De nieuwste activiteit van Svensson

  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Praathoek.
    Waar is VFSnip om het forum op stelten te zetten?
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Golden Awards - W97.
    Pohh, wat heb ik er veel kijk op.
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Stelling van de dag.
    Oneens. Indien je een arbeidsconflict hebt met de hoofdspeler, beschermen de mods je beter wanneer je in loondienst bent dan als ZZP'er.
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Praathoek.
    Oei, ik had de popcorn uit de kast getrokken om de spotprenten van maandag eens lekker door te nemen :(
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Topstammen/Flopstammen.
    Oei, omgekeerde propaganda psychologie.
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Stelling van de dag.
    Niet te combineren met topprestaties op wereld 97 ben ik bang.
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Stelling van de dag.
    Heerlijk, zo'n ouwerwets Nederlandse zin met een random Engels woord dat nooit iemand gebruikt erin geflikkerd :d Daar kan ik nou echt...
  • Svensson
    Hoe is dat boosten?
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Praathoek.
    QQEEZZ. is lekker bezig volgens mij, aarzel niet om de tegenstanders voor gek te zetten op het AF?
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Golden Awards - W97.
    Beste speler: @De Sukke staat meer dan 50.000 punten voor op de nummer 1 en ook tweede ODA dus het zou onjuist zijn om iemand anders te...
    • Trolololol.png
  • Svensson
    Was Mohniels geen betere troonopvolger geweest?
  • Svensson
    Svensson reageerde op topic Appreciatie topic.
    Ik apprecieer dat jullie dit spelleke nog niet dood hebben laten bloeien, ik apprecieer de onzinnige discussies op het AF, ik apprecieer...
  • Svensson
    Als je in een willekeurige noobstam zit waarvan er 2 van de 3 stamgenoten onder deze noemer vallen, lijkt het me een veilige aanname dat...
  • Svensson
    Dank voor de onderbouwing. Helemaal met je eens dat dit grijze gebied een groot probleem is. Het moet voor iedereen duidelijk zijn wat...
  • Svensson
    Ik vind Chaos geweldige en sympathieke spelers, kunnen we alleen ff ophouden met te doen alsof jullie roomser dan de Paus zijn? Fear the...
    • afbeelding_2024-04-08_094532862.png
Bovenaan