Jouw mening over W2

DeletedUser

Guest
Dit heeft niets met RN te maken hoor Dennis. Ik zou gewoon graag willen weten hoe lang W2 nog gaat duren.

We kunnen eeuwig door blijven spelen, maar de fun is er voor de meesten wel af. Als je naar TBR kijkt, zie je ook dat er daar veel inactief zijn (bv. Some1, Josboy, ...).

Dat is niet voor niets, die spelers zijn het ook beu, het kan niet eeuwig blijven duren imo.

some1 is inactief omdat hij mij nietmeer kon aanvallen :p
 

DeletedUser858

Guest
Dit heeft niets met RN te maken hoor Dennis. Ik zou gewoon graag willen weten hoe lang W2 nog gaat duren.

We kunnen eeuwig door blijven spelen, maar de fun is er voor de meesten wel af. Als je naar TBR kijkt, zie je ook dat er daar veel inactief zijn (bv. Some1, Josboy, ...).

Dat is niet voor niets, die spelers zijn het ook beu, het kan niet eeuwig blijven duren imo.

t beu.. Tja, maar dat is geen reden om een wereld te stoppen uiteindelijk.. Denk ik, wel als er te veel inactiviteit door onstaat,
Maar uiteindelijk, op elke wereld heb je mensen die het spel beu worden, en dan stoppen.. Dus ja, of het nou uitzonderlijk is dat we hier spelers hebben die het beu zijn, dat denk ik niet :p

Volgens mij zijn er van elke stam, zeker nog wel tussen de 10 en 15 mensen, die zo nu en dan actief mee spelen!
 

DeletedUser974

Guest
Dit heeft niets met RN te maken hoor Dennis. Ik zou gewoon graag willen weten hoe lang W2 nog gaat duren.

We kunnen eeuwig door blijven spelen, maar de fun is er voor de meesten wel af. Als je naar TBR kijkt, zie je ook dat er daar veel inactief zijn (bv. Some1, Josboy, ...).

Dat is niet voor niets, die spelers zijn het ook beu, het kan niet eeuwig blijven duren imo.

Neem Hier dan eens een kijkje, ik zie behoorlijk veel groene getallen?

En kijk Hier ook eens.
ik zie daar toch mooie aantallen, betekent dat er volop geedeld word.
de top van de ranglijst is zo te zien ook nog behoorlijk actief, zoals het hoort.


Er zijn altijd wel inactieve mensen, er waren pakweg een jaar geleden niet veel meer inactieve mensen dan nu hoor :)
+ mijn ervaring is dat in de winter veel actiever gespeeld word dan in de zomer (logisch ook ofc.), dus mij lijkt Juni/Juli een perfect moment om met W2 op te houden.
+ we moeten sowieso wachten tot TBR de miljard punten & 100k dorpen gehaald heeft ^^
 

DeletedUser858

Guest
Hehe :p en voor het einde moeten we allemaal in 1 stam gaan, Lol :p


Ach, inderdaad, Inactiviteit is overal.
Ik denk dat als je kijkt naar die aanvallen zoals op the farmer, het maakt duidelijk dat er nog kans is op veranderingen in de ranglijsten, en dus ook op fronten. Als dat soort formaat aanvallen vaker zullen voorkomen, ontstaat er zeker wel meer activiteit, dan worden mengen gedwongen aan de vijandige kant, en de kant die aanvalt heeft iets te doen.

Wereld 2 is denk niet inactief, maar er is gewoon weinig zin, idd zoals Seppe al zei.
Maar die zin? Die valt terug te halen, als er leuke gevechten zijn.

En ik denk dat mensen niet de focus moeten leggen op de barbaren, maar die maar lekker laten zoals het is,
Vijand eerst, daarna barbaren/intern klusjes. Toch?


In de zomer w2 stoppen, 6 maanden, is denk al bijna onmogelijk.
Tijd nu - Aankonding eind spel - Begin 3 maanden eindspel - Extra tijd vanwege aanhoudende eind gevechten

Ben je al snel verder weg dan 6 maanden. Zoals die massa op the farmer, duurde al 2 maanden ofzo? Dus een krachtig eind gevecht, duurt ook wel even, want let maar op, aan het einde stijgt de activiteit denk tot een giga hoogte punt ;)
 

DeletedUser974

Guest
Zoals die massa op the farmer, duurde al 2 maanden ofzo? Dus een krachtig eind gevecht, duurt ook wel even, want let maar op, aan het einde stijgt de activiteit denk tot een giga hoogte punt ;)

Gevecht?
Ik noem elke nacht 3 treintjes sturen niet echt vechten.
 

DeletedUser

Guest
Wat mij opvalt is dat het altijd aan dezelfde kan van de wereld gebeurt dat er accs op delete gaan etc.
TBR & KH kampen MINDER met deze problemen als de rest..?

Klopt fox +1

Het zijn ook hun altijd die willen dat de wereld stopt. Ze staan nu nog rang 2/3... De kans dat ze eerste komen te staan is er niet meer. De kans dat ze geedeld worden en nooit meer op de ranglijst van w2 komen is vrij groot. Om toch een mooie positie op de ranglijst te hebben zeuren ze gewoon om de wereld nu al te sluiten of voor een eindspel :)

Ik denk dat een eindspel alleen maar meer impact zal hebben op de ranglijst, waar ik dus tegen ben ! Jaren lang hebben sommige spelers gestreden en nu komt er een eindspel en die verprutst het gewoon. Eindspel mogen ze bij het sluiten van een andere wereld doen maar niet hier!

Ik zeg gewoon doorgaan tot er maar max. 3 (grote) stammen over zijn. Er is nog genoeg te edelen. Dat jullie de kans niet meer zien om eerste te worden wil niet betekenen dat anderen ermee moeten stoppen. Ik ga gewoon door tot dat de laatste dorp van RN is geedeld. Daarna mag de wereld wel sluiten.

Dus kortom, eerst alle vijanden weg. Dan sluiten ;) Meer geen seconde eerder.
 

DeletedUser

Guest
Klopt fox +1

Het zijn ook hun altijd die willen dat de wereld stopt. Ze staan nu nog rang 2/3... De kans dat ze eerste komen te staan is er niet meer. De kans dat ze geedeld worden en nooit meer op de ranglijst van w2 komen is vrij groot. Om toch een mooie positie op de ranglijst te hebben zeuren ze gewoon om de wereld nu al te sluiten of voor een eindspel :)

Ik denk dat een eindspel alleen maar meer impact zal hebben op de ranglijst, waar ik dus tegen ben ! Jaren lang hebben sommige spelers gestreden en nu komt er een eindspel en die verprutst het gewoon. Eindspel mogen ze bij het sluiten van een andere wereld doen maar niet hier!

Ik zeg gewoon doorgaan tot er maar max. 3 (grote) stammen over zijn. Er is nog genoeg te edelen. Dat jullie de kans niet meer zien om eerste te worden wil niet betekenen dat anderen ermee moeten stoppen. Ik ga gewoon door tot dat de laatste dorp van RN is geedeld. Daarna mag de wereld wel sluiten.

Dus kortom, eerst alle vijanden weg. Dan sluiten ;) Meer geen seconde eerder.

Wat is dit nu weer voor onzin? Het heeft helemaal niets te maken met ranking op de ranglijst .. Ook al stond RN 20e, wat maakt dit nu weer uit?
Het gaat mij er om dat W2 niet eindeloos kan blijven door gaan. Dus in jouw ogen mag W2 nog 10 jaar blijven duren? Want tegen dat je RN weg hebt, zijn we een hele tijd verder!

Dit antwoord van jouw, vind ik ronduit belachelijk.
 

DeletedUser974

Guest
Wat is dit nu weer voor onzin? Het heeft helemaal niets te maken met ranking op de ranglijst .. Ook al stond RN 20e, wat maakt dit nu weer uit?
Het gaat mij er om dat W2 niet eindeloos kan blijven door gaan. Dus in jouw ogen mag W2 nog 10 jaar blijven duren? Want tegen dat je RN weg hebt, zijn we een hele tijd verder!

Dit antwoord van jouw, vind ik ronduit belachelijk.

+1
Jullie doen er zo'n 4 jaar over om die 900 mil bij elkaar te krijgen, en daar wil je dan ook nog eens die 600 mil van RN bijkrijgen?
Volgens mij kan een wereld beter stoppen als alle spanning en actie eruit is, dan wachten tot alle vijanden verslagen zijn, want dan krijg je een soort klopjacht van 3 jaar waarvan de winnaar toch allang bekend is.
 

DeletedUser

Guest
@graspop; Het is wel toevallig dat jullie elke keer daarover beginnen en er nooit vanuit TBR - KH - KOC iets wordt geroepen. Als je genoeg van w2 dan ga je maar op delete. Beetje respect tegen over de andere speler mag wel. Er zijn al genoeg van deze topic geopend. NEE onze kant wil niet stoppen.. Nog niet duidelijk?

W2 mag doorgaan ook al duurt het 10 jaar ja :) Ook in andere taal versies is de wereld door gegaan tot dat er een aantal stammen overbleven. Het zal geen 10 jaar duren. Het is nu gewoon 3 vs 1. Kwestie van tijd dus ;)


@twan; Reken KH en KOC er ook bij he ;) Die edelen ook mee. Verder duurt het veel korter gezien de laatste paar leden dan mogelijk gelijk op delete gaan.

De winnaar is bekend, maar ik wil op de 2e en 3e plaats mijn bondgenoten :) De wereld moet gewoon sluiten zoals het is afgesloten bij de Duitse server etc. Er valt voor mij nog genoeg te edelen :)
 

DeletedUser

Guest
@graspop; Het is wel toevallig dat jullie elke keer daarover beginnen en er nooit vanuit TBR - KH - KOC iets wordt geroepen. Als je genoeg van w2 dan ga je maar op delete. Beetje respect tegen over de andere speler mag wel. Er zijn al genoeg van deze topic geopend. NEE onze kant wil niet stoppen.. Nog niet duidelijk?

W2 mag doorgaan ook al duurt het 10 jaar ja :) Ook in andere taal versies is de wereld door gegaan tot dat er een aantal stammen overbleven. Het zal geen 10 jaar duren. Het is nu gewoon 3 vs 1. Kwestie van tijd dus ;)


@twan; Reken KH en KOC er ook bij he ;) Die edelen ook mee. Verder duurt het veel korter gezien de laatste paar leden dan mogelijk gelijk op delete gaan.

De winnaar is bekend, maar ik wil op de 2e en 3e plaats mijn bondgenoten :) De wereld moet gewoon sluiten zoals het is afgesloten bij de Duitse server etc. Er valt voor mij nog genoeg te edelen :)

Bwa, ik hoorde van aantal TBR spelers toch iets anders Firefoxx! De meesten willen stoppen, maar het eindspel was gewoon niet goed genoeg de laatste keer.

Tja, als jij het nog leuk vindt om inactieve vijandjes te edelen doe je maar.

En spijtig genoeg voor jouw ga ik niet op delete, ik blijft ook tot het einde van W2 net zoals al die anderen ;)
 

DeletedUser38473

Guest
@graspop; Het is wel toevallig dat jullie elke keer daarover beginnen en er nooit vanuit TBR - KH - KOC iets wordt geroepen. Als je genoeg van w2 dan ga je maar op delete. Beetje respect tegen over de andere speler mag wel. Er zijn al genoeg van deze topic geopend. NEE onze kant wil niet stoppen.. Nog niet duidelijk?

W2 mag doorgaan ook al duurt het 10 jaar ja :) Ook in andere taal versies is de wereld door gegaan tot dat er een aantal stammen overbleven. Het zal geen 10 jaar duren. Het is nu gewoon 3 vs 1. Kwestie van tijd dus ;)


@twan; Reken KH en KOC er ook bij he ;) Die edelen ook mee. Verder duurt het veel korter gezien de laatste paar leden dan mogelijk gelijk op delete gaan.

De winnaar is bekend, maar ik wil op de 2e en 3e plaats mijn bondgenoten :) De wereld moet gewoon sluiten zoals het is afgesloten bij de Duitse server etc. Er valt voor mij nog genoeg te edelen :)

Lol jou reactie is ronduit belachelijk:rolleyes: in 1 jaar kan er veel gebeuren. Als de wereld nog zolang duurt tenminste. Iedereen ziet TBR hier als winnaar van w2. Vindt je het dan vreemd dat er veel spelers zijn die vinden dat w2 is gestreden en nu een eervolle afsluiter willen hebben?
 

DeletedUser

Guest
@graspop; Het is wel toevallig dat jullie elke keer daarover beginnen en er nooit vanuit TBR - KH - KOC iets wordt geroepen. Als je genoeg van w2 dan ga je maar op delete. Beetje respect tegen over de andere speler mag wel. Er zijn al genoeg van deze topic geopend. NEE onze kant wil niet stoppen.. Nog niet duidelijk?

W2 mag doorgaan ook al duurt het 10 jaar ja :) Ook in andere taal versies is de wereld door gegaan tot dat er een aantal stammen overbleven. Het zal geen 10 jaar duren. Het is nu gewoon 3 vs 1. Kwestie van tijd dus ;)


@twan; Reken KH en KOC er ook bij he ;) Die edelen ook mee. Verder duurt het veel korter gezien de laatste paar leden dan mogelijk gelijk op delete gaan.

De winnaar is bekend, maar ik wil op de 2e en 3e plaats mijn bondgenoten :) De wereld moet gewoon sluiten zoals het is afgesloten bij de Duitse server etc. Er valt voor mij nog genoeg te edelen :)

Lol, al doen wij geen flikker dan eindigen we nog rang 2 want straks naaien jullie KH en Koc er vrolijk bij dus die halen het zowiezo niet:p
 

DeletedUser

Guest
@ graspop; Er zijn enkele spelers die een eindspel willen.. Maar niet dat de wereld gaat stoppen ;) Ze willen meer edels, cleartool terug etc.. Niet dat de wereld binnen nu en 1 jaar stopt ofzo ;)

@ crunox; klopt er kan veel gebeuren, daarom is een eindspel overbodig :) dingen veranderen wel vanuit zich zelf dus dan moeten die spelers nog maar even afwachten :)

@ harm; Jep gaan we ook doen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@ graspop; Er zijn enkele spelers die een eindspel willen.. Maar niet dat de wereld gaat stoppen ;) Ze willen meer edels, cleartool terug etc.. Niet dat de wereld binnen nu en 1 jaar stopt ofzo ;)

@ crunox; klopt er kan veel gebeuren, daarom is een eindspel overbodig :) dingen veranderen wel vanuit zich zelf dus dan moeten die spelers nog maar even afwachten :)

@ harm; Jep gaan we ook doen :rolleyes:

Op hoeveel PA gaan we wedden dat jullie nog is de BG's gaan verbreken? Zowiezo 1 bg:p
 

DeletedUser

Guest
@ graspop; Er zijn enkele spelers die een eindspel willen.. Maar niet dat de wereld gaat stoppen ;) Ze willen meer edels, cleartool terug etc.. Niet dat de wereld binnen nu en 1 jaar stopt ofzo ;)

@ crunox; klopt er kan veel gebeuren, daarom is een eindspel overbodig :) dingen veranderen wel vanuit zich zelf dus dan moeten die spelers nog maar even afwachten :)

@ harm; Jep gaan we ook doen :rolleyes:

Ja, ach ja. Iedereen zal hier een andere mening over hebben :)
 
Bovenaan