Recente inhoud door HeavyFrost

  1. Bedenkingen TW

    Wel stoer van je dat je 3 maanden je wekker zet om de 2 uur... ik weet niet of ik het stoer of gewoon ( no offence ) oerdom vind....( over tijdverlies gesproken : lol ) Nog dommer dan die pp abusers dat 300 euro spenderen aan een virtueel dorpje... Als die gasten dat willen doen ben ik de...
  2. Bedenkingen TW

    Dat van die aanval verbeeld je je niet. Het was even schrikken de eerste keer dat er 1 speer op je dorp komt vanuit een BB dorp! Ik snapte er geen donder van. Hahaha
  3. Bedenkingen TW

    Mss is alleen starten idd niet het probleem. Want de meesten starten alleen…. Het grote probleem is het internen. En dat heeft niks met skills te maken. Ieder start zijn dorp en 3weken later zitten ze met 4 op 1 account. En dan hebben ze 9 dorpen omdat er 6 gewoon intern zijn gepakt. Dat kan...
  4. Bedenkingen TW

    dat zou ik durven toeschrijven aan het feit dat het simpelweg alleen niet meer haalbaar is.
  5. Bedenkingen TW

    Ik volg jullie mening. Ik begrijp jullie standpunt helemaal. Het is alleen jammer dat er op die manier geen of moeilijk ruimte is om nieuwe spelers aan te trekken. verder vind ik bij TW vooral fase 1 plezant en boeiend. 500 aanvallen uitsturen of opvangen is niet meteen wat ik het leuke vind...
  6. Bedenkingen TW

    Ik volg je wel en apprecieer je reactie... Het is ieders zijn voorkeur.... Maar wat kan je niet in een Stam wat wél kan in een account samen? Een stam kunnen toch spelers zijn dat elkaar leerden kennen... En inno kan toch zorgen dat de dorpen korter bij elkaar starten ( want nu is dat geregeld...
  7. Bedenkingen TW

    Ik speelde grepolis een tijdje... Is zeer vergelijkbaar idd. Het is zeker niet een 'beter' spel of zo..... Ik hou niet van alle goocheltrucs om schepen neer te halen... Maar op zich is het toch voor iedereen gelijk? Niemand kan 24/7 online zijn.. dat is exact waarom een account met 6 personen...
  8. [Afgekeurd] Slechts 1 persoon per account

    Net zoals slechts 1 persoon 1 account mag hebben lijkt het me logisch dat 1 account ook maar 1 persoon mag hebben.. Momenteel gaat veel spelvreugde verloren doordat sommige accounts tot wel 5 personen bezetten... Het bevordert het internen, het zorgt dat de vriendjes altijd elkaar opzoeken...
  9. Bedenkingen TW

    het is een idee.... geen enkel idee is te gek om tot iets moois te komen... maar eerlijk gezegd vind ik dat niet nodig om eenzelfde spel te delen... Als ik fifa speel op PS5 wil ik ook mijn eigen team zijn... Als ik call of duty speel ben ik ook maar 1 persoon..... toch....?
  10. Bedenkingen TW

    Het zijn exact deze zaken dat voor mezelf moeilijk liggen.... Waarom kan TW niet gespeeld worden door 1 en dezelfde persoon per account? Dat is win / win. *Inno zal meer inkomsten hebben want al die mensen moeten premium kopen om iets te doen *Er zullen meer dorpen zijn en dus grotere wereld...
  11. Bedenkingen TW

    Hoi allemaal, Ik wil toch even een nieuw topic starten. Voor alle duidelijkheid : dit is géén topic om mensen te schofferen, om tégen mensen te praten of om mijn gelijk te halen of dergelijke... Ik bedoel dit opbouwend en hoop dat er positief gedacht kan worden.... Dus ik hoop hier géén...
  12. Top/Flopspelers

    meisje toch.... ;-)
  13. Top/Flopspelers

    SjaakTrekhaak… zullen we zien binnen enkele weken. Voor nu. Een halve top/flop
  14. Top/Flopspelers

    We kunnen dit idd afronden en doorgaan. Bedankt voor de herinnering van de ware topic reden.
  15. Top/Flopspelers

    aha. Dat zou best fair zijn. Goede actie van de mods dan. Enkel speer en zwaard? Ik verken het even dan om te checken.
Bovenaan