Zoekresultaten

  1. Boregore

    Grappige IGM's

    Het is misschien geen pm ofzo, maar moest hier toch wel effe mee lachen :p
  2. Boregore

    Show Je Cluster.

    Omdat ik ook eens een topic wil starten :cool: Ik moet zeggen dat mijn cluster verdacht veel lijkt op een gedraaide kleinere versie van de rest van Mental :p
  3. Boregore

    Profielpic | Charlie Chaplin

    Beste designers en andere af-gangers. Ik zoek een plaatje voor mijn classic-account Charlie Chaplin. Het hoeft niets speciaals te zijn, stocks vind je op google genoeg lijkt me en gewoon textdrop kan ook al mooi zijn met de juiste font. 1. Soort plaatje: Profielpic 2. De tekst: Charlie...
  4. Boregore

    Stamplaatje | Error | 500pp

    Dag beste designers van het forum! Ik zou graag een stamplaatje aanvragen voor de stam Error op wereld 40. Ik verwacht een beestig plaatje en jullie krijgen een beestige prijs! :cool::cool::cool: Ik ga jullie hier helemaal vrij in laten, maar zie het als een wedstrijd om het mooiste plaatje...
  5. Boregore

    Profielplaatje | 300 PP

    1. Soort plaatje: ProfielPlaatje 2. De tekst: Indecisive Maniac (Besluiteloze maniak) 3. Kleurencombinatie(s) Iets wat aansluit bij het thema. 4. Thema: De keuze tussen goed en kwaad duidelijk weergegeven op het plaatje. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: We hebben geen stock, want we hebben geen...
  6. Boregore

    Error: Resistance Not Found!

    Beste wereld 40-spelers en andere geïnteresseerden. Iets wat er al lange tijd aan zat te komen, wordt bij deze gerealiseerd. Vandaag verklaart Error de oorlog aan [.R!.]. 31 oktober 2014. Een zwarte dag voor de stam [.R!.]. Een van de leden post op het forum de stam te willen verlaten...
  7. Boregore

    Profielplaatje, hogere prijs hoe mooier resultaat

    Wat willen we? We willen een nieuwe naam, maar zijn er nog niet uit welke, het gaat tussen Tommy Conlon. (van Warrior) of Slevin Kelevra. (van Lucky Number Slevin) _______________________________________ Tommy Conlon. 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Tommy Conlon. 3...
  8. Boregore

    TBRMap: Niet geauthoriseerd voor deze stam!

    Het is misschien een domme vraag, ik weet het niet.. Maar dit is dus wat ik krijg als ik naar een berichtje kijk: TBRMap: Niet geauthoriseerd voor deze stam! Ik snap er niets van, want heb nog nooit problemen gehad met TBR, behalve als die een update nodig had, maar dat is niet het geval...
  9. Boregore

    Vraagje..

    Ik ken dus niets van grafisch ontwerp enzo, maar kan je een .gif verkleinen? Kan je bijvoorbeeld deze op IGprofielafbeelding-grootte maken?
  10. Boregore

    Activeringsmail

    Kan iemand me uitleggen waarom ik mijn activeringsmail niet krijg? Ik heb al 4 keer een nieuwe aangevraagd, maar hij komt duidelijk niet aan op het e-mailadres...
  11. Boregore

    Plaatje

    Dag allerliefste ontwerpers :) Ik zoek een profielplaatje voor mijn accountje op w27. Kan iemand een poging doen er eentje voor mij te maken? 1. Soort plaatje : profielplaatje (240x180) 2. Tekst: MethaMorphossus 3. Kleurencombinaties: Vrij, maar het plaatje hieronder is een goed...
  12. Boregore

    Speler van de week - Stam van de week

    Hoi, Het leek me wel leuk een discussie te starten over de stam van de week en de speler van de week. Dan weet iedereen welke stammen en spelers in 1 week het meeste bereikt hebben. Liefst onderbouwen met stats en spamvrij houden. vb speler van de week: ... omdat ... stam van de...
  13. Boregore

    Mijlpalen!

    Wegens de inactiviteit van de moderators: Eerste met 10k ODA en eerste met 10k OD: Love Machine. [S.Inc]
Bovenaan