Recente inhoud door Pellie

  1. Stelling van de dag

    Niet echt een stelling als er geen discussie over mogelijk is
  2. Stelling van de dag

    Farm god an sich is natuurlijk juist fijn en bespaart tijd. Nadruk op an sich. Als je het gebruikt om met 24/7 bezetting nog meer uit je account te persen gaat dat natuurlijk niet op. Farmgod + limited haul is in dat opzicht ideaal omdat je farmgod kan gebruiken om je troepen snel uit te sturen...
  3. Nachtraven

    Ben je er vanavond ook?
  4. Golden Awards - W97

    Verveel me een beetje vanavond dus laat ik ook maar eens een poging wagen! Beste speler: Schedel. Heeft van de huidige top 5 zeker in de start de meeste tegenslagen gehad en toch mooi richting de top geklommen. Beste stam: Chaos en DEI liggen in mijn ogen dicht op elkaar. Ik geef hem voor nu...
  5. Nachtraven

    Dat is pas commitment! Hier lekker paardjes tellen voor het slapen gaan
  6. Golden Awards - W97

    Kon me er wel in vinden tot de laatste regel Bestel je dan een frietje oorlog? Een frietje met? Patat is een portie frietjes en niemand kan me wat anders vertellen!
  7. Het Nostalgische Topic

    Lekker actueel!
  8. Praathoek

    Was arithmetic een sukke boost?:mad:
  9. Het Nostalgische Topic

  10. Belg of NL

    Gooimoord levend uit gekomen? :oops:
  11. Stelling van de dag

    Ik zeg niet dat je tactiek verliest, maar wel dat je automatisch op een achterstand komt tov accounts die 24/7 aan het farmen zijn en tactiek daarom minder belangrijk wordt. Als 1 account dubbel zoveel farmt als het andere en daardoor eerder edels heeft, grotere legers bouwt, makkelijker spelers...
  12. Stelling van de dag

    Nieuwe stelling: Een limiet op het aantal co spelers zou beter zijn voor tw. Dit moet een tactisch spelletje zijn, maar wat je ziet is dat het bijna niet meer mogelijk is om solo (of zelf met één co) de echte top te bereiken door accounts die met een hele berg co's spelen. Dit haalt veel van...
  13. Spotprenten

    spill the juice
  14. Gok de Top: Starters editie (2)

    Zal ook eens een poging wagen!
  15. Topstammen/Flopstammen

    Een beetje azijn bij een salade is prima, maar kap ajb even met over het forum heen zeiken
Bovenaan