Zoekresultaten

  1. The Fat Derpy Panda

    Grijs

    Ja zit zelfs tegen het achterlijke aan. Wel opweg om men diploma te halen tho, mama en papa zijn trots!
  2. The Fat Derpy Panda

    Grijs

    Gelieve niet te liegen, was 14 december, goeie 2/3 weken later dus
  3. The Fat Derpy Panda

    Golden Awards

    eens
  4. The Fat Derpy Panda

    Golden Awards

    https://gyazo.com/0ee731139a08d043a8a65deb417c3b33 @Dabbeljoe Ik geef dit door aan onze vverkes dat ze volgende x beter hun best moeten doen! Want wij deffen toch niet zelf!? ;) mvgkes
  5. The Fat Derpy Panda

    Wereld 84 - Ga jij spelen?

    Stuur er dan maar een paar door Baske xoxo
  6. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

  7. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Ja klopt ben echt een sfeersponske
  8. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Achja denk maar wa ge wilt van mij hopelijk wordt ge er heel gelukkig van! Voorts nog veel plezier int leven hopelijk bende daar nie zo verzuurd en knorrig! Xoxo
  9. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Dus 1pm en ik praat inneens standaard zo tegen mbs hele goeie veralgemening. en nachtblitzen maakt deel uit van het spel dus feel free
  10. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Beetje hypocriet da ge mij de schandpaal aan wilt nagelen maar zelf ziektes als de pest gebruikt in u zinnen, en als ge mij aan de schandpaal wilt nagelen maak dan even nieuw topic aub. Kunnen we daar gezellig verder praten :) Voorts ook leuk om te zien hoe jullie alles aangrijpen om off topic...
  11. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Naja das hoe jullie het zien in de pm van mij aan deadangel buiten dat ik een ander woord had moeten gebruiken om die cf te omschrijven scheld ik de speler op geen enkele manier uit change my mind
  12. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    "Acheterlijke"
  13. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Hela persoonlijke beledigingen mogen niet he
  14. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Klopt Tom is idd bijgesprongen en mag ons overschat hebben maar wat heeft dit te maken met jullie stabs?
  15. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Edit: moet mezelf ff verbeteren heb op die week tijd idd 1 dag weinig gedaan
  16. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    Dit is wel funny aangezien ik er letterlijk elke massa was
  17. The Fat Derpy Panda

    Stab Damage?

    imagine da ge dit zegt als damage zijnde xD
  18. The Fat Derpy Panda

    Golden Awards

    Heb ik eindelijk een FAN? :O
  19. The Fat Derpy Panda

    Golden Awards

    Beste speler: Hier zijn veel kandidaten, maar wie er echt bovenuitsteekt voor mij over het algemeen voor mij is toch Tom van Dom Perignon, al moet ik wel zeggen dat er ook lekker getimed wordt vanuit Magnificus. Beste stam: Hier moet ik dan toch mijn eigen stam OF neerpoten omdat wij gewoon op...
  20. The Fat Derpy Panda

    Top/flopstammen

    Ik salty? nooit :)
Bovenaan