De pijp uit..

DeletedUser7104

Guest
Jammer Lil, zal je gaan missen. (Beetje late reactie maar zie het nu pas)

Was altijd leuk om met je te 'babbelen', in de [Add], CoN, HRS, .fall vs. UP-R tijd. Was een prachtige oorlog met een prachtige samenwerking. In de tijd na de val van UP-R, de basis van de oorlog HRS vs. KIWI, de twee grootheden die overbleven na de '1e wereld5oorlog' sprongen in de '2e wereld5oorlog'. Het was leuk propaganda te spelen met je. Dat zal ik missen, maar je bent gelukkig niet helemaal weg uit TW. Het ga je goed.

(de oude Wazda)
 

DeletedUser

Guest
Jammer Lil, zal je gaan missen. (Beetje late reactie maar zie het nu pas)

Was altijd leuk om met je te 'babbelen', in de [Add], CoN, HRS, .fall vs. UP-R tijd. Was een prachtige oorlog met een prachtige samenwerking. In de tijd na de val van UP-R, de basis van de oorlog HRS vs. KIWI, de twee grootheden die overbleven na de '1e wereld5oorlog' sprongen in de '2e wereld5oorlog'. Het was leuk propaganda te spelen met je. Dat zal ik missen, maar je bent gelukkig niet helemaal weg uit TW. Het ga je goed.

(de oude Wazda)

Das leuk om te lezen zeg. De grote oorlog tegen Up-R was inderdaad magnifiek leuk. Een samenwerking die ze op slechts enkele werelden al hebben gezien. Een situatie die zich ook nooit meer kan gaan voordoen op andere werelden. Add, HRS en .fall bestond nog uit het ouderwetse recruiteren. Heden ten dage draait alles op premades. Jammer, maar zo is het.
 

DeletedUser

Guest
.fall was ook een premade :p
Al was hij niet zo goed en fuseerde al snel met een andere stam (van wet-nl en bellagio).
 

DeletedUser

Guest
En zelfs ik zat toch even met open mond te kijken toen ik dit topic zag. Een wereld 5 zonder Lil-john kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen. Wie moet er het oeroude Timetopic nou op gang houden? Ik heb het altijd leuk gevonden tegen je te mogen spelen, onze timings op vulcan's account staan me nog op het geheugen gegrift.
Ik wil je als laatste ook nog even bedanken voor het leuke weekend dat onder andere jij me alweer bijna 2 jaar geleden hebt bezorgd, de tw-meeting was een groot succes!
Het ga je goed, als ik het zo lees hoeven we voorlopig gelukkig nog niet bang te zijn dat de naam Lil-john uit de community zal verdwijnen.

Mvg
Mees
 

DeletedUser19792

Guest
Add, HRS en .fall bestond nog uit het ouderwetse recruiteren. Heden ten dage draait alles op premades. Jammer, maar zo is het.

Uche... ;)
Bijna helemaal waar wat je aangeeft, echter..
Is |DT| uiteraard ook ontstaan vanuit ouderwets recruiteren, en nu als enige van dat soort ontstane stammen nog over op W5 ;)

Toen ik het oprichtte telden het wel 4 dorpen.... alle 4 van mij,
met nog geen enkele speler in de buurt die er van af wist ik het zou oprichten,
of die me eigenlijk kende ;)

@ Wazda,
Leuk je hier weer een keer te zien hier op de AF :)
Idd waar wat je aangeeft omtrent de Wereld-Oorlogen,
echter zat er na de Oorlogen van UP-R en die van HRS vs .Kiwi,
Er toch ook nog een mooie oorlog tussen, namelijk die van HRS + na enige tijd Kiwi vs [ADD] waarbij .fall nog wat later inklikte ;)

Toch ook zeker de moeite waard om te vermelden,
gezien de val van [ADD] met daaraansluitend de Fusie van Kiwi en .fall (daarom vanaf toen pas het puntje voor de naam Kiwi (.Kiwi) uiteindelijk de echte basis vormde voor de 2e wereld oorlog op Wereld 5 waar toen iedereen op zat te wachten:
HRS vs .Kiwi :)
(Naar mijn mening eigenlijk meer de 3e Wereld oorlog dus :),
gezien namelijk de oorlog die gevoerd werd tegen [ADD], ook door iedereen werd gevolgd en uiteindeijk zowat de hele wereld ermee gemoeid was namelijk, zo stond zelfs |DT| als kleine stam naast [ADD] voor tegen HRS).

Misschien eens kijken of we hier met W5 dan ook een daadwerkelijke Officiele Lijst van kunnen maken, die we allemaal kunnen hanteren als Basis Geschiedenis van W5.

Mijn idee zoals ik het zie is in ieder geval:

Gevoerde Wereld-Oorlogen, met hierbij vernoemd, de Pure Grootmachten (Initiators) in die Oorlogen
WOI : [ADD], HRS, Kiwi, THBLSH, (.fall) vs UP-R
WOII: HRS, Kiwi, .fall vs [ADD]
WOIII: .Kiwi vs HRS

Hoe dan ook,
gelukkig blijft Lil-John tot nu toe nog altijd aanwezig op het Forum, dus heeft hij ons op W5 nog niet geheel verlaten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
DT natuurlijk ook, maar ik had het vooral over de oorlog tegen UP-R, en toen speelde DT daar nog niet zo'n grote rol in.. Ik weet natuurlijk ook dat DT the old fashion way onderging. ^^
 

DeletedUser26035

Guest
Mooie wereldoorlogen :D

Horen bij WOIII |DT| en koekje er niet bij? Lijken mij toch ook wel een essenciële factor in de oorlog.
 

DeletedUser19792

Guest
DT natuurlijk ook, maar ik had het vooral over de oorlog tegen UP-R, en toen speelde DT daar nog niet zo'n grote rol in.. Ik weet natuurlijk ook dat DT the old fashion way onderging. ^^

Jep indeed ;)

Omtrend de wereld oorlogen aan sich,

Jij alleen heb uiteraard je stempel op W5 gedrukt,
uiteraard heb je dat met [ADD] ook zeer zeker gedaan,
(ik kan me jullie profiel foto van de gemaakte Pannekoek nog steeds voor de geest halen haha :p)

Ik denk eenieder vanuit die tijd kan beamen dat de kwaliteit in de stam [ADD] in die tijd,
Het maakte tot naar mijn mening de beste stam van dat moment.
De Oorlog die uiteindeijk leidde naar de ondergang van [ADD] is iets wat door de hele wereld gevolgd werd,
en waarin zowat elke stam op W5 wel een rol in speelde.

Daarom ik dus ook zeer zeker die oorlog van toen, bestempel als de 2e Wereld-Oorlog op W5 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19792

Guest
Mooie wereldoorlogen :D

Horen bij WOIII |DT| en koekje er niet bij? Lijken mij toch ook wel een essenciële factor in de oorlog.

Ja idd.. maar |DT| en Koekje zijn meer de Bondgenoten "van" geweest, die meevochten met de Grootmachten.

Je hebt idd gelijk, het zijn ook essentiele factoren geweest zoals je aangeeft.

Maar heb het voor de duidelijkheid even gehouden bij de Grootmachten zelf, die de initiators waren van de Wereld-Oorlogen.
|DT| en Koekje.. waren namelijk uiteindelijk toch de Side-kicks die partij kozen voor 1 van de Grootmachten die de oorlog begonnen tegen elkaar :)

Maar nogmaals, dat ze vanuit hun initiele bijrol, erg belangrijk zijn geweest, dat zeer zeker ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jep indeed ;)

Omtrend de wereld oorlogen aan sich,

Jij alleen heb uiteraard je stempel op W5 gedrukt,
uiteraard heb je dat met [ADD] ook zeer zeker gedaan,
(ik kan me jullie profiel foto van de gemaakte Pannekoek nog steeds voor de geest halen haha :p)

Ik denk eenieder vanuit die tijd kan beamen dat de kwaliteit in de stam [ADD] in die tijd,
Het maakte tot naar mijn mening de beste stam van dat moment.
De Oorlog die uiteindeijk leidde naar de ondergang van [ADD] is iets wat door de hele wereld gevolgd werd,
en waarbij zowat elke stam op W5 wel een rol in speelde.

Daarom ik dus ook zeer zeker die oorlog van toen, bestempel als de 2e Wereld-Oorlog op W5 ;)

Wat ik pas later besefte, bij het verwijderen van mijn account verdween ook de stam [Add], die ik bijhield als herinnering. Daar stond ook de herinnering van de pannenkoek op. Elke week hadden we een gerechtendagje, wat we deden op een teamchat (teamspeak). Uiteindelijk maakten we pannenkoeken en de beste kreeg wat PA ervoor. Uiteindelijk gewoon voor de fun. Zaken zoals toast kwam ook aan boord. Erg leuk allemaal. Jammer dat het inderdaad voorbij is. Al kijk ik er wel nog steeds met een lachend gezicht naar terug. Das denk ik wel het belangrijkste.
 
Reactiescore
1.577
[Add] <3! Kwam nog steeds elke week op ons geheime forum dat we hebben opgezet na de val van de stam. Uiteindelijk was het enkel met Zuipie dat ik daar wat liep te spammen. Was zeker de stam die de basis heeft gelegd voor mijn verdere TW-carriere die ik toch wel succesvol mag noemen. Bedankt Warre om me destijds als ukkie een kans te geven in het grote [Add] na het ontbinden van mijn eigen Facta :). Ik denk dat ik één van de weinige spelers ben die in zowel [Add], .Kiwi als HRS heb mogen zetelen, de stammen die ik toch wel als de grootsten van W5 reken.

(Facta heeft trouwens ook meegespeeld in de oorlog tegen Up-R, al was het maar door ondersteuning te sturen :p)
 

DeletedUser60020

Guest
[Add] <3! Kwam nog steeds elke week op ons geheime forum dat we hebben opgezet na de val van de stam. Uiteindelijk was het enkel met Zuipie dat ik daar wat liep te spammen. Was zeker de stam die de basis heeft gelegd voor mijn verdere TW-carriere die ik toch wel succesvol mag noemen. Bedankt Warre om me destijds als ukkie een kans te geven in het grote [Add] na het ontbinden van mijn eigen Facta :). Ik denk dat ik één van de weinige spelers ben die in zowel [Add], .Kiwi als HRS heb mogen zetelen, de stammen die ik toch wel als de grootsten van W5 reken.

(Facta heeft trouwens ook meegespeeld in de oorlog tegen Up-R, al was het maar door ondersteuning te sturen :p)



ik zelf heb in ADD en in HRS gezeten, maar ook nog even in A-B en in de stam elicon. wat toen ook fuseerde met facta 1 of 2 , dat weet ik niet meer.

toen speelde ik onder de naam fireworks 6677,
 
Reactiescore
1.577
ik zelf heb in ADD en in HRS gezeten, maar ook nog even in A-B en in de stam elicon. wat toen ook fuseerde met facta 1 of 2 , dat weet ik niet meer.

toen speelde ik onder de naam fireworks 6677,

Vinnie was je goede vriend, toch? ;) Herinner ik me nog. Jij bent overgekomen naar Facta toen Arik, Triplexxx en nog een aantal anderen naar [Add] vertrokken.
 

DeletedUser60020

Guest
Vinnie was je goede vriend, toch? ;) Herinner ik me nog. Jij bent overgekomen naar Facta toen Arik, Triplexxx en nog een aantal anderen naar [Add] vertrokken.

klopt, vinnie636.
en daarna ben ik alsnog naar add gegaan.
 

DeletedUser

Guest
ik zelf heb in ADD en in HRS gezeten, maar ook nog even in A-B en in de stam elicon. wat toen ook fuseerde met facta 1 of 2 , dat weet ik niet meer.

toen speelde ik onder de naam fireworks 6677,

En onder die oude naam heb je me nog aangevallen op w15 :p
Totdat je wist dat ik een w5 spelertje was en dat je hoorde dat een acc vrij was daar xD
 
Bovenaan