BaZaa Vs. the Crew..

DeletedUser37454

Guest
IK GEEF HET TOE IK SPIONEER EN BEN DE TROST OP..

WEET JE WAT ZIELIG IS LIEGEN,Jullie hebben/hadden ook de intensie,en ja er is zeker rondgekeken.

ANDERS KOMT QQ NIET MET VV NA CREW..

Dat je er niet heb gekeken is onzin,kwats,bullshit, ANDERS KOM JE NIET...


Dat bazaa fair is is ONE BIG LIE.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57854

Guest
IK GEEF HET TOE IK SPIONEER EN BEN DE TROST OP..

WEET JE WAT ZIELIG IS LIEGEN,Jullie hebben/hadden ook de intensie,en ja er is zeker rondgekeken.

ANDERS KOMT QQ NIET MET VV NA CREW..

Dat je er niet heb gekeken is onzin,kwats,bullshit, ANDERS KOM JE NIET...


Dat bazaa fiar is is ONE BIG LEI.

Je draait letters om :D
 

DeletedUser

Guest
Oei een typfout!
Zou ik dat aangeven bij de support? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
IK GEEF HET TOE IK SPIONEER EN BEN DE TROST OP..

WEET JE WAT ZIELIG IS LIEGEN,Jullie hebben/hadden ook de intensie,en ja er is zeker rondgekeken.

ANDERS KOMT QQ NIET MET VV NA CREW..

Dat je er niet heb gekeken is onzin,kwats,bullshit, ANDERS KOM JE NIET...


Dat bazaa fair is is ONE BIG LIE.

Ah jij bent die gozer die alles met hoofdletters schrijft, iemand anders op dit forumdeel doet dat ook. Dubbelaccount?

1. Wij liegen niet
2. Wij hadden geen intentie om op jullie fora te kijken, wat ook niet de reden was om te komen. De werkelijke reden was, zoals bekend, dorpen leegzetten.
3. Anders kom je niet? Ik zou zo de VV van Fair War aannemen om het Roze Koek wat makkelijker te maken (mits het rechtmatig gebeurt (=/hacken)). Ik zou niet op hun fora kijken (dan naai ik de andere stamleden, die dan gepakt worden door fouten van het account Fair War.

Niet iedereen denkt even makkelijk over spioneren als jij.
 

DeletedUser

Guest
Ah jij bent die gozer die alles met hoofdletters schrijft, iemand anders op dit forumdeel doet dat ook. Dubbelaccount?

1. Wij liegen niet
2. Wij hadden geen intentie om op jullie fora te kijken, wat ook niet de reden was om te komen. De werkelijke reden was, zoals bekend, dorpen leegzetten.
3. Anders kom je niet? Ik zou zo de VV van Fair War aannemen om het Roze Koek wat makkelijker te maken (mits het rechtmatig gebeurt (=/hacken)). Ik zou niet op hun fora kijken (dan naai ik de andere stamleden, die dan gepakt worden door fouten van het account Fair War.

Niet iedereen denkt even makkelijk over spioneren als jij.

Jij zou het misschien niet doen, maar je spreekt gelijk voor je hele stam, uhm bijna 30 leden dus:confused::confused::confused: Dan ben jij wss een van de weinigen, die niet op het forum zou kijken xd
 

DeletedUser26555

Guest
dat was een goede tijd dan had je mij nog niet op het af:)

maar toen las ik het wel al
 
Bovenaan