W39 Awards & Achievements

DeletedUser69112

Guest
Quadesh is dan ook wel een geval apart, hoe die kon stabben. Die verdiende die kata's gewoon
 
Reactiescore
1.039
Het mooiste is dat jullie Castiel schuldig achten aan het feit dat hij inactief was op de belangrijke momenten, waar waren jullie toen .Tree jullie nodig had? Jullie waren nergens, maar dan ook nergens te bekennen. Sterker nog, jullie zeiden de BG op, in plaats van te vechten voor jullie BG. Leon heeft mij privé vermeld dat, dat één van zijn pijnlijkste momenten van zijn TW carrière was, om die BG op te moeten zeggen. Hij wilde echt samen met .Tree de wereld winnen, maar hij was de enige binnen Divine die er voor vocht. Divine koos alleen maar voor eigen succes, en wilde zelfs .Tree nog gaan aanvallen toen ze erg zwak stonden. Het enige wat spelers als jullie konden was zeiken om interns en zeuren dat jullie zoveel deden, maar eigenlijk niks uitvoerde. Jullie hebben maanden gedaan om XB zelfs weg te kunnen werken, wauw wat een prestatie van jullie. Jullie hebben 1 account van Ghost weggespeeld, maar dat had 360 graden front, wauw wat een prestatie. Jullie zijn echt nog veel minder dan Castiel, althans zeker een gros aantal spelers in Divine.

Nog iets om deze beweringen te staven? Na een minuut of 4 zoeken kwam ik namelijk op dit uit


Son of Zeus 06.03.15 14:50
Best afroplayer,

Praktische zaken
Deze pm stuur ik namens Divine richting .Tree als leider zijnde. De bedoeling van deze pm is het opzeggen van de samenwerking tussen .Tree en Divine, door middel van deze pm willen wij graag de 3 weken NAP laten ingaan die met de medewerking van .Tree afgelopen zal zijn om 30 maart 2015, 12.00 's middags. Het gaat hier om de datum vanaf wanneer er aanvallen over en weer gestuurd mogen worden en niet om de aankomstdatum van deze aanvallen

Uitleg opzegging
Zoals onderhand al even duidelijk aan het worden was heeft .Tree een aantal problemen, nu is dit natuurlijk nooit een reden om een bondgenootschap te beïndigen maar nadat Divine een geruime tijd veel vv's heeft gedraaid en ook redelijk wat deff heeft gestuurd naar .Tree bleken deze problemen structureel te zijn en ze zijn op het moment te groot om Divine het vertrouwen te geven dat deze problemen op tijd opgelost worden. Op het moment is er te weinig vertrouwen binnen Divine om .Tree op deze manier te blijven helpen en denken we dat het beter is om onze wegen hier te scheiden.

Als alles wat betreft praktische zaken akkoord is zou ik graag nog een reactie zien op deze pm als teken dat deze goed ontvangen is en de datum ook daadwerkelijk vaststaat.

We wensen .Tree nog veel succes in de toekomst,

met vriendelijke groet,

Lars namens Divine

4 dagen later liep de stam leeg. Dit alleen al spreekt al veel meer in mijn voordeel dan het jouwe denk je niet?

Ik leg een nadruk op het gros van de Divine spelers. Er zijn zeker Divine spelers, waar mijn account door Leon werd gedaan, die wel echt heel veel moeite deden om Tree te redden. Namen als Teun, Lars, Fred, maar dan nog veel meer namen hebben nooit een poot uitgestoken. Ik herken je eerlijk gezegd niet aan je forum naam, dus kan je niet eren wat je toekomt. Spelers als Melvin en Mats volgensmij hebben ook wel wat betekend voor Tree, maar om dan mij zo af te branden slaat nergens op. Je geeft zelf al aan dat Tree spelers zouden loggen etcetera, maar niet logde.. Waarom zou ik dan alle account verneukt hebben. Ik heb inderdaad een tijdje echt zware keelontsteking gehad, maar mezelf daarna hersteld. Ik heb tenminste nog me best gedaan om er iets van te maken.

Juist, er zijn idd mensen die moeite wilden doen omdat ze wel tijd en zin hadden om .Tree te redden maar vergeet niet dat ook genoeg waren en zijn die prima hun eigen account kunnen onderhouden in een goed gestructureerde stam als Divine maar geen tijd en/of zin hadden om .Tree te helpen. Wat is je excuus ook alweer elke keer als je pleite bent? Iets te doen hebben in je leven buiten het scherm waar je deze post van leest? Is het mogelijk dat andere mensen dit ook hebben of is dit volslagen onzin wat ik nu zeg? Ik heb niets gezegd over dat jij alles verneukt hebt maar jij was degene die als een idioot elke keer een grote bek had. Hierdoor stootte je het gros van de Divine spelers af (zowel via af als op skype) en motiveerde je Ghosts en War enkel meer om er nog net even wat harder op te klappen...
 

DeletedUser54299

Guest
Nouja ik leidt t af uit de pm wisselingen en uit het feit dat hij achter zijn eigen actie bleef staan. Divine heeft inderdaad veel gezeikt, omdat wij op een paar vlakken ( denk aan kata's, cf's) gewoon een notolerancebeleid wilden voeren en hoopten dat ook binnen Ghosts deze houding tot stand zou komen.

Dat van een nultolerantie zeg je nu wel, maar ik heb toch een paar keer de woorden "Nou kan ik niets voor je betekenen" uit de mond van Leon gehoord mbt acties/foutjes vanuit divine.

Dat was ook de reden waarom Mick uiteindelijk niet die 2 cf's op het eind wou teruggeven. Als ghosts iets fout deed kwamen er meteen maatregelen op de leden, maar een aantal keer wanneer divine een foutje maakte zaten leons handen "vastgebonden".
 
Reactiescore
1.039
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
DTRH naar mijn mening. Theo en Mats zijn samen een heel stabiel team waarbij ik van Theo weet dat hij ook bij het saaie gedeelte doorgaat tot de wereld ook echt gesloten is

Beste Gestopte Speler
Kris/KRESSABLE/MJND zonder twijfel. Wat een geweldige speler vind ik dat. Altijd naar opgekeken. Jammer dat hij gestopt is:(

Beste Stamspeler:
Leon, Fred, Angela, Robbin, Freek, Jeroen, Jarl en zo kan ik nog wel even doorgaan eigenlijk... Sorry als je het gevoel hebt dat je hier echt had moeten staan tenzij je Coen heet

Wie was de grootste ego van W39?:
Stefaan en Mike denk ik

Gezelligste speler:
Ikzelf(flex) Nee jk, de Divine chat was gewoon altijd gezellig:) Wel een honourable mention naar Martin die er wel zit ondanks dat hij maar heel kort in Divine zat

Beste Stam na (R en D, Rise en Divine):
Ghosts in de goede tijden, zolang de leiding er strak op zat.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Fred, Angela, Kris, Leon Freek, Teun, Bjarne, Melvin, Coen, Jens, Jeroen, Jarl

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Ik zou er best wel bij in een stam kunnen belanden, maar ik zou Castiel, Mike, Anton en de leiders van War van destijds zeker niet uitnodigen in mijn stam.

De Beste / leukste actie:
Pfoe ik denk toch dat Ghosts uit elkaar viel na de eerste echt goede massa.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Same as above, en dat mensen de kata-oorlog in het westen leuk vonden

Met wie had je zeker W39 willen afsluiten:
Kris, Leon, Sam (samen mee gestart op Dauntless...)

De beste aanvaller:
Kris, Leon --> Samen op MJND niet te stoppen

De slechtste aanvaller:
Weet ik veel, Gala ofzo?

De beste verdediger:
Mike? Nee jk, Leon denk ik dan samen met Kris.

De slechtste verdediger:
Ik ben al die namen van Ghosts accounts alweer kwijt maar volgens mij sprong er wel 1 behoorlijk uit.

De beste vv'er:
Naar mijn mening Leon, ging moeiteloos over op een ander account dan dat van hemzelf en bracht er ondertussen dikwijls nog eens meer structuur in ook nog

De grootste noob / faler:
~XB~ denk ik

Grootste Faalstam:
War, ~XB~ en dat noobstammetje dat nu nog bestaat

Dé verrassing van W39 (Speler/actie):
Wel redelijk wat spelers van Divine kende ik voorheen nog niet, het verraste me ook behoorlijk dat Teun zo'n goede speler is eigenlijk omdat ik hem enkel kende als die kerel van het vf

De beste leider:
Leon hands down

De slechtste leider:
Castiel zeggen hier is te makkelijk... de leider van War, ben zijn naam kwijt.

Wie heeft op W39 jouw respect nu echt verdiend:
Leon, Benji

Wie was volgens jou de beste forumposter van W39?:
Leon, Bjarne, Castiel en Sven en Jordi toen ze nog actief waren

Wie was volgens jou de slechtste poster van W39?:
Stefaan... Manson kon er ook wat van.

Welke spelers hebben op W39 het beste in jou naar boven kunnen halen:
--> Gezelligste speler, en mensen die me zeiden te loggen

De grootste spammer:
Martin

Wat heb ik zelf voor W39 betekent:
Ik vond het wel een vrij briljant idee om Leon te vragen of hij geen zin had om leider te worden, verder gewoon hier en daar wat achter de schermen en het was altijd handig om contacten te hebben om spelers te kunnen plaatsen:)

Wat is mijn mening over Rise en Divine:
Prima stammetje zo
 
Reactiescore
1.039
Dat van een nultolerantie zeg je nu wel, maar ik heb toch een paar keer de woorden "Nou kan ik niets voor je betekenen" uit de mond van Leon gehoord mbt acties/foutjes vanuit divine.

Dat was ook de reden waarom Mick uiteindelijk niet die 2 cf's op het eind wou teruggeven. Als ghosts iets fout deed kwamen er meteen maatregelen op de leden, maar een aantal keer wanneer divine een foutje maakte zaten leons handen "vastgebonden".
Ben best benieuwd of je daar nog voorbeelden van hebt want dit kan ik me niet voorstellen zo?
 

DeletedUser54299

Guest
Ben best benieuwd of je daar nog voorbeelden van hebt want dit kan ik me niet voorstellen zo?

Bij het einde van ghosts, toen yentl die 2 CF's nam (dat was fout, hoewel dat specifieke geval niet erg duidelijk was opgeschreven), toen nam dountless (denk ik) 2 CF's bij DG's -30% barbaren(was ook fout).

Behalve dat daarmee afspraken tussen ghosts/divine gebroken werden, en het niet de juiste manier van handelen was, brak dauntless hiermee ook nog een belofte van leon dat ze geen bb's in DG's cluster zouden edelen. Ookal zat Dauntless dubbel in de fout (en yentl enkel), werd er vanuit divine geen/weinig initiatief getoont om iets tegen de cf's van dauntless te doen.
 
Reactiescore
60
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Als ik kijk naar het account die vanaf het begin zijn originele team nog heeft nomineer ik: Down the Rabbit Hole heeft mooie acties laten zien onder meer tegen eddyxxx. Echter vind ik dat Dauntless... ook een nominatie moet krijgen omdat die achter de schermen heel belangrijk is geweest als ondersteunende account.

Tnx allemaal voor de benoemingen. Ik en Mats zijn inderdaad niet het orginele team van DTRH, maar tegen eddy waren wij er al wel.
 
Reactiescore
1.168
Dit doet dan weer pijn om te lezen Mike.
Hoe lang heeft .Tree met inactiviteit gezeten? Wij konden wel vv'en, sterker nog dat hebben we uiteraard ook gedaan maar als de Tree spelers zelf nergens te bekennen waren is het dweilen met de kraan open! Wij doen vv werk voor 3uur, en dan gaat alles naar de bom omdat er toch niemand logt... dit word je beu op den duur. Hetzelfde bij mij, ik heb af en toe vv gepakt aan het team kast front voor enkele uren en dan ZOU er zowiezo van iemand van Tree loggen die dat uiteraard dan niet deden en daar gaat dan al je werk. Als dit je 3 keer gebeurd dan blijf je dat uiteraard niet doen. Ik weet ook nog heel goed dat jij een keer mijn vv zou overpakken, maar jij 'viel door je benen en was uitermate ziek om te tw'en'. Nuja geloofwaardig of niet, je doet hier echt afbreuk aan Divine's werk om het zinkende schip Tree te redden.

Je verwoord het al perfect. Wij hebben als Divine zijnde ontzettend veel lopen VV'en bij Tree. Er was ontzettend veel tijd ingestoken en elke keer beloofde een .Tree speler dat ze het daarna over zouden pakken. Gebeurde inderdaad echter niet. Vind je het gek dat wij als Divine er dan wel klaar mee zijn?
 

DeletedUser74110

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Boris van Dauntless, verder vind ik Mats en Theo van DTRH ook een erg sterk duo.

Beste Gestopte Speler:
Qua tactisch inzicht en inzet zou ik hier zeker Leon neerzetten. Verder gaat dit wel heel lang terug, maar wil ik Jurriën ook hier nomineren.

Beste Stamspeler:
Leon en Melvin. Verder wil ik Jason hier ook benoemen voor zijn bijdrage tijdens de hoogtijdagen van Ghosts.

Wie was de grootste ego van W39?:
Mike en Ajacied

Gezelligste speler:
Lars, Coen, Tom, Teun en nog wel een hoop meer.

Beste Stam na (R en D, Rise en Divine):
Ghosts

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Goh dat zouden er vrij veel zijn. Ga hier niet aan beginnen;p

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
-

De meest Faire Speler:
Leon?

De meest unfaire speler:
-

De Beste / leukste actie:
- Wegspelen van .Tree
- Ontstaan Bird.
- Wederopstanding Rise!

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
- Cf's Yentl en Billybatseend voor mij persoonlijk.

Met wie had je zeker W39 willen afsluiten:
Leon

De beste aanvaller:
Uhm lastig, DTRH deed het goed op het moment dat Ghost daadwerkelijk viel. Ook is er veel druk gekomen vanaf VTI en MJND.

De slechtste aanvaller:
Gala en team Kast

De beste verdediger:
Mello

De slechtste verdediger:
War

De beste vv'er:
-

De grootste noob/faler:
Gala

Grootste Faalstam:
XB

Dé verrassing van W39 (Speler/actie):
Benji

De beste leider:
Leon

De slechtste leider:
-

Wie heeft op W39 jouw respect nu echt verdiend:
Leon

Wie was volgens jou de beste forumposter van W39?:
Leon en Bjarne. Maick postte ook behoorlijk sterk!

Wie was volgens jou de slechtste poster van W39?:
Coen, Teun, Lars en Martin

Welke spelers hebben op W39 het beste in jou naar boven kunnen halen?
De ghost-kern uit C56 for sure. metVTI en Eddy. Daarnaast heeft de samenwerking met Boris en Fred op Dauntless ook goed uitgepakt.

De grootste spammer:
Coen, Teun, Lars en Martin

Wat heb ik zelf voor W39 betekent:
-

Wat is mijn mening over Rise en Divine:
Als je erover nadenkt een beetje een aparte combinatie als je de ontwikkelde speelstijlen gedurende de wereld vergelijkt. Echter waren ze samen oppermachtig vs het Ghosts-War duo.
 

DeletedUser

Guest
De meest unfaire speler: Mickiedn, tot frustratie van zijn stamgenoten als ik t mag geloven. Herinner me de pm wisselingen na zijn cf's nog goed.

Hahaha, heerlijk :D
Is eig een complimentje. En betekent ook dat je niet tegen jouw verlies kan, en dat ik dus ook loopholes kon vinden in regeltjes zoals sommige andere speler op de wereld konden :p

Dankje dat je nog steeds aan mij denkt <3 :eek:
 

DeletedUser75237

Guest
Gezelligste speler:
Lars, Coen, Tom, Teun en nog wel een hoop meer.

Ben ik dat of loopt er hier een nog veel gezelligere Tom rond? :D

Ik ga als ik tijd en vooral zin heb ook wel eens een lijstje maken denk ik zo. Voorts leuk topic om door te lezen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hahaha, heerlijk :D
Is eig een complimentje. En betekent ook dat je niet tegen jouw verlies kan, en dat ik dus ook loopholes kon vinden in regeltjes zoals sommige andere speler op de wereld konden :p

Dankje dat je nog steeds aan mij denkt <3 :eek:

Dat is precies de houding waar ik me zo verschrikkelijk aan geërgerd heb. Altijd proberen mazen in de wet te vinden en vanuit jezelf totaal niet fair willen spelen. Walg ik van.
 

DeletedUser72524

Guest
Martijn heeft hem gewoon bedacht, en jij hebt hem gejat. #wegmetMatthias
 
Bovenaan