Top/Flop spelers

DeletedUser75413

Guest
Dreigen? Geen woord ervan is bedreigend bedoelt hoor. Het wordt alleen zo slaapverwekkend en voorspelbaar om Snow te zien happen op zaken waar ze zelf zich nog veel schuldiger aan maken. Wellicht zou Snow eens intern zich wat meer met elkaar moeten bemoeien? Dan heb je kans dat accounts als InactiveAsAlways in het vervolg nog te redden zijn.

En waar je laatste zin op slaat snap ik helemaal niet. Als dat een poging tot propaganda is kan ik je zeggen dat het behoorlijk mislukt is. En jij bent de leider van Snow? Ik hoop dat je volk verstandiger word bij de volgende verkiezing.

Last van een rode zee?
Dat is een invite van jullie MB-stam.

Weet je wat een MB is? Die mag je dan niet aanvallen snap je dat? Dat heet stabben.
Begrijp je nu het geintje?

Helemaal lachverwekkend dat je over ons begint met happen en dan je eigen voor schut zet #GetRecked
 

DeletedUser73224

Guest
wat een zuurpruimen allemaal hier op het AF laatste tijd

kzal ze maar wegdoen xD

nu beter ????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Last van een rode zee?
Dat is een invite van jullie MB-stam.

Weet je wat een MB is? Die mag je dan niet aanvallen snap je dat? Dat heet stabben.
Begrijp je nu het geintje?

Helemaal lachverwekkend dat je over ons begint met happen en dan je eigen voor schut zet #GetRecked

Wie zegt dat ik me voor schut zet? Wie zegt dat het niet een tactiek is? :cool:
Wel goed verweer overigens, de één die mijn spelling aanpakt, de ander die mogelijk grotere memmen onder zijn shirt heeft dan hetgeen wat hij in zijn verweer gooit en de andere die zegt dat ik last heb van een rode zee. Volgens mij gaat er toch iets structureel mis hier, en niet voor de eerste keer. Daar zijn mijn woorden op berust, denk daar maar eens over na.
En als je het nog steeds lachwekkend vindt, dan snap ik niet wat je al die jaren hier op tribalwars te zoeken hebt gehad.
 

DeletedUser76315

Guest
@yeronimo



Je zal eerst eens een front moeten krijgen voor dat je zulke uitspraken kan gaan maken safe kiddo ^^

Aangezien Zaeres voor je zit en TNP zul je dit nooit krijgen dus ssst maar kleine, niet gelijk naast je schoentjes lopen he :D !
 

DeletedUser3368

Guest
@yeronimo



Je zal eerst eens een front moeten krijgen voor dat je zulke uitspraken kan gaan maken safe kiddo ^^

Aangezien Zaeres voor je zit en TNP zul je dit nooit krijgen dus ssst maar kleine, niet gelijk naast je schoentjes lopen he :D !

*printscreen made*
 

DeletedUser76176

Guest
@yeronimo



Je zal eerst eens een front moeten krijgen voor dat je zulke uitspraken kan gaan maken safe kiddo ^^

Aangezien Zaeres voor je zit en TNP zul je dit nooit krijgen dus ssst maar kleine, niet gelijk naast je schoentjes lopen he :D !

hoi
 
Bovenaan