Recente inhoud door BloodWolf14

  1. BloodWolf14

    [Speeltopic] Wvw 364

    Niets, dat is het probleem. En ik heb nu niet de tijd om uitgebreid mensen te gaan ondervragen, dus dan zet ik vast een stem neer voordat ik die inactiviteitspunt ook al pak.
  2. BloodWolf14

    [Speeltopic] Wvw 364

    Nou dit gaat wel heel rap zo dit potje. Is dit een netwerkspel toevallig? Scheelt bijlezen in ieder geval. Ik moet wel m'n stem neerkwakken want ik ben straks de hele dag weg voor voetbal en werk :s Time (rood) krijgt zijn liefde terug <3
  3. BloodWolf14

    Stelling van de dag

    Ik ben d'r een voorbeeld van helaas. Althans, dat hoop ik maar, want TW prestaties bestaan niet onder mijn naam :s
  4. BloodWolf14

    Stelling van de dag

    Gelukkig mogen die met de nieuwe regels toch niet dus geen last van :)
  5. BloodWolf14

    [Inschrijftopic] Wvw 364 anti netwerk

    1 babbos 2 mali 3 legende 4 spieder 5 combino 6 anthraxxol 7 dash 8. BloodWolf14
  6. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Dit spel had gewoon heel anders kunnen lopen als slecht actief was gaan netwerken. Dat is in principe de enige manier waarop je in een netwerkpotje als slechtjes kan winnen. Ik speel op een andere site waar we eigenlijk standaard netwerkspellen hebben dus ik ben er aan gewend. Als je de tijd...
  7. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    We hebben geen idee hoe veel wolfjes er nog zijn tho. De inschrijflijst zegt nog 18 spelers, inclusief Dash, (@Leaving Behind @OwnageForYou leven jullie nog?) van de 25 inschrijvingen. Op 25 spelers verwacht ik op z'n minst 6 a 7 slechtjes. We hebben nu 3 wolfjes dood waarvan 1 infectiewolfje...
  8. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Ik snap deze niet als je zegt dat Jan ontkent geknipt te zijn?
  9. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Voor zouden dit zowel Jan en Vic goedjes maken btw. Ik heb in m'n gesprekje met Sule ook nog even gevraagd of Jan dan z'n medewolfje was en hij zei van wel, maar als Jan zelf gaat zeggen niet geknipt te zijn denk ik dus goedje. Anders is dat super dom als medewolf :P
  10. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Hatsa thanks Laila!!
  11. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Zoals ik al zei: Het af willen wachten heeft eigenlijk geen nut
  12. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Ja, ik neem aan dat jij niet zomaar een wolfje op de lynch gaat zetten dus dan is dit een terechte reddingspoging? Ik wilde het eigenlijk wat afwachten, maar met die random deadline was dat niet zo handig. Voordat er meer stemmen op Vic volgden...
  13. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Ik zit trouwens moeilijk te doen: Sule is zelf slechtje. Ik heb deze makker zelf een kale kop gegeven en hij blijkt zelf slecht? Dus als we een Beultje ofzo hebben: Doe je ding en laat maar zien dat wat hij zegt niet waar is :)
  14. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Ik wacht hier ook efkes op die reactie van Jan af idd
  15. BloodWolf14

    [Speeltopic] WvW #363

    Een likeje geven op mijn post eerder vragende waarom Dash bewezen was. Terwijl hij het duel uitriep? Verder mis ik je ook een beetje als ik zo hoor met wie mensen allemaal praten.
Bovenaan