Recente inhoud door Conceived by Communism

  1. Conceived by Communism

    Aanpassing iOS app

    Update maar gewoon lutser
  2. Conceived by Communism

    Aanpassing iOS app

    Ja, maar ik heb dus wel een keer in het verleden gehad dat ik daar misklikte uit soort van paniek over dat ik op verwijderen klikte :biggrin: Maar hij kan gewoon verschoven worden, hij staat gewoon gruwelijk dichtbij!
  3. Conceived by Communism

    Aanpassing iOS app

    Ik kon geen topic hierover terugvinden via de zoekfunctie, dus volgens mij is dit nog niet geopperd? Voor mijn device althans (iPhone 13 Pro Max) zit de Bewerken en Verwijderen knop echt gruwelijk dichtbij, dit is in het verleden al eens fout gegaan. Kan een van de twee een andere plek krijgen?
  4. Conceived by Communism

    Bondgenootschappen W99

    Je hebt gelijk, waarom zou je je eigen kwaliteiten ook overhogen als je kwantiteit tijdelijk kan verhogen om ze daarna allemaal in de rug te steken?
  5. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    Dat is wel een hele specifieke vergelijking, maar dan laat je het zeker bashen? 50/50 rekruteer je met een kazerne 25 volgens mij binnen 2 uur. 100% dus weg laten bonjouren.
  6. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    Ik zou zelf zeggen zodra muur onder de 6-7 ofzo raakt, dan is het allemaal echt veels te duur. Zal denk ik hier na een clear of 5 zijn? Maar zijn meerdere factoren die hier meespelen: hoeveel deff heb je over, hoeveel off capaciteiten heeft de tegenstander?
  7. Conceived by Communism

    Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    En ook 1/0,8 op een non-pp wereld. 65% dominantie. :(
  8. Conceived by Communism

    Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    Dat zou al opzich heel leuk zijn, maar ik hoop natuurlijk op meer! En ik denk ook wel NH wereld zou lekker zijn.
  9. Conceived by Communism

    Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    Ja ik zat zelf aan 75k te denken, dus daar liggen we wel praktisch op één lijn! :)
  10. Conceived by Communism

    Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    Ik zou het wel ontzettend leuk vinden weer eens een wereld te zien zoals we vroeger gehad hebben op w5/w10/w16/w24. Ik vind het jammer dat dit tegenwoordig alleen op de classics is. Best mooie instellingen Jurriën! Ik zou alleen zelf boerlimiet iets hoger zetten, 60k is misschien iets te...
  11. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    Eentonig denk ik dan
  12. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    Op mijn pik getrapt? Bij lange na niet. Het is gewoon een kansloze post, en dat maak ik duidelijk. Deze post is dan ook geen weerstand te noemen, want je zegt eigenlijk heel weinig. Je pakt één voorbeeld eruit, en eigenlijk in deze hele post zeg je heel weinig: er staat veel tekst, maar...
  13. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    De laatste paragraaf begint letterlijk met "Je zou ook nog verder kunnen redeneren...". Dit is duidelijk dus een aansluiting op de paragraaf erboven, en het hele stukje gaat dus over UM. Het is misschien subtiel geschreven, maar ik kan iets enkel met wat er geschreven staat.
  14. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    Wat is dit voor een uitspraak? Kansloze post. Dus het feit dat 'n account het beter doet dan de rest, nota bene een account die echt een heel zware start heeft, maakt het niet leuk voor de wereld door te groeien? Hou op man, wat is dit voor een zinloze poging tot propaganda. Zullen we het...
  15. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Nou, ik vond je posts verdacht, zoals ik eerder zei, daarna raakte je stil, en nu ga je met als onderbouwing "dat ik bewust op je ga" mij rood maken. Ben je een gemakkelijk lynchtarget, of maak je het makkelijk?
Bovenaan