Zoekresultaten

  1. We Like Hot Chicks

    Het aandeel van Steven

    Steven, noob. Wat heb jij überhaupt op deze wereld gedaan, buiten ouwehoeren in de cultdiscord en janken dat ik jou keihard gerekt heb enzo? Volgens mij heeft Die gozert op deze wereld al veel meer moeite en inzet getoond dan jij in heel jouw tw ''carrière'' xD.
  2. We Like Hot Chicks

    Dreigende speler

    Nou, ik had bijv een andere mening over iets. Komen jullie meteen met: (ik citeer) " ik hoop dat je sterft aan de ergste vorm van bloedk......" en dat soort shit. Vonden jullie grappig. Ik niet, was daarom oa ook pleite gegaan kerel. ;)
  3. We Like Hot Chicks

    [Profiel] Een plaatje voor The Man With No Name

    Voor mijn mooie acc: The Man With No Name heb ik een leuk plaatje nodig, mag eventueel ook een gifje zijn! 1. De tekst: The Man WIth No Name 2. Kleurencombinatie(s): Verras me 3. Thema: Het wilde westen! ( en als jullie nog iets anders leuks weten mag natuurlijk ook :D ) 4. Plaatje(s) om te...
  4. We Like Hot Chicks

    De Schandpaal

    Beste lezers, Aan mij de eer om het schandpaal topic van W77 te openen. Helaas. Dat ik dit ooit nog zou mogen posten. Dit is mij nog nooit overkomen... En ja, ik weet dat de wereld pas 20 dagen oud is. En ja, ik weet dat waarschijnlijk niemand (nog) gehoord heeft van de stam die ik beschrijf...
  5. We Like Hot Chicks

    [Ingevoerd] Bepaalde tekens niet meer dan 1000, waarom? Kan dit veranderd worden?

    Als je een planning wilt maken voor een massa en je zet deze in notities, dan heb je snel bepaalde fouten als tekens ''['' En dat soort tekens. Dat je er in 1x niet meer dan 1000 in kan zetten. Ik vraag me af waarom dat is en of dat niet aangepast kan worden. Zo moet je onnodig veel tabs maken...
  6. We Like Hot Chicks

    [Afgekeurd] Vlaggen Downgraden

    Vlaggen upgraden, iedereen kent het wel; Op het pijltje drukken om een vlag naar een volgend level te upgraden. Alleen heb je vaak dat je achteraf spijt hebt, of dat je mensen hebt die uit woede vlaggen helemaal tot de max upgraden, en er later spijt van hebben, omdat er te weinig vlaggen zijn...
  7. We Like Hot Chicks

    [Profiel] Plaatje/Gif We like hot chicks, W60 100-150 PP

    Goedendag, Het account We like hot chicks, zoekt een plaatje/gif voor het accountje. Wij hebben een paar basisplaatjes al gevonden, maar er moet gewoon een leuke twist aan; - De accountnaam - Zonnenstraal effect - Leuke gloed - Of als je andere leuke ideeën hebt of wat dan ook, verras...
Bovenaan