De Vuile Was van Continent 45

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.291
Vind het daarnaast ook een verschil hoeveel mbs iemand heeft, puur ook gwn qua gevoel laat staan of het verboden/niet verboden is. Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat iemand met 1 mb start die als intentie heeft om mee te groeien en ook in de endgame je moraalbreker te zijn om eerlijk te zijn. Maar als je er 5 ofzo hebt waarvan je de helft early game gaat internen voor nog meer gartis dorpjes vind ik het weer een heel ander verhaal.
 
Reactiescore
33
Vind het daarnaast ook een verschil hoeveel mbs iemand heeft, puur ook gwn qua gevoel laat staan of het verboden/niet verboden is. Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat iemand met 1 mb start die als intentie heeft om mee te groeien en ook in de endgame je moraalbreker te zijn om eerlijk te zijn. Maar als je er 5 ofzo hebt waarvan je de helft early game gaat internen voor nog meer gartis dorpjes vind ik het weer een heel ander verhaal.
Ik denk dat, zoals jij het beschrijft, als 2 spelers samen willen groeien richting het einde dat beide spelers ook daadwerkelijk groei moeten laten zien, waaruit de wil om te winnen ook hoort te blijken. Of iemand later bij de end game een MB wil worden is nu nog niet interessant omdat we nog in de early game zitten.

De ene speler kan beter zijn dan de ander en harder groeien, maar als dezelfde spelers blijven hangen in punten en 6 tot 7 dorpen volle back clearen waarna de grote accounts zoals onderling afgesproken de dorpen pakken met weinig tot geen verloren tegenstanders, ja dan is het snel en makkelijk groeien in early game tot 7 dorpen als je ze allemaal gedoneerd krijgt en je geen verliezen oploopt #Sander #Captain Grom n Blaze.

Dan zijn dit letterlijk dorpdonaties (alleen neemt de het slaafaccount het niet over zodat het moeilijker terug te vinden is in de twstats, slim maar niet ontraceerbaar) van slaafaccounts die fungeren als early game MB.

- Het omzeilt het moraalsysteen
- Het geeft een oneerlijk verkregen groter schaalvoordeel t.o.v. andere spelers d.m.v. een proces waarbij een select tal spelers (MB’s / slaafaccounts) die niet voor de win en groei meespelen structureel ODA oppakken waarbij zij andere uitschakelen en edel ready maken zodat de moraalheer of slavendrijver meerdere dorpen in de vroege fase van het spel gratis kan overnemen waardoor een unfair competitief voordeel wordt verkregenz. Zeker in het begin telt dit zwaar mee, omdat je dan al snel je cluster kan bepalen met je onnatuurlijk snel verkregen grootte.

Zoals bij San-der en Captain Grom n Blaze. het geval is hebben Olnos en Mayor11 hun eerste 5-6 dorpen zowat gecleared. De ODA schiet door het dak van Olnos en Mayor11, maar in tegenstelling tot San-der blijven de punten liggen. Dat is boosten en pushen en gebruiken van MB’s in early game.

Voor mij kan het niet duidelijker zijn.
 
Reactiescore
3.586
Die San-der en Captain mogen best een 50% ban krijgen ja. Kan best zijn ze in eerste instantie niet de intentie hadden om te doen wat ze gedaan hebben maar ook als zo iets organisch gegroeid is, is het alsnog oneerlijk boostgedrag. Als die slaafjes niet willen verder spelen voor hunzelf moeten ze maar delete gaan en niet blijven clearen voor deze 2 heren. Dat dit oneerlijke concurrentie voor hun omgeving is lijkt me duidelijk.
 
Reactiescore
8
Die San-der en Captain mogen best een 50% ban krijgen ja. Kan best zijn ze in eerste instantie niet de intentie hadden om te doen wat ze gedaan hebben maar ook als zo iets organisch gegroeid is, is het alsnog oneerlijk boostgedrag. Als die slaafjes niet willen verder spelen voor hunzelf moeten ze maar delete gaan en niet blijven clearen voor deze 2 heren. Dat dit oneerlijke concurrentie voor hun omgeving is lijkt me duidelijk.
Ochja, wij hebben onze 50% ban gehad. Maar idd wel grappig dat iemand net naast ons hetzelfde doet en deze niet krijgt :)
 
Reactiescore
35
Vind het daarnaast ook een verschil hoeveel mbs iemand heeft, puur ook gwn qua gevoel laat staan of het verboden/niet verboden is. Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat iemand met 1 mb start die als intentie heeft om mee te groeien en ook in de endgame je moraalbreker te zijn om eerlijk te zijn. Maar als je er 5 ofzo hebt waarvan je de helft early game gaat internen voor nog meer gartis dorpjes vind ik het weer een heel ander verhaal.
Jij bent je alvast aan het indekken voor reports over vanquisher? :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.291
Jij bent je alvast aan het indekken voor reports over vanquisher? :p
Die zit in onze stam en iedereen die cbc kent kent ook vanquisher en die gaat meegroeien :)

Ben ook verder niet bang aangezien we genoeg verliezen hebben geleden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.291
Als je ons hiermee een keyboard warrior noemt moet je even naar boven scrollen op de huidige pagina! Ik denk dat daar een bericht staat met een hoop tekens meer dan dat wij hier delen. :D
Tot dusver heb jij weinig nuttigs ingebracht ten opzichte van Drizzy die in opzichte zeker gelijk heeft in een hoop punten!
speel jij in apex maatje.
 
Bovenaan