Zoekresultaten

  1. Wereld zonder diplo

    Misschien is het een idee dat je je gewoon niet door een 16 jarige puber over het internet op de kop laat zitten #bassieLeone en gewoon een stukje karakter laat zien in plaats van klagen over diplo :D
  2. Golden Awards

    @Qui Intus Diaboli je moet wat he haha jammer dat we niet nog even konden door gaan met onze strijd :( Maar deze wereld verdienen ook zeker mijn co's jonathan en vooral jens een grote eer. Hebben ook donder veel vv's gedraait en mag ik even een shout out geven naar twan van cocoremco die ook...
  3. No Life find Life

    Jammer dat het zo moet eindigen maar met 5 accs 10 accs onderhouden is gewoon geen doen. Als er dan ook nog paar gaan runnen of geen zin meer hebben word het alsmaar moeilijker...
  4. Rate de top 20

    @Dark Impunity De hoge ODA is vrij makkelijk te verklaren zijn paar keer gesniped en dat levert nogal wat ODA op. Ook vinden sommige mensen dodgen moeilijk en met een vol off dorp tikt het makkelijk aan. En als laatste is een goede MB moeilijk te vinden dus moet je soms zelf maar clearen he ;)...
  5. De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    @Master Of The Oceans Gaat het hierbij om de PM naar Boer, hij heeft deze dan gedeeld binnen de stam neem ik aan? Zo nee weet ik even niet over welke PM het gaat. Gaat het wel om de PM naar boer dan vond ik het niet meer dan normaal deze te sturen en is de tekst daarin zeker van kracht. En wil...
  6. De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    ow dat is ook zeer zeker waar
  7. De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    Moeten we na w69 ook wat over jouw gaan zeggen dan?
  8. De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    Aangezien eric al het pm overleg heeft gedaan en dus weet van alles heeft lijkt me dat de normaalste zaak van de wereld. kan het trouwnes kloppen dat als ik de spoiler open ik maar 1 bericht zie en niet alles? of is dat alles
  9. De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    Je zou bijna zeggen dat eric niet op vakantie is he Met die snelle reacties
  10. Stab of geen stab?

    als hij met ziektes enz scheld is het toch heel simpel. Maak ticket get him banned opgelost
  11. Early game verwachtingen

    Dat ging wel goed ofniet?
  12. Early game verwachtingen

    Er is maar 1 afspraak gemaakt en deze is nagekomen, dat het niet netjes is wat we hebben gedaan is zeker waar maar vies mhh, noem het meer slim nadat jullie (vies) slim een nieuwe rekruut aannemen die wij al aanvallen en geen deff meer heeft om de volgende ochtend met hem samen een aanval op...
  13. Early game verwachtingen

    Oow zo sappig is het ook weer niet hoor. Wij hebben het slim maar niet heel netjes gespeeld maar wel alle afspraken nagekomen die zijn toegezegd. Dat sommige dingen als toegezegd worden gezien is een kwestie van lezen en opvatting. dus kort samengevat slim maar niet heel netjes gespeeld van ons...
  14. Early game verwachtingen

    Eigenlijk hebben wij ook niks met eric te maken maar die knul blijft maar pmen, en een mb is altijd handig ;)
  15. Top/Flopspelers

    Het feit dat nu na 10 werelden waarvan ik (robin) er 4 serieus heb gespeeld en alles heb gespeeld dit nu een probleem is verbaasd me echt. Voor zover ik weet heeft rein met de toenmalige eigenaar samen op het acc gespeeld waarna rein het acc heeft ge-erft. Hierna is dit vanaf w65 op mijn naam...
  16. Einde Wereld Awards

    @Casey weet zo snel niet wie je bent but ty @MementoMori ty zonde van het einde maar het zei zo @StereoSystem heey mbtje :D ty Ja op gegeven moment was het niet meer te doen met alle vvs en de daarbijkomende restricties (op freyr vv - snipes aanvragen, snipen stacken dan op morgan snipen en...
  17. Einde Wereld Awards

    @PTXgamer hehe, sorry was ik Beste verdediger: Is het slecht om mezelf hier neer te zetten samen met heel team abuser? geen idee, de keren dat abuser moest deffen ging het altijd goed alleen de ochtenden erna waren er altijd dorpjes foetsie.
  18. [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Dit klopt van geen kant. 1. Door de inactiviteit zijn er meerdere acc wissels gedaan. 2. De mensen op de "belangrijke" accounts voor dit plan waren voor (duck/ruai/freyr en door stan te kicken sod). 3. 30% was tegen als je dat gros van de spelers noemt knap. 4. Hoe is Stan incompetent hij...
  19. [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    De activiteit ging jammer genoeg langzaam weg bij cave, daarbij komend de verliezen hielp alles niet mee. Na wat gesprekken en proberen mensen op een ander acc te krijgen zodat alles covered was, ging het nog steeds bergafwaarts. Vooral bij massa´s tegen zijn en door paar mensen flinke vv´s...
  20. [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Ook super om 1 massa te helpen op Freyr (supergirl) en dan na de laatste massa 1 week lang van 23 tot 6/7 vv te draaien om erachter te komen dat diegene helpt aan het plan om de uni te uppen waar je openlijk al 2x hebt gezegt er fel op tegen te zijn. @Robskeexp dit is niet mogelijk aangezien...
Bovenaan