Recente inhoud door JuggRNaut

  1. Praathoek

    Natuurlijk alleen de spelers die elke wereld winnen zitten hier nog, buiten een paar man zoals ikzelf XD
  2. Stelling van de dag

    Moeizaam? :D
  3. Stelling van de dag

    Omslachtig, gebruik het volgende keer :P
  4. Stelling van de dag

    Meh gewoon op w98 markt met premium gaan kopen, doen jullie dat dan niet? :P Ff iets anders het mooie verschil van pp is kijken naar w98, daar staat de nr1 al met 1mil punten hier heeft onze nr ocharme 400k. Dus ja daar zie je al wat pp met een wereld doet
  5. Golden Awards - W97

    Mooi lijstje, zoals het moet :D #Friet
  6. Stelling van de dag

    Ach ja 9 stammen, is waarschijnlijk evenveel spelers tesamen op de accs van ballie, dus ja casuals trekken dat dan maar zo recht XD FYI: Ik ging enkel, de rest van kzd1 niet, dus om mij als gehele stam te omschrijven... Grootste ploegwerk is nog altijd gedaan door 3 stammen ofzo hoor... maar...
  7. Golden Awards - W97

    Ach ik ben alvast een favoriete forumposter want ik draag eraan bij :D was niet slecht bedoeld hoor alleen was er een hoop niet ingevuld of een ik weet het nog niet goed of meerdere spelers ipv 1
  8. Golden Awards - W97

    dus eigenlijk weet je het nog niet zo goed bij alles? ok check xD wacht dan toch gewoon even met te posten tot wanneer je wat zinnigs te zeggen hebt :D
  9. Spotprenten

    weer top 25 spelers gepakt op boosten of wat? xD jezus...
  10. #FreeCBC

    Ja zag het ook net, dat de ban opgeheven was :D maar was idd verdacht dat bij sommige top 5 accs de oda zo laag is... andere zijn ook al benoemd hier op het AF die doodleuk ex stammies gratis opedelen
  11. #FreeCBC

    Mss toch ff afwachten? 15k oda met 7 dorpen? XD ik heb al het dubbele daarvan en zit op 3 dorpen het moment Sommige spelers krijgen heel ez dorpjes toegewezen lijkt me, vooral de top accs
  12. Spotprenten

    Lvl 42
  13. Vraagjes voor Kr33log

    2. Dagelijkse login? Komt die nog of..?
  14. Spotprenten

    Vingerprint authenticatie bij elk nieuw ip dat je inlogt... Kan nog altijd afgesproken worden maar maakt het minder werkbaar, zoals de antibot opgaves geregeld maar dan met vingerprint
  15. Tribalwars, een uniek verhaal

    1 van beide nemen he :D maar daarom gaat dit nooit lukken, ben ook geen IT'er maar wss zijn er ook nog andere opties.
Bovenaan