[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.804
Legende van het noorden speelt ook opvallend onopvallend zeg
 
Reactiescore
278
Zou graag argumenten krijgen van ownageforyou en cowboy ze stemmen mee en dat deden ze ook toen ze slecht waren in vorige potjes
Vind dat verdacht
Eender als wat de rest al zegt. Erg verdachte posts dag 1 al heel anders dan hoe je normaal reageert.

candiu verdedigt je ook wel paar x soft dus die staat wel op mijn lijstje bovenaan als jij slechtje blijkt te zijn.

jokertje ook vreemde stem nog steeds op antra en veel mensen die volgen. daar wil ik wel wat meer uitleg bij zie het namelijk nog niet @JokersBrain @blond @BloodWolf14
 
Reactiescore
1.804
Al kan ik me ook wel vinden in een lynch van Jan. Voorlopig stem ik dan ook op hem. Ben rest van de avond bezet vanaf 18u overignes
 
Reactiescore
1.537
Op basis van wat heren? Gaan we nu weer zo makkelijk potentiële goedjes eruit halen?

Jan speelt altijd erg scherp. Waarom toch weer nu al op dag 1 het risico lopen zo iemand eruit te stemmen.
'potentieel goedje' is echt opvallend voorzichtig posten, je staat op m'n verdachtenlijst sule. ik hoor graag van je, ben je wolf?

Gok dat gros van de spelers die speeder hebben gekozen als BM en de lynchers van jan wolven zijn.
uitleg aub, waarom zouden ze zo'n actieve houding aannemen op dag 1?

Antra alweer wolfje ja?
wat volg jij blond makkelijk, waarom?

men wil een reddingsoperatie op gang zetten via mij.
je hebt wellicht gelijk?

Iedereen stelt wel veel vragen zonder conclusies te durven trekken.
ik presenteer je op een lijstje: sule, blond en bloodwolf
 
Reactiescore
1.503
Eender als wat de rest al zegt. Erg verdachte posts dag 1 al heel anders dan hoe je normaal reageert.

candiu verdedigt je ook wel paar x soft dus die staat wel op mijn lijstje bovenaan als jij slechtje blijkt te zijn.

jokertje ook vreemde stem nog steeds op antra en veel mensen die volgen. daar wil ik wel wat meer uitleg bij zie het namelijk nog niet @JokersBrain @blond @BloodWolf14
Valt mij ook op dat mensen elkaar al verdedigen op dag 1.
Jokersbrain deed dit ook al. Zeer verdacht.
 
Reactiescore
1.503
'potentieel goedje' is echt opvallend voorzichtig posten, je staat op m'n verdachtenlijst sule. ik hoor graag van je, ben je wolf?


uitleg aub, waarom zouden ze zo'n actieve houding aannemen op dag 1?


wat volg jij blond makkelijk, waarom?


je hebt wellicht gelijk?


ik presenteer je op een lijstje: sule, blond en bloodwolf
Vooral die post van Sule was inderdaad heel vreemd, had ik ook aangekaart.
Ben bereid over te stappen van Jan naar Sule. Die twee staan momenteel bij mij bovenaan.
 
Reactiescore
1.537
ik snap de stemmen op jan ook niet zo goed eerlijk gezegd. zie m niet anders posten dan normaal??? sule silmad
 
Reactiescore
1.014
Eender als wat de rest al zegt. Erg verdachte posts dag 1 al heel anders dan hoe je normaal reageert.

candiu verdedigt je ook wel paar x soft dus die staat wel op mijn lijstje bovenaan als jij slechtje blijkt te zijn.

jokertje ook vreemde stem nog steeds op antra en veel mensen die volgen. daar wil ik wel wat meer uitleg bij zie het namelijk nog niet @JokersBrain @blond @BloodWolf14
Waarom stem je dan niet gelijk op mij, Jan, joker, blond of bloodwolf.

Wat verwacht je voor antwoorden/uitleg te krijgen?

Ik ga mijn stem op jou zetten. Je noemt veel namen, maar je vindt eigenlijk niks. cowboy Niels
 
Reactiescore
278
Waarom stem je dan niet gelijk op mij, Jan, joker, blond of bloodwolf.

Wat verwacht je voor antwoorden/uitleg te krijgen?

Ik ga mijn stem op jou zetten. Je noemt veel namen, maar je vindt eigenlijk niks. cowboy Niels
Omdat ik jan verdacht vind reageren dit potje. En jou erg vreemd vind verdedigen op jan. Kan er niet 3 tegelijk uitstemmen of wel
Wil weten waarom op antrax
 
Reactiescore
278
Ik vind jan en jou wolf
En ik vind de stemmen op antrax vreemd
Ik vind legende veel te inactief

Dat is wat ik vind
 
Bovenaan