[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
276
Jouw stem viel te veel op, alhoewel niet de stem, maar de reden. Jan zei heel wat anders en jij interpreteert het als dat hij het wil zijn. Om die reden van dubbele stem hebben.
Alsof je een reden zocht om niet te laten blijken dat je op je medewolfje wilde stemmen als bm?

En btw? Heb jij bmstemmen op mij gezien?
Mijn stem valt jou altijd op, ongeacht op wie ik zou stemmen. Enige manier voor mij om bij jou niet verdacht te zijn is door niet mee te doen.

Of ik interpreteerde zijn bericht goed over dat het “een mooi potje is om bm te worden”. Ik was al van plan op hem te stemmen voor bm toen hij dat zei en voor het potje was begonnen. Dat jij er gelijk een draai aan gaat geven en dingen erachter zoeken die er niet zijn zou me niet moeten verbazen

En dat je geen stemmen hebt gekregen komt omdat niemand gehoor heeft gegeven aan je oproep dat ze op jou mogen stemmen voor bm.

Op dit moment ben jij voor mij iig meest verdacht. Je speelt totaal anders dan vorige potjes waar je goedje was.
 
Reactiescore
1.014
Mijn stem valt jou altijd op, ongeacht op wie ik zou stemmen. Enige manier voor mij om bij jou niet verdacht te zijn is door niet mee te doen.

Of ik interpreteerde zijn bericht goed over dat het “een mooi potje is om bm te worden”. Ik was al van plan op hem te stemmen voor bm toen hij dat zei en voor het potje was begonnen. Dat jij er gelijk een draai aan gaat geven en dingen erachter zoeken die er niet zijn zou me niet moeten verbazen

En dat je geen stemmen hebt gekregen komt omdat niemand gehoor heeft gegeven aan je oproep dat ze op jou mogen stemmen voor bm.

Op dit moment ben jij voor mij iig meest verdacht. Je speelt totaal anders dan vorige potjes waar je goedje was.
Totaal anders? Haha
Gisteren al uitgelegd.

Het is niet jou als persoon, maar meer dat iemand Jan als BM wil…
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
465
gegroet mijn stervelingen. amai legende jij bent er snel bij dat valt me ook op, maar nelis wil je ook wel heel snel voor de voeten gooien. is dit een onderonsje???
Ja Niels en ik hadden gisteren een wilde nacht en waren toevallig ook tegelijk wakker

Meer details mag niet van de forummod
 
Reactiescore
1.503
Op basis van wat heren? Gaan we nu weer zo makkelijk potentiële goedjes eruit halen?

Jan speelt altijd erg scherp. Waarom toch weer nu al op dag 1 het risico lopen zo iemand eruit te stemmen.
Lees maar terug.

Beetje overdreven reactie ook? Hij heeft 2 stemmen. Daarnaast noem je hem potentieel goedje, dat zijn we allemaal tenzij je wolf bent?
 
Reactiescore
1.707
Op basis van wat heren? Gaan we nu weer zo makkelijk potentiële goedjes eruit halen?

Jan speelt altijd erg scherp. Waarom toch weer nu al op dag 1 het risico lopen zo iemand eruit te stemmen.
Iedereen is een potentieel goedje. Dit soort opmerkingen zijn dus killing voor de kant van goedjes mocht jij goedje zijn want nu kom je bij mij in het rijtje slechtjes.
 
Reactiescore
277
Gegroet allen. Ik had gisteren door werk helaas geen tijd om nog even een goede stem te vinden. Ik ben wel bij met lezen hatsa
 
Reactiescore
116
De 2de beulactie heb ik niet uitgevoerd.

Daarnaast was dat prima, immers was Rover Ram anders nooit gevolgd.
Waarom misgun je het mij zo? Heb je belang bij een andere BM?
Jij volgde mij. Ik was altijd veelste vroeg met stemmen. Lees het al paar x voorbij komen maar klopt vgm geen bal van. Tenzij ik weer wat pagina's heb overgeslagen.. kleine kans.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.003
Nee, want die is geen ongeleid projectiel.

dan ken je hem niet in zijn dagelijks leven vrees ik

de ene keer zit hij in de fitness, de andere keer in zijn vriendin, en de andere keer in de unief

maar goed, dit gezegd zijnde... het wordt tijd dat we eens een wolfje gaan viseren

anthraxxol
 
Bovenaan