken vrijwel elke middag

De tijd die ik erin kan steken hangt af van school etc.

Theplague op 28.04. om 14:18 uur
wat is echt teveel? elke uur, paar keer per uur ...

ben je online voor en na school, van welk uur tot welk uur?

als je veel tijd hebt is dat dan 12u, 8u, 4u, 2u ...
hetzelfde met weinig tijd? 2u, 4u, 8u, 12u?

http://nl5.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=65393 op 28.04. om 14:20 uur
paar keer per uur als ik online ben

online ben ik van 15:15 tot 20:00 +/- (max.) en minstens 1-2 uur per dag.

Theplague op 28.04. om 14:24 uur
en hoelang zit je er smiddags op?
en smorgens?

http://nl5.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=65393 op 28.04. om 14:26 uur
s'morgens meestal maar 10 minuutjes doordeweeks (in t weekend 1-2 uurtjes)

s'middags dus 15:15-20:00 (max) .. en ik speel redelijk vaak rond de max :p

Theplague op 28.04. om 14:31 uur
ows smiddags is hier 12.00 :p

maar ik wil je wel een kans geven.

Moet je wel aan een paar voorwaarden houden.
Alles wat je meer ziet en weet als de andere, zeg je tegen niemand anders.
Als je met iets zit spreek je mij rechtstreeks aan. Als je iets doet van enig belang hou je mij ervan op de hoogte.
Er speelt niemand anders op je account

Als ik merk dat je er niet kan aan houden mag ik maatregelen treffen die ik geschikt vind

http://nl5.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=65393 op 28.04. om 16:48 uur
Ik voldoe aan de eerste 2 voorwaarden maar niet aan de 3e:

Ik speel samen met iemand bij mij uit de buurt op alle werelden samen eigenlijk.

Maar dat zie ik niet als een probleem aangezien hij dus niet op andere werelden dingen kan doorbrieven o f iets in die aard + hij houdt zich sowieso liever minder met stamdingen en meer gewoon met het spel bezig.

"Als je merkt dat ik me er niet aan houdt"

Ik zal niks doorvertellen of iets op eigen houtje doen.. dus ik ga akkoord.

Theplague op 28.04. om 17:43 uur
post het opt forum en als de reacties niet te negatief zen :p ist ok voor me

http://nl5.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=65393 op 28.04. om 18:44 uur
Misschien kun jij mij voorstellen als leiding "op proeftijd" en dan vragen of iemand bezwaren heeft? :)

Theplague op 28.04. om 18:47 uur
hehe is goed
 

DeletedUser

Guest
Is van 12/06/2010
Natuurlijk zijn er ook pm's hiervoor maar die zijn helaas al gewist van voor ik met een archief begon :(

Ginirover op 12.06. om 18:01 uur
Hey ik had een vraagje aangezien chicago steeds wordt aangevallen en wij binnenkort chicago verder gaan overnemen hadden we de vraag of jij de vv zou kunnen doen van [player]chicago5[/player]?

Hij heeft wel geen PA meer dus dat zal de vv waarschijnlijk moeilijk maken wat betreft de aanvallen die hij krijgt :s

Jonathan

Airforce one op 12.06. om 20:53 uur
Het is goed ik neem het vv van [player]Chicago5[/player] wel op me maar van het weekend ben ik er zeer weinig. Als het kan dan neem ik hem as Maandag op me. Ik zal me best doen om zoveel mogelijk dorpen te houden.

Fred

Ginirover op 12.06. om 21:32 uur
Ok is goed dan stuur ik hem maandag op ;)

Jonathan

Airforce one op 12.06. om 21:35 uur
Oke dan zie ik hem maandag wel verschijnen

Ginirover op 16.06. om 00:32 uur
Ik zal de vv vanmiddag geven :)
Er komen nog 291 aanvallen op die de 17de aankomen.
Ik denk dat de PA nog tot 20juni loopt en dan ist gedaan met PA voor chicago5 op w5 :s
Tegen dan zullen we hopelijk ook al wat dorpen kunnen edelen :)

Ginirover op 16.06. om 18:18 uur
Zou je mss tegen morgennamiddag een stuk of 5dorpen kunnen leegzetten in deze buurt? [coord]62|341[/coord]

Airforce one op 16.06. om 20:47 uur
Ik heb de volgende dorpen leeg gezet voor je.
[coord]62|341[/coord]
[coord]62|342[/coord]
[coord]62|343[/coord]
[coord]62|340[/coord]
[coord]61|342[/coord]

Heb ze ff hernoemd

Ginirover op 16.06. om 20:47 uur
Hartelijke dank :)

Airforce one op 16.06. om 23:19 uur
Sommige dorpen liggen er reddeloos bij

Ginirover op 16.06. om 23:25 uur
Welke bedoel je?

Airforce one op 16.06. om 23:32 uur
de dorpen met ...

Airforce one op 16.06. om 23:33 uur
Ben wel legers aan het bouwen en de muren omhoog

Ginirover op 16.06. om 23:38 uur
OOh ja die hoef je niet per se bij te houden, probeer als het je zou lukken ofwel edels te doden ofwel het dorp nog terug te edelen als je een edel na de laatste kan zetten. Voor de rest alle aanvallen dodgen daar, das wat wij denden :p

Airforce one op 16.06. om 23:43 uur
ja dat ben ik ook van plan.

Ginirover op 16.06. om 23:46 uur
Ok :)
Je moet je overigens geen zorgen maken als je een dorp verliest hoor, die dorpen daar kan toch niemand iets mee doen en als je wat weerstand biedt houdt het de mensen wat bezig zodat ze niet de rest van chicago aanvallen :)

Ik moet wel waarschuwen dat er plannen waren om c30 chicago aan te vallen maar daar is nog niet veel van gekomen momenteel :)

Toen ik nog bij MIB zat, was chicago5 onder aanval van HRS en deed ik lange tijd veel vv, maar aangezien hij al lang gestopt was en mijn buurman was moest ik hem wel overnemen en dat gaat moeilijk als je de vv doet :p
Dus overleg met stammaat toen of hij de vv kon overnemen :D
 

DeletedUser43670

Guest
Mijn oudste is 9 April lol, dus kan hier niet echt aan meedoen :(
 

DeletedUser26035

Guest
Wat bedoel je precies met post? Mededeling IG, AF post of gewoon op het stammenforum??
Want mededelingen gaat nogal moeilijk worden omdat die bij mij om de een of andere manier vanzelf verwijderd als de laatste bijdrage langer dan een maand geleden is. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat bedoel je precies met post? Mededeling IG, AF post of gewoon op het stammenforum??
Want mededelingen gaat nogal moeilijk worden omdat die bij mij om de een of andere manier vanzelf verwijderd als de laatste bijdrage langer dan een maand geleden is. :cool:

is bij iedereen zo hoor.
Maar je kan archiveren in nieuwe mappen, waarin niets vanzelf verwijderd wordt...
 

DeletedUser

Guest
Wat bedoel je precies met post? Mededeling IG, AF post of gewoon op het stammenforum??
Want mededelingen gaat nogal moeilijk worden omdat die bij mij om de een of andere manier vanzelf verwijderd als de laatste bijdrage langer dan een maand geleden is. :cool:

Met mededeling bedoelde ik effectief je inbox. Wanneer je een nieuwe groep aanmaakt en je mededelingen/conversaties daarin post dan verwijderen ze zich nooit.
 

DeletedUser26035

Guest
is bij iedereen zo hoor.
Maar je kan archiveren in nieuwe mappen, waarin niets vanzelf verwijderd wordt...

Met mededeling bedoelde ik effectief je inbox. Wanneer je een nieuwe groep aanmaakt en je mededelingen/conversaties daarin post dan verwijderen ze zich nooit.

Hadden jullie ook wel 3 jaar terug kunnen zeggen :S

Is dat trouwens bij berichten ook zo?

Ik kan je wel mijn oudste bericht laten zien:

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43670

Guest
Nou ok dan, niet dat het een erg boeiend gesprek was :p

being001 op 05.04. om 17:13 uur
Hee Dorus, mijn scherm is kapot.. en ik vertrek morgen naar Parijs.
Ik ben nu bij een vriend en kan dus vanaf vanavond normaal gezien niet meer op de pc. Dus, tot vrijdag alleszins ;)

dorus5 op 05.04. om 17:21 uur
okee, have fun !

being001 op 05.04. om 17:40 uur
Heb al een nieuw scherm, ik zal de vv vanavond doorgeven ;p

being001 op 05.04. om 17:40 uur
Of ja, laat hem gewoon staan maar ga er nog niet op als je wil :)

dorus5 op 05.04. om 18:32 uur
is goed :p

being001 op 09.04. om 00:06 uur
Ben terug :)

dorus5 op 09.04. om 09:02 uur
mooi ;p
 

DeletedUser26978

Guest
Laatste hier is een solicitatie van Escape9 voor w18 Select maar zie niet echt het nut om het hier op het AF te gooien :p
 

DeletedUser25199

Guest
Mijn oudste mededeling die ik nog terug heb gevonden:

David B op 25.09.08 om 12:30 uur
Ik ben geregistreerd :)

... 25/09/08 man man man waar ben ik toen mee begonnen :eek:
 

DeletedUser27423

Guest
ik heb nog wat pm's van eind 2009, maar die zijn persoonlijk :p
 

DeletedUser872

Guest
Ik weet dat op VULCAN zijn account nog pm's stonden van begin van de wereld, in de tijd van ~STH~.

Maar ik ben gestopt op VULCAN.

Groetjes Brent ;)
 

DeletedUser

Guest
Mercenary op 24.06. om 16:24 uur
Beste [player]Sgt.Quint[/player],

Ik wil u bij deze mede delen dat ik in de huidige situatie; de manier waarop [ally]HD[/ally] fungeert, en de manier waarop er richting de leiders word gepraat, al enige tijd de motivatie om nog langer deze stam op de rails te houden begin te verliezen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb het geprobeerd, al een geruime tijd, maar vanaf heden heb ik mijn besluit genomen, en zoek ik bij deze een nieuwe stam.

In overweging nemend de bovenstaande verklaring wil u bij deze verzoeken mij een uitnodiging voor uw stam te versturen, hoewel ik u wel wil vertellen dat het mogelijkerwijs nog enige momenten zou kunnen duren vorodat ik de overstap ook daadwerkelijk maak.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en in afwachting van uw antwoord.

Hoogachtend,
[player]Mercenary[/player]

Sgt.Quint op 24.06. om 16:29 uur
Beste Mercenary,

Ik kan best u besluit begrijpen.
Heeft u uw stam hier in op aangesproken?
Ik vind het eventueel ook best wel goed dat u bij ons in de stam komt, Maar ik handel niet over de uitnodigingen. Daarvoor moet u bij enrique013 zijn.
Ik heb hem dit bericht doorgestuurd en hij zal u wellicht uitnodigen voor in de stam.

Hoogachtend, [player]Sgt.Quint[/player]

Mercenary op 24.06. om 16:33 uur
Op dit moment nog niet, ik ben van plan dit pas op het laatste moment in het openbaar te publiceren. Het is mijn besluit, en ik hou mij hier aan vast, ik heb eveneens geen behoefte aan de altijd gestelde vraag: 'Waarom?'. Ik heb het op dit moment alleen mijn beste vriendin op dit spel en zojuist u verteld, verder weet niemand het nog. Wanneer ik een stam heb gevonden vertel ik het de andere leiders van HD, en op het laatste moment de rest van de stam.

Sgt.Quint op 24.06. om 16:37 uur
Van mij kan u in rivals komen maar u moet daarvoor echt bij enrique013 zijn zoals op mijn profiel staat.
en als u echt niet wilt dat hij het weet tja dan moet ik u maar uitnodigen.

Mercenary op 24.06. om 16:40 uur
In principe maakt het mij niet veel uit als ook enrique het weet, zolang het niet openbaar word gemaakt.
Ik geloof dat u zei dat u het doorgestuurd had? Dan zal ik wachten op zijn antwoord, tenzij u denkt dat ik hem beter direct kan aanspreken.

Sgt.Quint op 24.06. om 16:44 uur
het is misschien wel handig als u hem direct aanspreek.
anders zal hij ook geen aanstalte maken.

Mercenary op 24.06. om 16:51 uur
Oke, dan stuur ik hierna hetzelfde bericht naar hem, dank u.

Sgt.Quint op 24.06. om 16:51 uur
graag gedaan.

Pfff, fout van mn leven geweest, lol
 
Bovenaan