Zoekresultaten

  1. Zaeres

    Stelling van de dag

    Wat jij zegt. Ook eens.
  2. Zaeres

    Gok de Top: Starters editie (2)

    Team Zaeres aan de top :biggrin:
  3. Zaeres

    Stelling van de dag

    PP-loos en limited haul, geniale combi! Ik ben voor.
  4. Zaeres

    Stelling van de dag

    Oprecht wel een interessante manier! Maar ook met 1, 2 of 3 spelers kan je 24/7 farmen als je daar de tijd voor hebt. Het zal de volle accounts wat beperken, die niet 24/7 met 3 man halen, maar de accounts met de grootste activiteit per speler zullen wel een nog groter verschil maken.
  5. Zaeres

    Spotprenten

    Oh... Tsja, dan is het toch niet best. Met een MB of bondgenoot samenwerken en goed spel neerzetten is in mijn ogen een prima collectief optreden en past in het spel. Maar bovenstaand is wel wat triest, als je direct na het gebruiken van een account dezelfde "bondgenoot" opedelt.
  6. Zaeres

    Spotprenten

    Nu klinkt het in je bericht net alsof je niet mag samenwerken met andere spelers. Dat is toch wat anders dan boosten hè. Als jij een groter account wil aanvallen met meerdere kleinere is dat je goed recht. Tenzij het allemaal vriendjes zijn die voor één ander groot account al het vuile werk doen...
  7. Zaeres

    Stelling van de dag

    Niet onbelangrijk: een leider kan heel altruistisch kijken, zoals je het noemt. Maar nog belangrijker is dat deze leider de visie en onderbouwing daarvan wel goed weet over te brengen naar de leden. Anders krijg je dat ze keuzes niet begrijpen en meer het individuele succes najagen, omdat ze het...
  8. Zaeres

    Gok de Top: Starters editie (2)

    Ik ga de uitdaging aan en maximaal van te voren, ver voor de deadline, invullen. Je moet wat op de terugweg van de wintersport.
  9. Zaeres

    Spotprenten

    Heel sick gespeeld
  10. Zaeres

    Gok de Top: Starters editie

    Leuk initiatief!
  11. Zaeres

    Praathoek

    Dat heb ik echt nooit meegemaakt
  12. Zaeres

    Stelling van de dag

    Je mag het gaan laten zien hahah!
  13. Zaeres

    Stelling van de dag

    Zorgt er wel weer voor dat je enigzins achterloopt qua troepen op de wel full-LC starters. De vraag is of de GS-levels het verschil in farmen compenseren? Op de toppagina zie je GS + bijkomende LC starts, terwijl hoogste farm inkomsten voor accounts zijn die ver van de toppagina af staan. Zou...
  14. Zaeres

    Presenteer je account | Roast?

    Beetje rustig aan moet kunnen toch!
  15. Zaeres

    Presenteer je account | Roast?

    Held
  16. Zaeres

    Praathoek

    In volle glorie is te zien! Spelers kicken en edelen, zo ziet het er in ieder geval uit :)
  17. Zaeres

    Spotprenten

    Goede binnenkomer voor een gesprek ook
Bovenaan