Grappige IGM'S

Reactiescore
5.702
LOL:p
en wat denk je hier dan uit te kunnen halenXd
oss het maar doe maar,
k geef niet aan wanneer,
aankomend jaar december is ook na aanvalsstop hihi:)

Kun jij alsjeblieft met minder enters jezelf uiten?
 

DeletedUser26555

Guest
LOL:p
en wat denk je hier dan uit te kunnen halenXd
oss het maar doe maar,
k geef niet aan wanneer,
aankomend jaar december is ook na aanvalsstop hihi:)

Gimp ik zou maar wijs je mond houden. Ik ben je praat beu, ik weet wel wat ceberus allemaal doet. Maar je bent er gewoon verliefd op, ben ik zeker van.
 

DeletedUser

Guest
haha lol,

nee verre van:) en enters? ik vind het handig;) zal wel op telefoon spelen zeker;)
(dit doe ik niet en houd er dus ook geen rekening mee!)

waarom moet k mijn mond houden?
als ik hem wil edelen en ik vermeld dat ook nog hier dan mag dat toch gewoon?:)
 

DeletedUser75074

Guest
Als ik Gimp zie dan denk ik, die zit ook weer te mekkeren op alles en iedereen.
Misschien een keer naar jezelf kijken in plaats van altijd maar oordelen over anderen.

haha Grondie.

Gimp is echt... man man man. Niet te beschrijven.

Klein Kind.

Kun jij alsjeblieft met minder enters jezelf uiten?

Haha :p goeike

haha lol,

nee verre van:) en enters? ik vind het handig;) zal wel op telefoon spelen zeker;)
(dit doe ik niet en houd er dus ook geen rekening mee!)

waarom moet k mijn mond houden?
als ik hem wil edelen en ik vermeld dat ook nog hier dan mag dat toch gewoon?:)

kom xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75108

Guest
schijnt niet iedereen zijn humor te zijn :D

Moonlight Shadow 16.12.14 14:38
beste GayFlushie ,
Ik zou graag de co-leider functie overnemen , heb al veel ervaring met het leiden van top stammen en ook ervaring met het verbeteren van noob stammen zoals die van jullie.

Ik heb meerdere keren de 100m puntjes bereikt en alles solo. Ben ook een classic speelster en tot nu toe iedere keer de rang 1 bereikt. Ik speel offencief en kan er alles mee van clearen tot backtimen op 1ms noem maar op.

Defence ben ik niet zo geweldig mee maar ja iedereen kan snipen en stacken.

Als je nog meer informatie nodig hebt stuur maar een pmetje :)

Mvg
Je lieve no-life vriendinnetje
Moonlight Shadow.

Moonlight Shadow 16.12.14 14:50
Neem 't niet te serieus , je hebt spionnetjes.

Bij deze , ze zitten overal skype tw whatsapp overal.

Wel mooi hoor , wanneer krijgen roxanne en ik ons zaad ?(=

StraightFlushiee 16.12.14 19:14
Beste hoerlight shadow,

Ik neem het spelletje opzich al niet echt serieus. Door andere bezigheden binnen mijn leven heb ik hier simpelweg de tijd niet voor, Vandaar nu dus ook mijn late reactie.(excuses) zoals vele andere mensen heb ik namelijk verplichtingen.En dus niet de tijd hele dagen achter de PC te zitten. Maar ik denk dat jij als moeder (M!LF) dit ook wel kunt bevestigen. Maar ondanks deze verplichtingen blijk je toch de prioriteit te leggen bij het spelen van een spelletje, Je kunt denk ik beter je kind een nuttige opvoeding geven zo krijg je misschien toch nog het gevoel dat je uiteindelijk wat hebt bereikt in je leven.

Wat betreft de spionnen, hier ben ik me bewust van. Cedric (15 jaar niet verwijtbaar) kan nog niet zo goed geheimpjes bewaren. Het feit dat je al zo ver gaat om buiten Tw informatie probeert te winnen voor in het spel en tijd besteed om mij hiermee te confronteren geeft ook al aan denk ik dat je niet al te veel bezigheden hebt. Wat betreft de spion zelf, Tja die dingen gebeuren... spijtig doe je niks aan. Maar iedereen met een beetje levenservaring weet dat de mens vreselijk in elkaar zit.

Om even terug te komen over het co leiderschap en je ervaringen die je erbij vermeld vind ik het spijtig om je te moeten mededelen dat je hier niet voor in aanmerking komt :p, althans in hoeverre we daar serieus over kunnen zijn. Ook wil ik je feliciteren met je solo behaalde 100.000.000 puntjes, Wat een prestatie! Als jij daarmee niet een baan kan vinden dan weet ik het ook niet meer..! (jazeker sarcasme) niet elke belg heeft een goed intellectueel vandaar elke keer de haakjes voor jou.

Ik vind het wel fijn dat mensen me op tw hun vriend/vriendin noemen.. Heb liever echte, ken je dat?
Wat betreft het zaad, Deze houd ik gespaard. Denk niet dat je nog een kind aankan.. stel je ligt in het ziekenhuis en je moet aanvallen dodgen? dat gaat hem natuurlijk niet worden..

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,


______________________________

[player]StraightFlushiee[/player] | Mikey
Leiding, Recruitment en Diplomatiek | [ally]Sophi.[/ally]
______________________________

 

Deleted User - 1533669

Guest
Leuk man, elkaar uitschelden. Echt een +1, maar gelukkig heb ik de verhaaltjes over jou al gehoord :p
 

DeletedUser75108

Guest
provocerend gedrag eist zijn tol, maar inderdaad niet oordelen maar ben wel benieuwd naar de verhaaltjes over ons:D ben namelijk denk ik de meest gehate persoon op w41 haha!
 

Deleted User - 1533669

Guest
provocerend gedrag eist zijn tol, maar inderdaad niet oordelen maar ben wel benieuwd naar de verhaaltjes over ons:D ben namelijk denk ik de meest gehate persoon op w41 haha!

Laten we het erop houden dat jij nogal van de harde woordjes bent :p
 

Deleted User - 1533669

Guest
Waarom niet? Ik kan me dat niet bedenken?

(facepalm) dat weet je best haha, maar ik heb wel nog een filmpske gemaakt van De Freaqshow waar ik was met oud en nieuw. Die mag je wel hebben als je wilt xD
 

DeletedUser

Guest
(facepalm) dat weet je best haha, maar ik heb wel nog een filmpske gemaakt van De Freaqshow waar ik was met oud en nieuw. Die mag je wel hebben als je wilt xD

Stuur maar, ben benieuwd:D Of staat ie op je gezichtboek?
 
Bovenaan