Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

ik vind het er juist gezelliger op worden :)

mensen die zonder PA proberen aan de top te komen..
puur op skills...

dat is toch alleen maar top ^^

Mensen die dat doen heb ik niets op tegen, dat vind ik juist een goed initiatief. Zonder al die PA voordelen toch de top halen, gewoon omdat het mogelijk is.

Weer een bedankingtje
uit medelijden.

Wat een leven moet jij hebben :(



Kijk, jij snapt het

Dus omdat ik een van de weinige ben die de pret van het spelletje niet laat bederven en gewoon voor zichzelf zonder PA gaat spelen heb ik een zielig leven? Ik denk eerdat jij het verkeerd ziet als je je verheugd op een wereld, maar omdat de settings je niet bevallen je maar een van de herrieschoppers wordt.

Btw hou eens op over mijn leven, je weet niet wie ik ben of wat ik doe. Je kent m'n vrienden niet of niets je kent alleen mijn opinie op Tribal Wars. Dat ik een andere mening heb dan jou maakt mijn leven niet zielig, dat laat juist zien dat ik in staat ben een eigen mening te vormen in een community waarin 90% van de mensen alleen maar achter de relschoppers aanloopt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Niemand heeft het over jouw leven!
Goh, hebben wel wat beters te doen!
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Dus omdat ik een van de weinige ben die de pret van het spelletje niet laat bederven en gewoon voor zichzelf zonder PA gaat spelen heb ik een zielig leven? Ik denk eerdat jij het verkeerd ziet als je je verheugd op een wereld, maar omdat de settings je niet bevallen je maar een van de herrieschoppers wordt.

Btw hou eens op over mijn leven, je weet niet wie ik ben of wat ik doe. Je kent m'n vrienden niet of niets je kent alleen mijn opinie op Tribal Wars. Dat ik een andere mening heb dan jou maakt mijn leven niet zielig, dat laat juist zien dat ik in staat ben een eigen mening te vormen in een community waarin 90% van de mensen alleen maar achter de relschoppers aanloopt.

Doe dan niet zo zielig.
"Ik ga hier toch geen bedankingkjes opkrijgen"

Ik deed het uit medelijden, en nog ga je mij flamen? :confused:

Straks ga ik wel huilen. Pa functies en jij die mij dist. Teveel emotie op 1 dag Kwaaaaak :(
 

DeletedUser57861

Guest
Re: Top-Flopstammen

Wil je er misschien over praten ? Ik kan goed luisteren naar onzin van anderen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Stack. zal laten zien hoe wij op W26 tegen zijn..
We gaan deze wereld gewoon verzieken met zn allen totdat TW het doorkrijgt dat wij dit NIET WILLEN.

#teamboycot26
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Sorry, maar P0r! heeft patent op 'pro zijn'. Wil je geen rechtzaak aan je broek, dan zou ik deze post toch maar even editten!

Skype-emoticons-72-mooning.gif
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

I lol'd at that !! manmanman, nooit zoveel triestheid gelezen als in die ene zin. Ga lekker een ander spel spelen en laat ons met rust. Huilie huilie doe maar in het echte leven waar iedereen je overneemt. Hoe dat dan ook moge gebeuren :eek:

Ohja want ik bedoelde het ook echt super triest:rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Kijk het gaat om het feit dat nu betalende spelers een ernorme voorsprong krijgen op de niet betalende spelers. Over het algemeen zijn de spelers van Tw kinderen en die kunnen niet veel geld uitgeven aan een spelletje omdat ze het niet mogen doen voor hun ouders of omdat ze het geld gewoon niet hebben.

Als er nou naast w26 ook gelijk een w27 gestart zou worden was het gelijk een andere verhaal.

rijke spelers kiezen dan voor w26.
minder rijken voor w27.

op w25 krijg je ook al het probleem dat spelers al na een week dorpen hadden verovert.

Het leukste was wereld 1 waar ik een tijd lang heb gespeeld.

er moet maar weer eens een wereld komen waar alleen PA mogelijk is.
(dus meer opdrachten tegelijk kan maken enzo)
geen bouwtijd halfering geen andere PA functie`s.
De ridder met de items zijn wel leuk dus die mag erin blijven.

geen kerk en gewoon de 3 level bij de smid
 

DeletedUser48278

Guest
Re: Top-Flopstammen

Kijk het gaat om het feit dat nu betalende spelers een ernorme voorsprong krijgen op de niet betalende spelers. Over het algemeen zijn de spelers van Tw kinderen en die kunnen niet veel geld uitgeven aan een spelletje omdat ze het niet mogen doen voor hun ouders of omdat ze het geld gewoon niet hebben.

Als er nou naast w26 ook gelijk een w27 gestart zou worden was het gelijk een andere verhaal.

rijke spelers kiezen dan voor w26.
minder rijken voor w27.

op w25 krijg je ook al het probleem dat spelers al na een week dorpen hadden verovert.

Het leukste was wereld 1 waar ik een tijd lang heb gespeeld.

er moet maar weer eens een wereld komen waar alleen PA mogelijk is.
(dus meer opdrachten tegelijk kan maken enzo)
geen bouwtijd halfering geen andere PA functie`s.
De ridder met de items zijn wel leuk dus die mag erin blijven.

geen kerk en gewoon de 3 level bij de smid

Voor de 221ste keer, je hebt niet ongelofelijk veel voordeel met die PA-functies.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Kijk het gaat om het feit dat nu betalende spelers een ernorme voorsprong krijgen op de niet betalende spelers. Over het algemeen zijn de spelers van Tw kinderen en die kunnen niet veel geld uitgeven aan een spelletje omdat ze het niet mogen doen voor hun ouders of omdat ze het geld gewoon niet hebben.

Als er nou naast w26 ook gelijk een w27 gestart zou worden was het gelijk een andere verhaal.

rijke spelers kiezen dan voor w26.
minder rijken voor w27.

op w25 krijg je ook al het probleem dat spelers al na een week dorpen hadden verovert.

Het leukste was wereld 1 waar ik een tijd lang heb gespeeld.

er moet maar weer eens een wereld komen waar alleen PA mogelijk is.
(dus meer opdrachten tegelijk kan maken enzo)
geen bouwtijd halfering geen andere PA functie`s.
De ridder met de items zijn wel leuk dus die mag erin blijven.

geen kerk en gewoon de 3 level bij de smid

wel geen ridderitems :/
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Voor de 221ste keer, je hebt niet ongelofelijk veel voordeel met die PA-functies.

uhm... dat is ook juist zijn punt:rolleyes:

Het ging mis vanaf wereld 20 ofzo. Toen begonnen ze met halveren en toen zag ik dit al aankomen.
Ik wist niet hoe lang het zou duren, maar het zou komen, dat wist ik zeker.
 

DeletedUser48278

Guest
Re: Top-Flopstammen

uhm... dat is ook juist zijn punt:rolleyes:

Het ging mis vanaf wereld 20 ofzo. Toen begonnen ze met halveren en toen zag ik dit al aankomen.
Ik wist niet hoe lang het zou duren, maar het zou komen, dat wist ik zeker.

'Kijk het gaat om het feit dat nu betalende spelers een ernorme voorsprong krijgen op de niet betalende spelers.'

Dit is zijn punt heur.
 

DeletedUser61496

Guest
Re: Top-Flopstammen

Gaat de eerste stam nog aan de 1000 leden geraken :p?
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

vandaag misschien niet meer, maar morgen is er weer een dag ;).
 

DeletedUser58239

Guest
Re: Top-Flopstammen

de flop stam overduidelijk P0r!

denken dat je pro bent omdat je een serieus forum hebt:rolleyes:
 

DeletedUser58239

Guest
Re: Top-Flopstammen

Godnondeju. Meer dan twee hersencellen hebben is tegenwoordig te veel gevraagd.

ik heb er meer dan 2

en daarnaast vind ik dat je zelf pas ''pro'' kan noemen als je zelf heb bewezen
en je bewijst je zelf niet met een namenlijst en een goed forum
 
Bovenaan