KataAfspraakTopic

Dragen kata/CF afspraken bij aan een leukere wereld voor iedereen?

  • Ja, afspraken zorgen voor een leukere wereld

  • Nee, afspraken zorgen voor een minder leuke wereld

  • Boeie


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser73696

Guest
Dus met andere woorden, jij wilt iets waar ten eerste geen recht op hebt. Waarom zou je die dorpen moeten krijgen. Hel, als ik van iemand hoor dat je stacks nodit hebben in het cluster van de vijand zou ik ook sturen als ik het kon doen. Is niet immoreel, is gewoon slim.

Jij bent echt dommer dan een varken. Nou snap ik wat Jasey bedoelde met die noobs in zijn stam.
 
Reactiescore
533
Mike, ik vermoed dat dat je naam is, zou je willen stoppen met hetgeen het is dat je hier doet?

Er is niets mis met pony. Pony moet jou helemaal niets en je betrekt mensen die in onze stam zelfs ongekend zijn.
Je doet alsof je belangrijk bent maar eerlijk hoe je hier doet is het tegenovergestelde van belangrijk zijn. Als er grond was om iets te zeggen zouden we nog kunnen discussiëren, maar je dramt verder op niets onderbouwt en eerlijk gezegd is het best vermoeiend aan het worden.
 

DeletedUser79340

Guest
Jij bent echt dommer dan een varken. Nou snap ik wat Jasey bedoelde met die noobs in zijn stam.


zet de politieke kaart eens aan dat is een optie bij als je de kaart opent op je pc

liggen die dorpen van nielsvd dan in jou cluster ???


met alle respect maar met 8 dorpen kun je nauwelijks een cluster hebben

daarin tegen met 200+ wel degelijk

wordt er langzaam aan moe van hoe je elke x praat iedereen hier (90%) weerlegt continu wat je zegt
daarin tegen begin je nog eens over dat iemand een dom varken zou zijn

dus conclusie je bent een wan vertoning
 
Reactiescore
1.454
Jij bent echt dommer dan een varken. Nou snap ik wat Jasey bedoelde met die noobs in zijn stam.

Vind het wel mooi dat dit van jouw komt, terwijl Jasey jouw de meest achterlijke idioot op TW vond. Al met al heeft de tijd je geen wijsheid gebracht Mike, echt totaal niet...
 

DeletedUser79340

Guest
mike is noob en werkt op de lach spieren dat weten we nu wel toch ?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wel een grote discussie over een speler van 40 k.
Ik wil niet stoken maar is het miss niet minder werk om gewoon die 8 dorpjes over te nemen van hem niels ;)
Dat zijn we ook zeker van plan. Helaas kan hij dan nog steeds op het AF reageren :rolleyes:
 

DeletedUser79340

Guest
Wel een grote discussie over een speler van 40 k.
Ik wil niet stoken maar is het miss niet minder werk om gewoon die 8 dorpjes over te nemen van hem niels ;)

ik vind het ook wel leuk ja ;)

gaan hem zeker wel edelen hoor geen zorgen
 

DeletedUser73696

Guest
Heeee, wat zien we daar! Heeft Pony zojuist een CF ge’edelt?
 

Bijlagen

  • E5838A08-C6CF-4985-893F-785F7030AA10.jpeg
    E5838A08-C6CF-4985-893F-785F7030AA10.jpeg
    59,4 KB · Weergaven: 25
Reactiescore
1.094
Volgens mij is dat een spelersdorp geweest toch?
Dat CF’en, dan moet je je cluster maar dicht edelen hoor. BB dorpen edelen, dat vind ik meer CF.
 

DeletedUser79340

Guest
hey Mike

goedemiddag heb je al paar x prive gemeld dat het gewoon een legale cf is misschien niet netjes maar jij strooit zoveel onzin verhalen over pony overal rond ik de wereld dat we je gewoon binnen het gebied van de regels aanpakken ;)

of ben je pist omdat je al 2 dorpen verloren bent dat je hier weer komt zeuren ?
 

DeletedUser81223

Guest
Heeee, wat zien we daar! Heeft Pony zojuist een CF ge’edelt?

Niet zo moeilijk over doen, Pony en INNI hebben een redelijke lijn daar afgesproken, en dat ging altijd aardig goed, dus moet er volgens mij ook niet te spastisch mee omgegaan worden. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Niet zo moeilijk over doen, Pony en INNI hebben een redelijke lijn daar afgesproken, en dat ging altijd aardig goed, dus moet er volgens mij ook niet te spastisch mee omgegaan worden. ;)

Zit mike in inni? :eek:
 
Bovenaan