Rate de speler

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser63648

Guest
ach ja, misschien had rang/punten een 7 kunnen zijn. Die heb ik wellicht wat overdreven. Voor de rest, undeniable true ofcourse.
 

DeletedUser74075

Guest
Bedankt voor de rate, ik weet dat je fanboy bent! Misschien veel eisend, maar zie graag een rate van de "andere" kant. Ben toch zeer benieuwd daar naar namelijk!

Misschien niet helemaal van de "andere" kant, maar je moet er maar genoegen mee nemen :p

Rang/Punten: 7,5

Puntenranglijst: 32
Groeiranglijst: 34
Continent 65: 1

Lijkt me een goede plaats voor dit account die nog met gemak de top 20 in kan groeien door de dominantie in het eigen continent ten opzichte van de concurrentie. Als ik echter kijk naar de veroveringen de afgelopen 3 weken, zie ik dat er 'slechts' 12 dorpen zijn overgenomen waardoor ik je een 7,5 geef voor dit klassement.

ODA/ODD: 8,5

ODA: 19 - 28,8m
ODD: 72 - 5,7m
TOT: 36 - 34,6

Op zich geen slechte ODA score (understatement gezien je rang) , ODD laat zien dat je wel wat aanvallen hebt mogen ontvangen en zo rond begin april een paar klappen hebt moeten incasseren (5 dorpen verlies) om de week erop 10x zo hard terug te slaan, wat nogmaals bestempeld dat je zeker gevreesd moet worden door je directe concurrenten.

Ligging: 8,5

Een goede ligging in de rim met je stam in de rug, veel groeimogelijkheden in de rim die je toch al redelijk domineert, waardoor een top 20 klassering zeker mogelijk is.

Stam: 9,5
Ik ben zelf natuurlijk een aantal maanden weggeweest van deze wereld, maar vanaf het begin dat ik me begon te verdiepen in de top stammen van de wereld stond Divine al hoog aangeschreven, er was weinig kritiek op te vinden en de kritiek die gevonden werd, kon al snel worden weggeveegd. Daarbovenop is Divine toch wel de meest stabiele stam geweest die w39 tot nu toe heeft gekend (Divine: totaal 31 stamveranderingen t.o.v. bijvoorbeeld Ghosts met 61, Rise! met 43 en XB met 590 :eek:). Enige minpuntje was het gedoe rondom MJND destijds waardoor een 10 toch uitblijft (overigens is dat goed uitgelegd geweest en waren de standpunten van beide partijen zeer begrijpelijk, echter had dit niet naar het AF moeten gaan)

Reputatie: 9

Telkens als er iets over het account Sint Broseph wordt gezegd praat men over 'Leon' in plaats van over 'Sint Broseph'. Dit kan natuurlijk op een slechte manier worden bedoeld, echter is dat bij jou niet het geval. Verder lijk je me een prima speler waarvan de p&p- en leidingskwaliteiten ruim boven het gemiddelde zitten. Enige minpuntje hier (ja soms is het lastig om kritiek te vinden) is dat deze kwaliteiten veel meer worden gezien en besproken, waardoor ik weinig kon vinden over je kwaliteiten in-game (geen commentaar is toch nog beter dan negatief commentaar).

Totaal: 43
Gemiddeld: 8.6

Rate Sint Broseph maar, hoewel je Dark Ghost er altijd bij mag raten :)

Dark Ghost zal ik later vandaag of morgen wel raten als ik weer wat tijd kan vinden ;)


Mocht er iemand een keer een Rise! account willen raten, zou ik graag wel eens wat willen zien over :cool:.Merger:cool: of :rolleyes:Unfadeable Flare:rolleyes:
 

DeletedUser71618

Guest
Is over Unfadeable of merger meer te vertellen dan intern en barbs edelen dan? :rolleyes2:
 

DeletedUser73927

Guest
Ik ken Unfadeable Flare amper, dus daar kan ik niet over raten :(
 

DeletedUser73657

Guest
Eerst iemand anders raten hé.

ain-amp-039-t-nobody-got-time-for-that_o_1582005.jpg


Wie mij rate rate ik terug:D

-3/10
 

DeletedUser63648

Guest
Wie mij rate rate ik terug:D

I r8 8/8 mate.

Nee maar ff serieus.

Punten: 6. Noobje eersteklas dit. Nog nét voldoende. <3



Oda: acceptabel. 7.

Ligging: Je oude cluster ligt echt moeilijk kut. Maar dat komt wel weer oké. 7.5

Stam: Je zit in de winnende stam net zoals Leon dus dat moet ook wel een 10 zijn.

Reputatie: Dat doe je altijd vrij aardig lijkt me zo. 8.


totaal: 7,7.
 

DeletedUser73927

Guest
Punten:
xr3pAp4.png

2,9 mil punten, rang 38. Een relatief laag punten aantal voor Divine, maar al met al nog steeds vrij netjes.
6,5/10

ODA:
vngmvZm.png

Je ODA is niet bijzonder hoog of laag en past goed bij je rang. Hij is zelfs iets hoger dan je rang.
7/10

Ligging:
Je ouder cluster is helemaal ingesloten, maar Divine heeft een mooi compact jump cluster voor je geregeld aan het front.
Helaas is het niet éém groot geheel, beeld het geen vorm uit en heb je ook een flinke beperkt farmgebied.
7,5/10

Stam:
Op dit moment ligt Divine aan kop, dus een 9 is hier wel gepast.
9/10

Reputatie:
Geen idee wie er nog meer op speelt. Jij bent wel een actieve AF gebruiken die over het algemeen professioneel of grappig post, zonder irritant getroll tussendoor. Helaas heb ik maar weinig over je in-game skills gehoord en houd ik het dus bij een acht.
8/10

Hopelijk ben je een beetje tevreden met je rate :)
Rate een »War« speler!
 

DeletedUser74075

Guest
Is over Unfadeable of merger meer te vertellen dan intern en barbs edelen dan? :rolleyes2:

Volgensmij kan je dat gewoon meenemen in je rate dan of niet? ;) , als je bijvoorbeeld naar de ODA score van merger kijkt, zie je dat ze op een 2e plaats staan. Vergelijk je dit met een Fourteen die ook als interner wordt gezien, die heeft daar slechts een 15e plaats.

Toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie te geven die redelijk ongegrond is, op UF zijn bijvoorbeeld van de eerste 100 dorpen niet eens 10 interns geweest, maarja had ook geen positievere reacties verwacht vanuit het ghosts kamp. :eek:
 
Bovenaan